login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

one.com (Opgelost)

Offline W0etah - 12/05/2007 22:55
Avatar van W0etahPHP beginner Is iemand vertrouwd met de webhosting van one.com?

Zoja, zijn hier veel problemen mee?

Ik heb er juist zoeen aangevraagd

20 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Stefan14 - 12/05/2007 23:13 (laatste wijziging 12/05/2007 23:14)
Avatar van Stefan14 PHP gevorderde is dat niet de verkeerde volgorde? eerst aanvragen, dan navragen?

Maargoed, ik hoor alleen maar goede verhalen over one.com, oplichten zullen ze je niet, en hebben volgens mij ook een goede uptime dus dat zit wel goed hoor.
Offline W0etah - 12/05/2007 23:18
Avatar van W0etah PHP beginner jep, dat is de verkeerde volgorde.

Maar iemand van mijn klas zei dat die hosting goed was, dus heb ik die genomen.
Maar nu zei iemand op internet dat je jouw domeinnaam kapen en dat hij er veel slechts van hoorde.

Maar de meerderheid vindt die hosting precies goed?
Offline marten - 12/05/2007 23:22
Avatar van marten Beheerder Is 1 de meerderheid? Persoonlijk zou ik voor een Nederlandse / Beglische hosting gaan.
Offline W0etah - 12/05/2007 23:26
Avatar van W0etah PHP beginner als het mij niet bevalt kan ik nog altijd overstappen
Offline marten - 12/05/2007 23:27
Avatar van marten Beheerder ja dat denk je....
let goed op de opzeggingstermijnen van hostingsbedrijven.
Offline W0etah - 12/05/2007 23:28
Avatar van W0etah PHP beginner dus volgens jullie zou ik het beter niet doen?
Het is nog niet betaald.
Offline marten - 12/05/2007 23:34
Avatar van marten Beheerder Nou beter niet doen wil ik niet zeggen. Maar eens verder kijken dan 'een host die een klasgenoot noemde' kan nooit geen kwaad. En ik persoonlijk heb liever een lokale hostings bedrijf zoals ik al zei.
Offline W0etah - 12/05/2007 23:40 (laatste wijziging 12/05/2007 23:43)
Avatar van W0etah PHP beginner ik had al wat gekeken, maar dan kom ik hostings tegen voor 0,50€ per maand, dan denk ik voor zo weinig geld een goede hosting kan niet

morgen wordt hij betaald.
Domein staat op mijn naam.
Maar ik heb er vertrouwen in.
Offline Nrzonline - 12/05/2007 23:55 (laatste wijziging 12/05/2007 23:55)
Avatar van Nrzonline PHP ver gevorderde one.com commentaar @ internetten.nl
Offline W0etah - 13/05/2007 00:04
Avatar van W0etah PHP beginner er staan veel goede reacties bij, maar ook slechte.

ik ga het toch doen.
Offline nielsvdwal - 13/05/2007 00:14
Avatar van nielsvdwal PHP gevorderde
Citaat:
er staan veel goede reacties bij, maar ook slechte.

Je hebt ook hostings waar 99% goede reacties zijn.. maar jij gaat liever voor eentje die een "aantal" goede reacties heeft.. maar veel meer slechte reacties.. goede keus? 
Offline W0etah - 13/05/2007 00:17
Avatar van W0etah PHP beginner denk dat ik het beter niet doe dan.
Offline Nrzonline - 13/05/2007 00:18 (laatste wijziging 13/05/2007 00:20)
Avatar van Nrzonline PHP ver gevorderde Iedere hosting heeft zo zijn slechte kanten. Er kan 1 keer iets fout gaan, en 100 keer iets goed. Wat zullen ze als eerste vertellen? Juist, wat er fout is gegaan. Maar hoe frequent komt zoiets nou voor, en hoe gaan ze er mee om? Dat zijn punten waar je ook zeker goed bij stil moet staan.

Neem de tijd voordat je een keuze maakt. Een foute keuze is snel gemaakt, en het ongedaan-maken ervan zal kosten met zich mee brengen. Ga wat meer informeren (bij klanten én het bedrijf zelf!)
Offline W0etah - 13/05/2007 00:20
Avatar van W0etah PHP beginner ze hebben een goede help dients, heb al vanalles gevraagd, altijd een goed antwoord gekregen, en snel ook
Offline Nrzonline - 13/05/2007 00:25 (laatste wijziging 13/05/2007 00:26)
Avatar van Nrzonline PHP ver gevorderde Ik zie bijvoorbeeld ook mensen die de hosting afkraken omdat ze zelf niet vantevoren zich hebben laten informeren over de eisen die ze hebben.

2 van de 3 "afknappers" die ik daar zojuist heb gelezen is door eigen fout. Zij hebben niet genoeg onderzoek gedaan naar hun eisen bij one.com. Ook heeft 1 van hun een opmerking over "stilzwijgend verlengen".. Dat is een kwestie van boekhouden, want de meeste (hostings)bedrijven doen aan stilzwijgend verlengen. Dat is ook iets wat onder de kleine lettertjes staat (moet staan).

ONDERZOEKEN & LEZEN DUS!
Offline kickasgamer - 13/05/2007 07:58
Avatar van kickasgamer PHP ver gevorderde oh een vriend van mij zit bij one.com tis een super host, zeer snel, vrij goedkoop en een goede support, server is in dit jaar tijd nog niet down geweest, en je hbet altijd de laatste nieuwe versie van php,mysql,...

ik vond het allesinds een zeer goede host, als ik mocht van men ouders zou ik daar ook hosting nemen 
Offline Clemens32 - 13/05/2007 10:56
Avatar van Clemens32 PHP interesse Ik ben er persoonlijk ook een voorstander van om een Nederlandse of belgische hoster te nemen.
Ik ga niet zeggen dat ze elders niet goed zijn, maar als er iets is om je hebt een geschil zit je met de problemen "afstand" en andere "wetten".

Opzich zou het niet zo'n probleem moeten zijn tenzij het domein je heel erg heilig is.
Dan had je ook nog kunnen kiezen voor een domeinregistrant die jou domein naar een ander ip-adres zou willen sturen.

Offline bigjo - 22/06/2010 10:34
Avatar van bigjo Lid Al jullie reacties over de Webhosting one.comzijn welkom op mijn website. Ik tracht namelijk zoveel mogelijk Belgische internet shop te verzamelen op mijn website. De klanten van deze internet shops kunnen hun mening geven over deze winkels, teneinde andere toekomstige klanten te helpen. U kunt nu een mening achterlaten over one.com.

Alvast bedankt voor jullie medewerking.
Offline TekRequest - 22/06/2010 15:59
Avatar van TekRequest Nieuw lid One.com is de beste host die ik ken momenteel op de markt !!!

Je moet wel altijd één domeinnaam koppelen aan 1 pakket,
maar in de toekomst wordt het mogelijk om meerdere domeinnamen te koppelen aan 1 pakket.

Voor de rest , hetgeen wat je krijgt is zo vet voor wat je maar betaald, bij andere bedrijven betaal je je blauw!!

echt ongeloofelijk super 
Offline timvisee - 01/07/2010 00:30
Avatar van timvisee Lid Inderdaad, ik heb vandaag ook een one host besteld! ECHT SUPER!
Makkelijk te begrijpen!

Er stond dat ik 3000MB kreeg maar ik kreeg 3072MB
Ik heb onbeperkt dataverkeer, da's soms wel handig!
Ik kan een onbeperkt aantal e-mail accounts aanmaken!
Virus en spam filter dat om het uur word bijgewerkt!
Je kunt met een paar klikken een goede fotogalerij maken, een website en een blog!
Een gratis webeditor!
Je hebt PHP5 - MySQL!
Je server word dagelijks geback-upt!
Je krijgt na ongeveer 65 uur een gratis account van google adworks waar 50 euro op staat,
dit is om reclame te maken voor je site.

Oftewel, ik ben er erg tevreden mee!!!    
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.176s