login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

login website

Offline educated - 09/05/2007 23:32

weet niet goed waar ik het moet plaatsen, dus zet ik het maar hier.
Ik ben net aan een site begonnen met een vriend. We zouden graag ook een members-gedeelte hebben voor andere vrienden voor foto's enzo te plaatsen.
Ik heb hier een al gezocht achter scripts om dit te doen, en ook gevonden, maar weet niet goed wat ik er mee moet doen 

het probleem is dat onze host geen php ondersteunt
users.skynet.be 

zou iemand mij een korte uitleg kunnen geven of een stukje bruikbare code?
desnoods via msn -> massimo_adriaens@hotmail.com

dank bij voorbaat

groetjes Educated

10 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Ibrahim - 09/05/2007 23:35
Avatar van Ibrahim PHP expert Als je een host hebt die geen PHP heeft, dan zou ik een host gaan zoeken die wel php heeft 
Offline JBke - 10/05/2007 00:02
Avatar van JBke PHP gevorderde ja een gratis host of bij skynet of telenet word geen php ondersteund uit veiligheidsoverwegingen luid het. Ik zou zeker een domeinnaam registreren bij een goede host, kost je niet zo veel 50 euro per jaar voor een PHP/MySql ondersteunde hosting met 150 mb webruimte of zo.

Success
Offline Nrzonline - 10/05/2007 00:46
Avatar van Nrzonline PHP ver gevorderde Niets is onmogelijk, maar zonder PHP wordt het een erg lastig klusje.. Dat is een feit! Zoek even naar een andere (gratis) host, want anders zul je nog veel tijd verprutsen... ;)
Offline Abbas - 10/05/2007 08:45
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Mooi voorstel van je, maar ik denk dat hij op de duur best een eigen host met PHP, Database en domeinnaam heeft zodat hij niet afhankelijk is van andere mensen... 
Offline educated - 10/05/2007 10:52
Avatar van educated Lid jah echt mooi voorstel maar ik denk ook dat het het beste is om niet van iemand afhankelijk te worden
nu een moeilijke vraag: wat is de beste host?
heb niet zoveel opslagruimte nodig..zolang er maar PHP opstaat
Offline Orves - 10/05/2007 11:13
Avatar van Orves Nieuw lid http://www.one.com/nl/
Goed geprijsd voor standaard pakketten. Ik heb hier geen persoonlijke ervaring mee, maar hoor van verschillende mensen dat ze goede service leveren en bijna nooit problemen hebben.

http://www.xnt.nl
Hier host ik al jaren al mijn privé websites en zakelijke websites van klanten. 24/7 support en een “allmost everytime” uptime.
Wanneer er veranderingen op je server plaatsvinden ontvang je netjes een e-mail en 9/10 keer gebeurt dit ’s nachts.

Mogelijkheid van standaard tot custom reseller pakketten ondersteund door Cpanel of Plesk

http://www.d-hosting.nl
Erg betrouwbare host met ook een 24/7 support. Draaien een aantal grote spelers van Nederland op. De prijs ligt iets hoger dan bij de twee bovenstaande, maar de service is uitmuntend te noemen. Niet puur vraag en antwoord maar ook meedenken aan mogelijke oplossingen.

Mogelijkheid van standaard tot custom reseller pakketten ondersteund door Plesk.

Ik weet zeker dat andere lezers weer andere hosts zal aanraden, omdat hij of zij daar goede ervaringen mee heeft. En dat is het dus ook volgens mij. Je moet een goede ervaring hebben wil je het een goede host vinden. Een goede host hoeft niet duur te zijn.

Ik hoop dus dat meerdere mensen hun ervaring met je willen delen zodat je een goede keuze maakt. Er zijn ook verschillende onafhankelijke websites waar diverse hosting bedrijven worden gewaardeerd, want tegenwoordig denkt elke hobbyist een hosting bedrijf te kunnen starten als ze ergens een server rack huren en een Monstertemplate van Usenet af plukken.

Orves
Offline educated - 10/05/2007 23:02
Avatar van educated Lid xnt.nl ziet er wel goed uit :-)
ik ben wel afkomstig uit Belgïe, maar ik denk niet dat dat een probleem zal zijn.
of moet ik bijbetalen voor een buitenlandse overschrijving?
Offline Ibrahim - 10/05/2007 23:06
Avatar van Ibrahim PHP expert dat kun je het best vragen bij hun he 
Offline Nrzonline - 10/05/2007 23:18
Avatar van Nrzonline PHP ver gevorderde Pirus.NL ;)
Offline Orves - 11/05/2007 08:32 (laatste wijziging 11/05/2007 08:37)
Citaat:
xnt.nl ziet er wel goed uit :-)

Nogmaals ga niet uit op het uiterlijk van een website, daarmee wil ik referreren naar mijn vorige bericht over personen die ergens een server rack op de kop tikken een leuke monstertemplate via Usenet binnentrekken en deze bewerken om zich vervolgens maar een hosting bedrijf te kunnen noemen zonder over enige kennis te beschikken mocht er iets mis lopen.

Een betere check lijkt mij even de KvK gegevens te controleren, bedrijfsprofiel doorlezen en natuurlijk gebruikers ervaringen.

http://www.ictr...merk/xynta voor xYnta

Overschrijvingen naar het buitenland binnen Europa hebben sinds 2006 geen extra transactiekosten meer ivm het verdrag dat is gesloten voor betalingsverkeer binnen de EU lidstaten.

Ik weet uit ervaring dat het in België bij sommige banken nog anders ligt, maar als deze bank beschikt over electronisch bankieren via internet (E-banking) heb je geen last van bijkomende kosten voor overschrijvingen.

Ik maak dit dagelijks mee in mijn werkzaamheden als Accountant.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2026 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.239s