login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Introtekst (Opgelost)

Offline Pastebin - 15/04/2007 23:20 (laatste wijziging 15/04/2007 23:23)
Avatar van PastebinNieuw lid Allemaal goed en wel dat je niet-ingelogde gebruikers een introtekstje laat zien, maar schrijf dan iets degelijks want dit jaagt professinele bezoekers sneller weg en trekt sneller debielen aan denk ik 

Citaat:
Welkom op Sitemasters! Onze website is gemaakt voor beginnende en professionele webmasters en het doel is om elkaar te helpen. U vindt hier complete scripts, en uitgebreide tutorials over verschillende webtalen zoals PHP, HTML, JavaScript, ... Vragen kunnen altijd gesteld worden op ons forum, die we zo snel mogelijk zullen oplossen!

Wilt u ook lid worden van Sitemasters, Registreer je dan nu! Het voordeel van lid zijn is dat u meer rechten heeft op onze onderdelen, en dat de meeste reclame verdwijnt! Veel plezier!

Als we dat even naderbij bekijken:
* Mensen die enkel bezig zijn met Photoshop en andere grafische toestanden zijn geen webmasters. Zijn die mensen dan niet welkom?

* Heeft! Iemand! Zin! Om! Te! Roepen?! Gebruik wat minder uitroepingstekens zou ik zeggen 

* Wat staat die en het doel is daar te doen, zet dan gewoon "voor x en y om elkaar te helpen".

* Als je 'en' schrijft moet daar geen komma voor: Appel, peer en banaan, niet Appel, en peer, en banaan.

* Vragen kunnen gesteld worden op het forum en die zal je zo snel mogelijk oplossen? Lijkt me logisch niet, waarom zou je ze anders stellen?

* Leer eens consequent zijn tussen 'u' en 'je'. Wilt U lid worden, registreer JE dan. What the hell.

* Het voordeel van lid zijn, wat voor een constructie is dat? Het voordeel van een lidmaatschap of Door te registreren x en y klinkt toch ietsje meer AN, nietwaar?

* De meeste reclame verdwijnt? Je geeft dus toe dat de hele site nog altijd vol kutreclame staat, maar dan toch een beetje minder. Wauw. Laat dat dan gewoon weg, dan kun je evengoed schrijven "door te registreren zal de site niet sneller werken", "door te registreren verandert er niks aan de interface", "door te registreren zit je e-mailadres gewoon in nog een extra kutdatabank". Schrijf iets positief en anders schrijf je het gewoon niet.

Prettige dag verder.

edit: oh, ik zie dat iemand anders hier blijkbaar ook zonet over begon... ach mijn uitleg is beter 

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Rens - 15/04/2007 23:26
Avatar van Rens Gouden medaille

Crew algemeen
Oh, dan gok ik zomaar even dat jij Murfy bent, en dat Citroen Lemon is...
Gek dan dat er 2 dezelfde posts geopend worden 
Offline nemesiskoen - 15/04/2007 23:29
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Nja, ik denk dat het algemeen bekend is dat pastebin van murfy is, en dat pastebin murfy is. Idem dito met die citrusvrucht.
Offline Joel - 15/04/2007 23:31
Avatar van Joel Eigenaar Leuk waar mensen over praten en hetzelfde bericht posten op Sitemasters. I like it !
Offline Pastebin - 15/04/2007 23:33 (laatste wijziging 15/04/2007 23:33)
Avatar van Pastebin Nieuw lid Het werd gewoon besproken op IRC en ik wist niet dat citroen ook een topic ging starten. Geef toe, met het mijne kunt ge nog iets aanvangen.

Ik hoop dat ge inziet dat ik u met dit topic enkel help hé schat.

Citaat:
Oh, dan gok ik zomaar even dat jij Murfy bent
Diepzinnig 
Offline nemesiskoen - 15/04/2007 23:33
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Ik poste een maand, als't niet meer is, al iets over het introbericht, en dat werd keihard genegeerd... alleja, één crewlid reageerde wel iets vaags.
Offline Rens - 15/04/2007 23:41
Avatar van Rens Gouden medaille

Crew algemeen
Dat was ik ja.
Ik heb er voor de rest ook niet meer aan gedacht...
Komt omdat ik dat introductietekstje niet zie staan als ik op Sitemasters kom hè.
Ben meteen ingelogd...
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.283s