login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Donaties. | Pagina 3

79 antwoorden

Gesponsorde links
Offline TotempaaltJ - 20/03/2007 18:17
Avatar van TotempaaltJ PHP interesse Ik ben het met Gothmog en Proximus eens.

Als ik zou doneren (Wat ik niet doe omdat ik nog maar 11 ben en een gat in mijn hand heb en dus geen geld heb) zou ik daarvan verwachten dat het geld naar SiMa ging.
Offline gothmog - 20/03/2007 18:17
Avatar van gothmog Lid Déjà vu?
Dat was een jaar geleden ook al de bedoeling... Maar het vertroebeld weer. Gewoon standaard iedere maand een wedstrijd is toch beter misschien en dan wel om en om, maar er is meer dan script en design, en je kan ze ook combineren toch?!
Offline TotempaaltJ - 20/03/2007 18:23
Avatar van TotempaaltJ PHP interesse Ik heb meer met scripten...
Design script ik ook... Ik gebruik geen PhotoShop of Gnome of wat dan ook. Als ik plaatjes nodig heb vraag ik het aan mijn broer of vader!
Offline Ibrahim - 20/03/2007 18:25
Avatar van Ibrahim PHP expert ik dacht net ook aan script + design combinaties, maar dan zou je de scripters die niet kunnen designen (ik dus ) of de designers die niet kunnen scripten (stijn dus ) benadelen 
Offline TotempaaltJ - 20/03/2007 18:26
Avatar van TotempaaltJ PHP interesse @Siliecom: Ik ben ook zo'n scripter die niet eens kan designen!

Trouwens, gaan we nou niet offtopic?
Offline Ibrahim - 20/03/2007 18:28
Avatar van Ibrahim PHP expert tja, er is niet veel meer om te discusseren. Er is een wedstrijd onderweg
Offline gothmog - 20/03/2007 18:37
Avatar van gothmog Lid Wat dacht je van designers en scripters laten samenwerken?:D
Teambuilding op sitemasters.be 
Offline Rens - 20/03/2007 18:39
Avatar van Rens Gouden medaille

Crew algemeen
Is al ooit geweest.
Kijk maar naar de e-card wedstrijd 
Offline Ibrahim - 20/03/2007 18:39
Avatar van Ibrahim PHP expert ja, stijn had ook dat idee, maar dat zullen we eens moeten bekijken.
Offline marten - 20/03/2007 19:59
Avatar van marten Beheerder Ik heb dat idee al eens geopperd. Er is toen vrij weinig mee gedaan. Een soort Thinkquest maar dan op sima.

Ik las ook in een eerdere reply dat donatie weggeven geld is of dat nu voor hosting of wedstrijden gebruikt word. Ik ben het hier absoluut niet mee eens omdat ik ook 25 euro heb gedoneerd in de wetenschap dat het voor een wedstrijd is zoals aangegeven staat op de donatie pagina.
Offline phpfreak - 20/03/2007 21:57
Avatar van phpfreak PHP beginner Ik ben er zeker van dat het geld goed besteed is, misschien geeft Joël het eerst weg, maar het is een feit dat er kosten zijn aan sima (letterlijk dan ), dat ontkent niemand, kijk bvb al naar webhosting, 2domeinnamen, wedstrijden en mss nog google adwords. En als hij het al in zijn zak steekt, die kosten zijn er, dan zal hij die vroeg of laat terugmoeten betalen uit zijn zak..
En waar klagen jullie over, dit is ook een website om mensen te helpen, ik heb alles wat ik van php en websites ken via sima geleerd, het zou me ook wat gekost hebben als ik hiervoor cursussen zou moeten gaan volgen zijn of boeken gekocht moest hebben.
Van iemand die zo'n site in elkaar steekt, er zoveel energie instopt in een site om andere mensen te helpen (je kan altijd terecht op het forum als je een vraag hebt, remember!) denk ik niet dat het een crimineel is die dit enkel doet om geld uit anderen te kloppen..
Offline vinTage - 20/03/2007 22:01
Avatar van vinTage Nieuw lid
Citaat:
Van iemand die zo'n site in elkaar steekt, er zoveel energie instopt in een site om andere mensen te helpen (je kan altijd terecht op het forum als je een vraag hebt, remember!) denk ik niet dat het een crimineel is die dit enkel doet om geld uit anderen te kloppen..


Vroeger mischien niet 

Maar dat werd ook niet gevraagd in dit topic, er werd gevraagd wat er met de donaties gebeurde.
Offline Stijn - 20/03/2007 22:04
Avatar van Stijn PHP expert Je hebt een antwoord gekregen van Joël, einde topic dan maar?
Offline vinTage - 20/03/2007 22:06
Avatar van vinTage Nieuw lid Wie is er nou de admin hier ? 
Offline Stijn - 20/03/2007 22:11
Avatar van Stijn PHP expert Mja ik laat hem nog open, zie dat de situatie toch herstelt. De auteur moet maar op zijn groen vinkje drukken als hij tevreden is over zijn antwoord.
Offline Abbas - 20/03/2007 22:14
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Citaat:
Van iemand die zo'n site in elkaar steekt, er zoveel energie instopt in een site om andere mensen te helpen


Dit heeft hij niet helemaal alleen gerealiseerd he! 
Offline Joel - 21/03/2007 00:50
Avatar van Joel Eigenaar Een community kan je onmogelijk alleen realiseren, maar ik heb het wel op m'n ééntje opgestart.
Offline nemesiskoen - 21/03/2007 01:56
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Citaat:
webhosting, 2domeinnamen, wedstrijden en mss nog google adwords.

webhosting = 0 euro
2 domeinnamen = 25 euro
wedstrijden = zitten we op te wachten
google adwords = mêh

En aan die vage die daar zat te roepen op pagina 3 of 4 over dat Joël mag doen met het geld dat hij krijgt van advertenties en dat Proxi z'n mond moest houden en dergelijke. Nja, die heeft duidelijk niet goed gelezen wat Proximus' punt was:

Het gaat niet om het advertentiegeld, want daarmee kan Joël doen wat hij wil IMO, als hij het gebruikt om hondevoer te kopen of om pintjes te gaan pakken maakt me niet uit. Maar wat er met geld gebeurt dat aan sima is gedoneerd, is wel van belang.

Lees bovenstaande allinea tien keer door en hopelijk begrijp je het dan:-) Want na 3 reacties van Proximus had je dat nog altijd niet door...
Offline Keith - 21/03/2007 10:02
Avatar van Keith Grafische gevorderde Het lijkt me inderdaad leuk om scripters en designers samen te laten werken maar dan moet wel duidelijk worden wat precies de opdracht is en niet een vaag iets..

Misschien een website maken voor een bedrijf die dat ook echt nodig heeft en dat die dan beslist wie de winaar is en dan ook betaald voor de website. Vervolgens krijgt SiMa een deel daarvan, en de rest gaat naar de scripter + designer..

klinkt onredelijk misschien voor velen dat SiMa een deel krijgt, zo gaat het op een Universiteit ook, om grotere bedragen dan wel
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.176s