login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

MAC mysql webserver (Opgelost)

Offline knoopa - 15/02/2007 15:35
Avatar van knoopaOnbekend Ik heb een localhost op mijn mac voor php pagina's te testen, maar als ik mysql wil testen moet ik mysql steeds opnieuw installeren. Als ik mysql niet opnieuw installeer doet mysql en phpmyadmin het niet.

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Godlord - 15/02/2007 16:06
Avatar van Godlord PHP gevorderde www.mamp.info

Net zoiets als WAMP en LAMP. Maar dan voor MAC, veel geluk, ik denk tot dit wel zal werken.
Offline ikkedikke - 15/02/2007 16:10
Avatar van ikkedikke PHP expert wat doet het niet?
je moet toch iets van fouten krijgen?
Offline knoopa - 15/02/2007 17:35
Avatar van knoopa Onbekend
Citaat:
www.mamp.info

Net zoiets als WAMP en LAMP. Maar dan voor MAC, veel geluk, ik denk tot dit wel zal werken.
ik hoef geen andere server.
Hij geeft een fout dat mysql niet draait het enige wat ik wil weten hoe installeer ik mysql fatsoenlijk zonder dat het steeds opnieuw hoeft.
Offline Rik - 15/02/2007 17:40
Avatar van Rik Gouden medailleGouden medaille

Crew algemeen
Waarschijnlijk gaat er iets mis met het installeren van de service.

Ik weet niet hoe dat allemaal met mac werkt... 
Offline knoopa - 15/02/2007 17:48
Avatar van knoopa Onbekend @Boukefalos
Hij doet het wel totdat mijn computer uitgaat dan moet ik hem opnieuw installeren. 
Offline Godlord - 15/02/2007 18:05
Avatar van Godlord PHP gevorderde Sluit je je computer wel goed af? Daar kan het ook aan liggen en met goed bedoel ik dus echt zo als in de handleiding staat als ie erbij zit.
Offline knoopa - 15/02/2007 18:57 (laatste wijziging 16/02/2007 15:32)
Avatar van knoopa Onbekend
Citaat:
Sluit je je computer wel goed af? Daar kan het ook aan liggen en met goed bedoel ik dus echt zo als in de handleiding staat als ie erbij zit.
[sarcasme]Nee, ik druk gewoon op de reset knop en dan op de uitknop en dan zal het wel goed zijn.[/sarcasme]

BTW ze zouden hier echte tags van moeten maken 


EDIT: Ik heb mamp geïnstalleerd maar wat moet ik nou in mijn connect als hostadres hebben?

EDIT2: laat maar ik had niet gelezen 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.213s