login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Toen waren ze nog met... 6 | Pagina 2

39 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Abbas - 17/01/2007 21:22
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Dank u Proximus, dat was de bedoeling van m'n topic...
Praten en ideëen opdoen om het hier weer wat levendiger te maken!
Offline Ibrahim - 17/01/2007 21:25 (laatste wijziging 17/01/2007 21:26)
Avatar van Ibrahim PHP expert Door...

de crew meer online te zetten

de scripts/tutorials gedeelte opschonen (oude scripts wegdoen of vernieuwen, magere tuts uitbreiden)

wat meer opletten wat er op het forum komt (denk aan link van CS3 topic). Meer weet ik niet 

edit:
Proximus is zijn moderator attitude nog niet kwijt he 
Offline Simon - 17/01/2007 21:29
Avatar van Simon PHP expert
Citaat:
Graag zou ik dus weer zien dat iedereen iets meer on-topic gaat en gaat bespreken hoe of wat sitemasters kan doen om weer back-on-the-game te komen.
je klinkt net een crewlid, maarja, idd, nu ff ontopic: de crew moet imo nieuwe crewleden aanwerven, desnoods met een proeftermijn oid, en zorgen dat er wat meer leven in komt, de worm is al aardig op weg daarin
jammer van de battlecase eigenlijk, die wordt bijna nooit gebruikt (ik trouwens ook niet, maar voor mij moest die er niet komen, maar ik herinner me dat er toch velen voorstander waren van battles)
Offline Gerard - 17/01/2007 21:34
Avatar van Gerard Ouwe rakker
Citaat:
Proximus is zijn moderator attitude nog niet kwijt he

Het gaat me hier dan ook niet alleen om sitemasters. Sure, ik heb veel tijd in deze community gestoken en was helemaal niet van plan om dat allemaal maar achter me te laten en verder te gaan. Maar daarnaast ben ik nu onderdeel van die groep die bezig zijn met devpoint. Ik kan het niet riskeren dat men nu al hoge verwachten krijgt van devpoint en waarna blijkt dat we toch pas in Maart kunnen launchen ofzo.

Een stukje marketing dus om de gemoederen wat te sussen. We zullen geen 13-in-een-dozijn community worden, maar omdat we allemaal studenten zijn en allemaal ook tentamens/examens hebben is tijd bij ons ook een zeldzaam iets.

Het enige waar wij gewoon voordeel bij hebben is dat we werken met meerdere personen die allemaal met elkaar door 1 deur kunnen. Daarnaast hebben we een teamleader die sterk in zijn schoenen staat en durft taken te delegeren en een goed overzicht houdt op alles.

Ik heb in de maanden dat ik hier nogsteeds hang op Sitemasters meerdere malen contact gehad met Joël over bepaalde zaken, maar van de zaken die ik heb geadviseerd is zo te zien weinig gekomen. Net als jullie wil ik niet dat SiMa er op achteruit gaat maar op vooruit. Ook vanuit het oogpunt van DevPoint kan ik zeggen dat we er gebaat bij zijn dat SiMa blijft bestaan, niet het negatieve.
Offline gothmog - 17/01/2007 21:36 (laatste wijziging 17/01/2007 21:38)
Avatar van gothmog Lid Het leven is er een beetje uit, en het niveau is ietsje gekelderd. Maar voor de oude crew 50 anderen... Hun zijn niet heilig ofzo alhoewel ik wel respect heb voor murf en ontani. Maar buiten dat om, er zijn de laatste tijd veel discussies geweest. Misschien dat de chat meer naar voren moet worden gebracht? Ik kom er niet omdat er toch nooit iemand is (ik denk dat anderen ook wel zo denken). Maar een discussie kan nooit kwaat toch?

Edit: ik zie nu dat er helemaal geen chat meer is 
Offline Simon - 17/01/2007 21:38
Avatar van Simon PHP expert
Citaat:
Daarnaast hebben we een teamleader die sterk in zijn schoenen staat en durft taken te delegeren en een goed overzicht houdt op alles.
Die teamleader is (s)Murfy zeker ? Die was hier ook altijd al streng, maar rechtvaardig eh, en zijn comments waren ook wel amusant 
Offline Ibrahim - 17/01/2007 21:52
Avatar van Ibrahim PHP expert nou amusant ik kreeg een waarschuwing van hem over iets wat ik op msn zei 
Offline Rens - 17/01/2007 21:54
Avatar van Rens Gouden medaille

Crew algemeen
Aja, ik zie het 

Er is trouwens een nieuwe update bijna klaar.
Lees het [url=http://www.sitemasters.be/nieuwsartikels/373/Overzicht_Versie_2!]artikel[/url] maar eens 
Offline gothmog - 17/01/2007 22:03
Avatar van gothmog Lid Even snel bedacht?^^
Een nieuwe samenwerken zou ook wel handig zijn, uitgebreider, zodat je specifieker kan zoeken. Dus kan klikken of er php in moet e.d. en hoeveel jaar ervaring iem. moet hebben. Maar in ieder geval iets uitgebreider.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.183s