login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Veranderingen aan Sitemasters

Offline Joel - 02/01/2007 17:28 (laatste wijziging 02/01/2007 18:34)
Avatar van JoelEigenaar Hoi

Ik ga de komende tijd wat aan sitemasters veranderen. Onder andere de URL's van sitemasters veranderen dmv .htaccess. Hierdoor kan het wel zijn dat er foutjes ontstaan door het veranderen van de pagina's.

Hieronder vinden jullie de pagina's die veranderd zijn. Jullie mogen ze testen en zoeken naar fouten, zodat ik ze kan oplossen waar nodig.

  1. Nieuwsartikels
  2. Nieuws
  3. Links
  4. FAQ
  5. Zoeken
  6. Profiel van een lid
  7. Leden
  8. Webhosting

362 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 02/01/2007 17:31 (laatste wijziging 06/01/2008 15:08)
Avatar van vinTage Nieuw lid http://www.sitemasters.be/FAQ/

de linkjes in hoe word ik een goeie webmaster naar de scriptalen zijn....
wachtwoord aanvragen linkje op dezelfde pagina...


http://www.sitemasters.be/nieuws/archief
Citaat:
Nieuwsarchief:

Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: Access denied for user 'apache'@'localhost' (using password: NO) in /home/joel/domains/sitemasters.be/public_html/nieuws/archief.php on line 25

Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: A link to the server could not be established in /home/joel/domains/sitemasters.be/public_html/nieuws/archief.php on line 25

Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/joel/domains/sitemasters.be/public_html/nieuws/archief.php on line 30
Onderwerp: Gepost op:


Pagina:



mail link in cp klopt nog steeds niet...

*sarc sencuur* 
Offline Joel - 02/01/2007 17:44 (laatste wijziging 02/01/2007 18:22)
Avatar van Joel Eigenaar Ok, ik heb weer even werk. 

Eerste twee opgelost, de derde snap ik niet goed wat je bedoelt.
Offline vinTage - 02/01/2007 18:26 (laatste wijziging 02/01/2007 18:31)
Avatar van vinTage Nieuw lid http://img79.im...aatks0.png

Daar ging overigens dat verwijderde topic over. Dit in samenhang met niet werkende pms, maakt he t dus onmogelijk om mensen te contacteren, dus MOEST (^^) ik wel via het forum
Offline Joel - 02/01/2007 18:40
Avatar van Joel Eigenaar Ohja, ik zie iets anders.. daarom dat ik het niet zag wat je bedoelde. De bug is gefixed.
Offline marten - 02/01/2007 19:23
Avatar van marten Beheerder Geposte scripts en geposte tutorials op een profiel werkt nog niet. (En ja die hebben ze wel gepost )
Offline Pieter - 02/01/2007 19:28
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Eeum, ik kan niet aan mijn controlpanel om mijn berichten te verwijderen...De link staat nergens? (mijn inbox zit vol...)
Offline Joel - 02/01/2007 19:54
Avatar van Joel Eigenaar Ik doe morgen verder. Vandaag al 4 uur gescript 
Offline MothZone - 02/01/2007 19:58
Avatar van MothZone PHP ver gevorderde
Citaat:
Geposte scripts en geposte tutorials op een profiel werkt nog niet.


Werkte ervoor ook al half, heb er toen pm voor gestuurd maar het was blijkbaar niet belangrijk genoeg.
Offline Ibrahim - 02/01/2007 20:09
Avatar van Ibrahim PHP expert je zag zeker verschillende nicknamen staan of niet Mothzone ?
Offline MothZone - 02/01/2007 23:12
Avatar van MothZone PHP ver gevorderde nee, gewoon geen as op de profielpagina gezegt werd da er wel ware
kweet nimeer of t bij allemaal was
Offline nemesiskoen - 03/01/2007 00:22
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Die bug waar jij het over hebt MothZone gaat over ongekeurde tutorials, dat is al van het begin zo en is nooit wat aan gedaan.
Offline Ultimatum - 03/01/2007 01:34
Avatar van Ultimatum PHP expert Het vlaggetje voor mijn naam in de ledenlijst beweert dat ik een belg ben terwijl Dalfsen niet in belgië ligt zover ik weet.

Heb bij woonplaats niets ingevuld en moet je dan geen vlaggetje met ? erin krijgen ipv de belgische vlag

(bugje)
Offline Chupskie - 03/01/2007 09:24 (laatste wijziging 03/01/2007 09:30)
Avatar van Chupskie MySQL beginner Klein bugje:

Het pijltje (http://www.sitemasters.be/webhosting/1/images/pijlen2.gif)

Staat niet bij webhosting, bij meer info?
-> http://www.sitemasters.be/webhosting/1/php_mysql

-Chupskie

edit: en een nog kleiner foutje..
bij -> http://www.sitemasters.be/FAQ#faq1
Om een goede webmaster te worden heb je een..
staat bij "HTML" een verkeerde link.

en:
bij Vele beginners die dit onder de knie hebben..
staat bij "nieuwssystemen" een verkeerde link.

Je komt dan uit bij:
"Er is geen categorie opgegeven"
Offline Kr4nKz1n - 03/01/2007 10:12
Avatar van Kr4nKz1n Onbekend Ja veel beter!
.htaccess ruleerd 

Goed werk Joël!!
Offline Stijn - 03/01/2007 10:24 (laatste wijziging 03/01/2007 10:25)
Avatar van Stijn PHP expert Er wordt te slordig gewerkt. Het is alsof we terecht gekomen zijn in een beta-site! Een raad aan joël: doe alles achter de schermen en als het goed is upload het dan in het echt want zo wordt het slordig , onoverzichtelijk en zitten we met bugs die we helemaal niet wensen. Voordien was het goed en in de toekomst zal het beter zijn maar dit is niets.

ps: is het nu ik of lijkt het erop dat Joël alleen script? Je hebt toch een crew?

stijn
Offline svm - 03/01/2007 10:46
Avatar van svm PHP ver gevorderde De avatars werken niet wanneer je iemands profiel bekijkt.
Offline Kr4nKz1n - 03/01/2007 10:49
Avatar van Kr4nKz1n Onbekend Misschien hebben ze dit zo afgesproken, lijkt me tenminste.

En daarnaast is dit toch een WMC, de site is bedoelt voor "webmasters". Dus zo`n groot probleem vind ik dit niet, we weten wat er gebeurd bij eventuele foutmeldingen.
Offline Stijn - 03/01/2007 11:22
Avatar van Stijn PHP expert
Citaat:
Misschien hebben ze dit zo afgesproken, lijkt me tenminste.

En daarnaast is dit toch een WMC, de site is bedoelt voor "webmasters". Dus zo`n groot probleem vind ik dit niet, we weten wat er gebeurd bij eventuele foutmeldingen.
phpfreakz.nl is bezig met een nieuwe site -> daar wordt alles op een andere zone gezet en kan dus ook getest worden door leden maar zonder dat de echte site daar problemen van ondervind.

minatica.be is onlangs verandert (was vroeger ivanhoejupiler.be) -> daar moesten wij ook geduldig afwachten en daar werkte heel de crew aan mee en werd alles gedaan achter de schermen.

Sitemasters telt >6.000 leden en de statistieken liegen er niet om. Wat moet een bezoeker denken wanneer hij bugs hier en bugs daar ziet? Niet tactisch Joël , als beheerder verwacht je wat meer.
Offline stijnhau - 03/01/2007 13:38
Avatar van stijnhau Onbekend misschien handig om in berichten een optie zetten om dei te verwijderen(1 voor een na het lezen)
Offline Joel - 03/01/2007 20:16
Avatar van Joel Eigenaar Op de manier dat ik het doe, helpt iedereen wat mee aan de verbeteringen en deze is ook de snelste methode om een website aan te passen. Op mijn computer/laptop doe ik ook een heel boel testwerk maar ik zet al snel de eerste resultaten erop, zodat iedereen ze kan testen. Zo weet je ook wanneer de leden iets niet goed vinden, en kan je het nog tijdig aanpassen. -> geen teleurstellingen, klant is koning.

En van die enkele bugs die ontstaan gaan we niet dood. Wees blij dat ik terug wat tijd steek in de site. 
Offline Abbas - 03/01/2007 20:28
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Ok er wordt goed gewerkt aan de verbeteringen en met raad/klachten van de leden zijn bugs sneller gevonden...

Maar
Citaat:
Wees blij dat ik terug wat tijd steek in de site.


Dat vind ik een beetje er over gaan, je bent beheerder van een community! Dan is het ook normaal en logisch dat je tijd en werk er in steekt en niet af en toe eens 'langskomt'...
Sorry
Offline Dark_Paul - 03/01/2007 21:05
Avatar van Dark_Paul PHP ver gevorderde 't Kan aan mij liggen, maar ik heb al een paar keer de melding 'Kan geen verbinding met de server maken' gekregen, zonder dat er sprake was van een time-out.
Ook kreeg ik een half uur geleden een error, dat de functie ip() niet bestond.
Na een refresh was dit wel weg, maar ik moet zeggen dat ik zo'n parse-fouten heel slordig vind ik kijken.
Ik erger me daar altijd aan op Internet 
Offline Gerard - 03/01/2007 21:11
Avatar van Gerard Ouwe rakker Denk dat Joël dan net aan het updaten was. Misschien is het toch beter als hier een goede oplossing voor wordt verzonnen dan. Een update policy waarbij je bijvoorbeeld alleen updates doorvoert tussen 23:00-24:00 en in die tijd de website dan ook niet te bereiken is, of in ieder geval delen van de website niet.

Op die manier voorkom je ook 'abnormalities' omdat mensen over de website surfen terwijl je aan het updaten bent.
Offline Joel - 03/01/2007 21:29
Avatar van Joel Eigenaar Ok. De bestanden die ik nu al heb geupdate, zijn bestanden die ik al lang geleden heb aangepast. Daarom dat ik ze deze dagen heb geupdate. Een heel deel moet nog aangepast worden, dat zal ik dan op een localhost testen en om de week één keer updaten.
Offline urqbz - 09/01/2007 16:13
Avatar van urqbz PHP interesse allles eigenlijk goed  
without the chatbox 
Offline Sc0tTy - 09/01/2007 16:19
Avatar van Sc0tTy PHP interesse ik heb altijd een kopie van de php files in een map /nieuw/ staan waarmee ik dev heb ik weer wat updates af upload ik de files naar de root zo hebben de gebruikers er geen last van en ken jij om de 3sec een test doen 
Offline Thomas - 10/01/2007 11:29
Avatar van Thomas Moderator
Citaat:
ps: is het nu ik of lijkt het erop dat Joël alleen script? Je hebt toch een crew?
Die was ook bezig met een compleet nieuwe site.

Citaat:
Wees blij dat ik terug wat tijd steek in de site.
Ik vind dat een zeer misplaatste opmerking, te meer omdat initiatieven van (ex-)crewleden om zeep zijn geholpen.

"If you want something done right, you just have to do it yourself"
Maar doe dan niet na afloop je beklag hierover.
Offline stijnhau - 13/01/2007 15:48
Avatar van stijnhau Onbekend ik tets het op een loalshost dat is beter dan een map want als host down is kan je niet voort doen he.
Offline finduilas - 13/01/2007 16:03
Avatar van finduilas PHP gevorderde Er zit een bugje in sitemasters.Ik ben op geen enkele pagina ingelogd behalve totdat ik naar de indexpagina ga van het forum.Dan ben ik opeens wel weer ingelogd.

Raar
Offline Stijn - 15/01/2007 18:26
Avatar van Stijn PHP expert vanboven staat er naast control panel , bij ik en ook bij silicom14:

Citaat:
[Bekijk topic]


En dat gaat naar het admin forum oO - fix that shit!
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.328s