login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

vroege vogels? | Pagina 4

175 antwoorden

Gesponsorde links
Offline marten - 11/12/2006 19:10
Avatar van marten Beheerder Waar gaat dit kuttopic over? Ga liever anderen helpen die vragen hebben of ga een tutorial schrijven en doe niet zo kinderachtig allemaal (admins, leden enz enz)
Offline Abbas - 11/12/2006 19:20
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
dikke LOL @ jvriet z'n status   
Offline delta_004 - 11/12/2006 19:41
Avatar van delta_004 Onbekend Ik sluit me aan bij Marten. Als een kind er plezier in heeft dan respecteer dat 
Offline Gerard - 11/12/2006 19:44
Avatar van Gerard Ouwe rakker
Citaat:
Ik sluit me aan bij Marten. Als een kind er plezier in heeft dan respecteer dat


De discussie gaat allang niet meer over het hobbyen. Het gaat nu ondertussen over het professioneel aanbieden van je kennis en je scripts als je maar net om de hoek komt kijken.

Citaat:
Waar gaat dit kuttopic over? Ga liever anderen helpen die vragen hebben of ga een tutorial schrijven en doe niet zo kinderachtig allemaal (admins, leden enz enz)


Niemand verplicht je hier te reageren en er staan genoeg topics voor je open, hou jezelf dus maar gewoon bezig 
Offline Sitebase - 11/12/2006 20:00 (laatste wijziging 11/12/2006 20:03)
Avatar van Sitebase PHP expert
Citaat:
stijnhau

niks tegen mensen van 12 jaar he.
op mijn 12 jaar heb ik html geleerd en nu 3 jaar altere kan ik de basis van php.
je moet oit eens beginnenen.
ik zit veel achter de pc maar daarom heb je geen vrienden he.
ik heb zo zelfs vriende in nederland(ik ben belg) en engeland.
zelf iemand die op mijn eigen straat woont 2-3 km verder.


Kom man dat meen je nu toch niet. Ga je al je msn "vriedjes" erbij tellen. Vrienden zijn mensen die je komen helpen als je echt in de problemen zou zitten. Ik denk niet dat die "vrienden" van jou van nederland of england naar belgie gaan komen. Het kan goed zijn dat de helf van je msn "vrienden" 40igers zijn die erop kicken om met kleine jongetjes te chatten als je begrijpt wat ik bedoel. Het woord vriend word tegenwoordig verkeerd geinterpreteerd door veel mensen en dit komt door al dat gechat inplaats van eens echt met mensen af te spreken.
Offline delta_004 - 11/12/2006 20:50
Avatar van delta_004 Onbekend Ow jmmr:D Topic is wel veranderd zeg:D ik heb ook vrienden en ik ben ook computer-aar

Btw het topic runt wel goed:D
Offline DenMette - 11/12/2006 21:06
Avatar van DenMette PHP gevorderde dat is waar ik zal me ook nog een slaten horen.
Ik sluit me bij de meetste aan dat zeggend dat ze hun spullen nog niet hoeven te verkopen. ik zelf doe dit ook niet omdat ik er nog gewoon weg nog plezier wil aan beleven. maar ik maak wel sites met php voor mijn broer en vader en de chiro binnenkort, ... omdat het plezant is.

Als ik het ga verkopen dan denk ik persoonlijk dat het mij niet meer ga liggen.
Offline Abbas - 11/12/2006 21:10
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
@WMP:

jouw reactie mist ook weer helemaal de kwestie...
Maar om hier toch even op in te gaan:
Vrienden zijn niet alleen mensen die je dikwijls ziet, je moet het woord vriend iets breder zien...
Ik heb mensen uit andere landen leren kennen en dat noem ik ook mijn vrienden...
Onder vrienden versta ik mensen die je kent en die de instelling hebben om je te helpen ook al zouden ze niet direct kunnen en wie jij zou helpen ongeacht hun probleem of jouw probleem, niet alleen mensen die waar je mee op cafe gaat...
Dat kan evengoed familie zijn of gewoon mensen die je beter gaat leren kennen...
En dan nog even persoonlijke beledigingen gooien naar stijnhau over z'n zogezegde 40-jarige-op-jonge-mensen-kickende-vrienden, misschien ben jij zo iemand ofzo...  
Offline nemesiskoen - 11/12/2006 21:27 (laatste wijziging 11/12/2006 22:00)
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Ik doe daar niet aan mee, vrienden...
buiten den tiet dan, maar dat is nen bompa die erop kickt om me jonge mensen te praten:-)

(joke)

Ik denk dat iedereen er van overtuigd is dat naabz0rs van 12 geen scripts en designs moeten liggen verkopen, buiten die naabz0rs zelf dan.
Offline Stijn - 11/12/2006 21:35
Avatar van Stijn PHP expert 100e reactie , lol en ik was gewoon wat boos die avond allé discussieer maar verder , ik heb mijn standpunt toch gezegd.
Offline zamna - 11/12/2006 21:56
Avatar van zamna HTML beginner
Citaat:
lol en ik was gewoon wat boos die avond

héhé en dan maar meteen de hele jeugd aanvallen 
Overigens kan ik me moeilijk voorstellen dat die Jacob geen grap was.
Offline nemesiskoen - 11/12/2006 22:00
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Citaat:
héhé en dan maar meteen de hele jeugd aanvallen

Doet die toch niet. Hij geeft gewoon aan dat als je zo bezig bent dat je verkeerd bezig bent.

en stijn, leeg je inbox nu eens
Offline zamna - 11/12/2006 22:05
Avatar van zamna HTML beginner
Citaat:
Doet die toch niet. Hij geeft gewoon aan dat als je zo bezig bent dat je verkeerd bezig bent.


Citaat:
Dude waar zijn jullie kinderen toch mee bezig? Maken jullie echt al websites en coderen jullie echt? Komaan zeg ga buiten spelen en vrienden maken ipv zo vroeg achter de pc te kruipen...


Dit vind jij gewoon zeggen dat je verkeerd bezig bent 

BTW: ik heb het iedereen al vergeven hoor, we hebben onze conclusie al:

Kinderen/Jongeren mogen pc'en en dingen maken maar ze moeten w8ten tot ze er echt iets van kunnen voor het te verkopen  
Offline BigBug - 11/12/2006 23:06
Avatar van BigBug PHP expert Hij was idd een grap (kon ik uit mijn toenmalig showcase item opmaken), hij gaf het zelfs toe.

Ik vermoed dat het een ex crewmember is.. Ik noem geen namen.
Offline nemesiskoen - 11/12/2006 23:09
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Mag ik vragen wie jij acht daartoe in staat te zijn. Proximus zowiezo niet, Murfy heeft amper tijd voor zijn examens laat staan dat die zich daar mee gaat bezighouden, FangorN... yeah right, vinTage... die is met zijn vintagesworld bezig en zou zelfs zoiets niet eens doen, ontani die is niet in staat zoiets lelijks te maken, en lemon is te druk bezig met nuttige projecten op te zetten...

dus please, noem maar namen, ik zou niet weten wie het zou moeten zijn.
Offline vinTage - 11/12/2006 23:09
Avatar van vinTage Nieuw lid gij ? 
Offline Ibrahim - 11/12/2006 23:10
Avatar van Ibrahim PHP expert Joël 

maar ff sirieus; hoe weet jij al dingen over de crewleden, goede vrienden van je of ben je een stalker 
Offline vinTage - 11/12/2006 23:11
Avatar van vinTage Nieuw lid of mss is hij nemesiskoen wel 
Offline Ibrahim - 11/12/2006 23:14
Avatar van Ibrahim PHP expert ja, dat denk ik dus van niet. Dat is pas iemand met volwassenheid, die gozer.
Offline vinTage - 11/12/2006 23:16
Avatar van vinTage Nieuw lid
Citaat:
maar ff sirieus; hoe weet jij al dingen over de crewleden, goede vrienden van je of ben je een stalker

ik dacht dat je hier vage mee bedoelde ?
Offline nemesiskoen - 11/12/2006 23:32 (laatste wijziging 11/12/2006 23:33)
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
euhm
roflol,

the nemesiskoen identity... coming to ur theaterz0rs december 11th
Offline Abbas - 11/12/2006 23:34
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
@vage:
l0Lz0r

voor diegenen die het niet wisten/weten:
vage = nemesiskoen --> big surprise
 
Offline MaartenUreel - 11/12/2006 23:43 (laatste wijziging 11/12/2006 23:45)
Avatar van MaartenUreel Onbekend Leeftijdgrens? Je kan mensen niks verbieden, maar ik zou 12-jarigen toch ook adviseren om eerst 2 jaar benen etc te gaan breken bij gekke stunts in plaats van je vrije tijd aan een elektronisch lichtbakje met toetsenbord te verprutsen.

De kindervriend 


De prijsvraag van vanavond luidt: wie ben ik? Stuur een gele briefkaart naar
Murfy's geheime identiteit
Postbus 69
België
Offline DenMette - 12/12/2006 06:26
Avatar van DenMette PHP gevorderde lol

het wordt hier weer heel intressant.
Offline Pieter - 12/12/2006 08:03
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Amai DenMette, jij bent nogal een vroege vogel! Sta jij altijd zo vroeg op?  
Offline Thomas - 12/12/2006 11:21
Avatar van Thomas Moderator Waar hebben we het over? Leeftijd heeft weinig van doen met bekwaamheid, en als bedrijven enig verstand hebben doen ze geen zaken met een 12-jarige via MSN...

Als je het leuk vindt om te programmeren (of iets te doen wat er op lijkt)... waarom niet? Ik zie het probleem niet.

Er zullen altijd mensen zijn die de mooiste dingen maken en "beter" programmeren, en anderen die er nooit de ballen van zullen snappen.

Oprechte nieuwsgierigheid moet niet worden afgestraft IMO, dus als ik kijk naar het oorspronkelijke bericht van stijn1989 dan snap ik de commotie niet. Laat dat jochie gewoon met rust, en laat hem lekker verkennen, waar maak je je druk om...
Offline GTW - 12/12/2006 11:24
Avatar van GTW Gouden medaille

PHP gevorderde
@Fangorn: Daar ben ik het geheel mee eens. Als een bedrijf zaken doet met een 12 jarige en het is "lelijk" of "slecht", dan is dat hun eigen verantwoordelijkheid. Iedereen moet het eens leren, en als zij vroeg willen beginnen, laat ze lekker hun gang gaan.
Offline KoenVR - 12/12/2006 11:28
Avatar van KoenVR Lid @GTW:
ff offtopic,
mag ik jouw avatar op een ander forum gebruiken? 
is zoooo koel
Offline GTW - 12/12/2006 11:34 (laatste wijziging 12/12/2006 11:35)
Avatar van GTW Gouden medaille

PHP gevorderde
[off]@KoenVR: ga je gang 
voor mijn part ook hier gaan we zoveel mensen deze avatar aanpraten, kijken hoeveel we voor elkaar krijgen XD een avatar hype 
Offline KoenVR - 12/12/2006 11:39
Avatar van KoenVR Lid hehe, thx,
mjah, is gwn zoooooow goewd 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.193s