login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

vroege vogels? | Pagina 3

175 antwoorden

Gesponsorde links
Offline DenMette - 10/12/2006 07:44
Avatar van DenMette PHP gevorderde ik moet eerlijk toegeven ik ben begonnen op mijn 13 of 14 jaar ben er nu 16 en ik hou me gewoon graag bezig met html, css, php, ... het is gewoon leuk.
Alles mensen intressen tonen voor html enzo laat ze dan maar doen he. wat ik wel vind is dat ze er zich niet de heletijd in moeten gaan verdiepen. ik ben zelf ook nog maar jong volwassen maar ik verdiep er mij wel in en dat is helemaal niet zo goed.

ik ken heel wat man dat ik heb leren kennen op het net dat juist alleen html kan en dat al site's verkopen en ik snap niet dat die makers er een site van nemen hoor.

dus <15 jarige verdiep er jullie niet te veel in he je heb nog een normaal leven ook inplaats van de pc. ik geef vage gelijk ik speelde ook nog oorlogje en al die toestanden op mijn 12 - 13 -14 en nu zelf ook nog op vakentie maar er zijn dan weel kleine mannekes mee dus dan moet je je wat aanpassen.

dit is mijn mening natuurlijk
Offline Wave6 - 10/12/2006 13:23
Avatar van Wave6 PHP beginner Ik ben zelf 16 ik ben op mijn 14e begonnen met coderen ik heb zelfs mijn eigen taaltje ontworpen waarom zou een kind dit niet mogen doen? zijn sommige mensen dan zo bang dat het coderen/programmeren zo commercieel wordt? Ik vind dit weer zon zeur topic opzich als je 12 bent is het inderdaad ook wel vroeg volkomen mee eens maar als hun interesse hier nou bij ligt? dan is het toch geen probleem? Zolang ze het serieus houden en weten waar ze over praten. Vind ik het wel stoer een jochie van 12 die een volledig Cobol script schrijft hahahaha op zich wel humor...
Offline Ibrahim - 11/12/2006 08:30
Avatar van Ibrahim PHP expert ja, ik lach me dood...

niemand zal het eens worden, net zoals die geloofsdiscussie. Laat het gewoon rusten
Offline shibble - 11/12/2006 11:00
Avatar van shibble MySQL interesse ik ben zelf 17, begon op me 12e met phpnuke jaartje later over op CMS integratie in eigen website (webspell) en daarna toen ik 14 was zoiets begon ik me te verdiepen in zelf te coden PHP/mySQL FTW !!!xD
en nu leer ik CSS xD!
Offline Nakain - 11/12/2006 11:29
Avatar van Nakain Onbekend Wauw.. grote jongen..  
Offline shibble - 11/12/2006 11:30
Avatar van shibble MySQL interesse ja he(A) mag ik nu jouw levensverhaal xD!
Offline Nakain - 11/12/2006 11:31
Avatar van Nakain Onbekend Geregistreerd op: 11 December 2005 - 18:28
Laatste keer online: 11 December 2006 - 11:28


 
Offline shibble - 11/12/2006 11:32
Avatar van shibble MySQL interesse w00t t00t dies c0ol xD maar das je levensverhaal tog niet of wel? xD!
Offline putbruy - 11/12/2006 11:55 (laatste wijziging 11/12/2006 11:57)
Avatar van putbruy HTML beginner
Citaat:
Ik was al bejaard alvorens internet uberhaupt uitgevonden was, dus ik zwijg wat leeftijd betreft

same here  
leeftijd is minder relevant dan het aantal jaren ervaring..
minder dan 5jr ervaring = to green for the business
Offline shibble - 11/12/2006 12:00
Avatar van shibble MySQL interesse eigenlyk ben ik het met putbruy eens xD!
Offline Wijnand - 11/12/2006 12:05
Avatar van Wijnand Moderator Wat maakt het eigenlijk uit hoe oud iemand is. Als hier iemand zit die 10 jaar oud is, en hij heeft een probleem met HTML is dat toch hetzelfde als iemand die 17 jaar is en een probleem met HTML heeft. Waarschijnlijk snapt iemand van 17 jaar het sneller, maar nogsteeds hoort sitemasters geen onderscheid te maken.

Ik zie het probleem niet 
Offline shibble - 11/12/2006 12:07
Avatar van shibble MySQL interesse het probleem is, dat ze veel tejong zijn xD!
Offline putbruy - 11/12/2006 12:27
Avatar van putbruy HTML beginner het ging over porfoliosites presenteren,iemand van 10 heeft geen 5jr webmasterervaring en is dus veel te jong om aan business te doen
Offline delta_004 - 11/12/2006 12:31
Avatar van delta_004 Onbekend Um waar slaat dit op. Als een kind (zoals ik) er tog plezier in heeft om zich hiermee bezig te houden vind ik dag wel ok.
Offline shibble - 11/12/2006 12:38
Avatar van shibble MySQL interesse Conclusie die jongetje is een grappenmaker en moet een perm ban hebben en dit topic op een slotje xD!
Offline Abbas - 11/12/2006 14:19
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Voila eigenlijk wel!
en
@delta_004:
waar dit op slaat, doe het van zo oud af aan als je wilt, maar ga je spul niet verkopen als je pas uit uw blokjestijd zijt...
Ok dat je begint op 12 ofzo met HTML JavaScript en zelfs PHP en toestanden, leuke bezigheid en een manier om je logisch denken bij te scherpen...
Maar ga dit alstublieft niet verkopen want dat is dan dikke onzin!!!
Offline bigsmoke - 11/12/2006 14:22
Avatar van bigsmoke PHP interesse @titjes
Helemaal mee eens, ik gebruik het ook alleen voor de lol:p
Offline nemesiskoen - 11/12/2006 14:30 (laatste wijziging 11/12/2006 14:50)
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Ultimatum, you're SO missing the point.

Redcap, een gastenboek opzetten betekend niets. Ik weet dat titjes na 1 dag php een gastenboek in elkaar had gepropt... dus zo moeilijk kan het ook niet echt zijn hé:-)

blaat
Offline Abbas - 11/12/2006 14:33 (laatste wijziging 11/12/2006 14:50)
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
jupz inderdaad,

Na een leske van de vage in php heb ik zelf een gastenboek in elkaar gestoken, niet perfect maar de essentie was er...
En na nog een beetje hulp van vage had ik een maand later een forum in elkaar geknutseld... ook weer verre van perfect, maar weer gaat het dan om de essentie: dat ik dingen snap om te kunnen programmeren...

Het gaat hem er niet om of je het mag doen vanaf je 12 bent maar over het feit of het verantwoord is om zo'n zaken dan al te gaan verkopen...

Zoals Proximus al zei: dat is vanalles voorliegen aan de klant
En iemand anders vermelde ook de veiligheid, je gaa me niet wijsmaken dat een ukki van 12-13-14 jaar een applicatie kan maken in eender welke taal dan en die dan nog eens echt veilig is ook...

DAAR gaat het om... en NIET om geblaat: vagez0r 
Offline shibble - 11/12/2006 15:03
Avatar van shibble MySQL interesse Totally met titjes een xD!
Offline xSc - 11/12/2006 15:56
Avatar van xSc Onbekend Je hebt ook gastjes boven de 15 jaar, die zich als kleuter gedragen (jvriet bijvoorbeeld).
Offline Ibrahim - 11/12/2006 16:48
Avatar van Ibrahim PHP expert shibble, heb je soms een nieuwe emoticon op msn, en wil je die showen of zo? xD xD xD (hou alsjeblieft mee op)
Offline Abbas - 11/12/2006 17:31
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Bwa, jvriet is niet echt een onvolwassen persoon...
Hij reageert ongeveer zoals de meesten hier, al doet ieder dat op z'n eigen manier, niet jvriet?  

en trouwens daar gaat de discussie niet over...
you're missing the point...
Offline zamna - 11/12/2006 17:34
Avatar van zamna HTML beginner
Citaat:
En iemand anders vermelde ook de veiligheid, je gaa me niet wijsmaken dat een ukki van 12-13-14 jaar een applicatie kan maken in eender welke taal dan en die dan nog eens echt veilig is ook...

http://home.scarlet.be/~en099003/Ofwws.zip
Maakte ik toen ik 12 was, werkt perfect en is op een spellingsfout in de copyrights bugvrij en veilig 
En wat is hier mis mee ! Ik heb me geamuseert tijdens het maken van dit progje hoewel het ook niet veel voorsteld. Heb het trouwens gemaakt zonder hulp van fora als SiMa, maar als iemand die daarmee bezig is je lief een vraag stelt zou je hem toch wel willen helpen ?
Offline Abbas - 11/12/2006 17:42
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
natuurlijk zou ik dat doen, maar ik vind niet dat je als 12 jarige zo'n spullen kan verkopen...
dat is nou eenmaal mijn mening en die van nog anderen, daar gaat het hem om.........
Offline Joel - 11/12/2006 17:42
Avatar van Joel Eigenaar Met wat progje heb je dat gemaakt?
Offline zamna - 11/12/2006 17:45 (laatste wijziging 11/12/2006 17:46)
Avatar van zamna HTML beginner VB 6 
Een paar jaar later heb ik avondschool .Net gevolgd.

Citaat:
maar ik vind niet dat je als 12 jarige zo'n spullen kan verkopen...

Vind ik ook, zelfs nu kan ik dat nog niet. Je moet het doen voor je plezier en als je het echt graag doet kan je ervoor gaan studeren.
Offline Abbas - 11/12/2006 17:57
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
That's the point of this whole discussion...  
Offline vinTage - 11/12/2006 19:02
Avatar van vinTage Nieuw lid <=gave status


Wedden dat de persoon die me die status gaf minder hulp heeft geboden aan de bezoekers hier dan mij?
(zelfs onder deze naam)

LOL@ bans (telenet turbo (4 dynamic ip's))

@xSc: een crewlid vond het nodig om mn naam te veranderen in mn controlpanel en de link naar mn site weg te halen, over kinderachtig gesproken.
Offline Dark_Paul - 11/12/2006 19:07
Avatar van Dark_Paul PHP ver gevorderde Coel, ik wil ook wel eens een nieuwe status.
Iedereen heeft die standaard dingen, hoe kom je aan zo'n coele? 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.218s