login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Ti-84 Plus (Opgelost)

Offline Abbas - 08/12/2006 19:56
Avatar van AbbasGouden medaille

Crew .NET
Beste leden,

Ik heb lang gezocht, maar niet gevonden... Op internet en in de handleiding...
Hoe kan ik in godsnaam deze tekens invoeren in de editor: '&' en '#' ???

Alvast bedankt...

17 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Stefan14 - 08/12/2006 20:00
Avatar van Stefan14 PHP gevorderde heel simpel en kort: niet
Offline Abbas - 08/12/2006 20:02
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Hier op SiMa staat er een scriptje voor de Ti-84 Plus om vierkantsvergelijkingen mee te berekenen en ik wou dit in de editor namaken om eens te oefenen, meer niet...

Maar in het script moet je "Г" denk ik invoeren om de vierkantswortel te kunnen nemen...  
Offline Simon - 08/12/2006 20:09
Avatar van Simon PHP expert download een program editor, daar kun je worteltekens e.d. gewoon aanklikken, ik heb zelf ook een 84+ en met die editor kan ik perfect een progje schrijven
Offline Abbas - 08/12/2006 20:25 (laatste wijziging 08/12/2006 20:26)
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Oww, I see...
Bedank in ieder geval!!!  
Offline Voldemort - 08/12/2006 20:30
Avatar van Voldemort PHP ver gevorderde Ik heb ook een TI-84 plus, ik wist niet eens dat je ermee kon programmeren. Kan je er C++ met programmeren en compilen? Of wat kan je er dan met doen qua programmeren?
Offline Tibbeh - 08/12/2006 20:30 (laatste wijziging 08/12/2006 20:30)
Avatar van Tibbeh Lid titjes:
op http://www.ti83.scholieren.be/ vind je handleidingen enzo...


Edit:(ook voor de ti84)
Offline Rik - 08/12/2006 20:41
Avatar van Rik Gouden medailleGouden medaille

Crew algemeen
Ik heb zelf een TI 83 Plus. Normaal kan je niet van die tekens invoeren, maar ik denk wel dat het moet kunnen.

In MirageOS kun je iig al lowercase aan zetten en soms als een spel helemaal vastloopt staat me scherm vol met rare tekens, ook allemaal griekse letters enzo.

Het zou raar zijn als er niet een prog is waar je die letters mee kunt invoeren.

Offline Soebam - 08/12/2006 20:44
Avatar van Soebam HTML ver gevorderde De 84 kan zonder mirage ook al lowercase invoeren . Ik had ooit een soortgelijk probleem, je kan de tekens gewoon gebruik als je op de computer je programma schrijft en die vervolgens upload.
Offline Simon - 08/12/2006 21:16
Avatar van Simon PHP expert http://www.ti83...filter=all
het 3e dus 
Offline Abbas - 08/12/2006 21:43
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Zeker al bedankt voor de snelle en interessante reacties!!

Nog 1 vraagje: heeft iemand zo'n goede editor of weet iemand waar ik zo'n editor kan downloaden?
Om op PC te programmeren en dan over te zetten..

Offline Simon - 08/12/2006 22:14
Avatar van Simon PHP expert euhm, ik gaf toch een link, je moet die 3e hebben, en een progje om over te zetten in Ti Connect 1.6
Offline Dark_Paul - 08/12/2006 22:28
Avatar van Dark_Paul PHP ver gevorderde Waarom gebruiken jullie lowercase in je progjes? 
Zielige mensen als ik, die het met een oud Ti-83-afdankertje-van-mn-zus moeten doen, kunnen die lowercase niet aan.
Ik kan trouwens vrij weinig aan op mn GR, mn geheugen is maar 24Kb, de 83plus heeft tenminste nog extra flash-geheugen van een paar Kb en kan Apps aan. Ik moet het met de oude Ion-shell en max. 2 spelletjes doen (en dan verder geen programma's erop).
Offline Abbas - 08/12/2006 22:30
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Ik snap er niets van Simon... Ik bedoel een programma om een programmatje te schrijven in Windows en het dan op te slaan en dan op het rekenmachine te zetten, ik kan niets vinden op die sitedie je me hebt gegeven hoor...

En die TI Connect 1.6 had ik al geïnstalleerd...  
Offline Rik - 09/12/2006 14:05
Avatar van Rik Gouden medailleGouden medaille

Crew algemeen
Een erg goede site vol met progs / apps / games voor elke TI:
http://www.ticalc.org/

Daar heb ik echt massa's spellen vandaan!  

Een andere site is:
http://www.linkkabel.nl

Daar komt m'n pc-gr kabel vandaan, maar wss heb jij die niet nodig omdat een 84 Plus usb heeft.  Er staan ook best handige tutorials op.

Mijn TI 83 Plus kan dat wel aan, maar een 84 Plus is wel beter. Hij heeft al veel meer geheugen. Onze lerares wiskunde loopt bijna elke les te zeuren dat haar "Silver Edition" 4x zo snel is! xD
Offline Abbas - 09/12/2006 18:59
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Bedankt voor alle reacties!
Het is opgelost 
Offline Dark_Paul - 09/12/2006 19:12
Avatar van Dark_Paul PHP ver gevorderde
Citaat:
Onze lerares wiskunde loopt bijna elke les te zeuren dat haar "Silver Edition" 4x zo snel is! xD

Dan moet je 's het spel UncleWorm op een Ti-84 Plus (evt. Silver Edition) zetten, en opstarten met MirageOS.
Vervolgens zet je dat spel op een old-school 83 (géén Plus), en start je dat spel op via de Ionshell..
Moet jij 's zien welke sneller is.. Die 83 gaat op 'normal' ongeveer even snel als die 84 op 'fast'. Het spel Galaxian gaat ook een tikje sneller op een oude 83, dan op een 84.
(Dit is alleen bij een paar spelletjes, dus niet echt representatief, maar ik denk dat ze dan toch een wat minder grote mond heeft )
Offline flarrie - 16/03/2008 14:29
Avatar van flarrie Lid met welke programma kun je die programma's schrijven??
op school mogen we alle formules en als we willen theorie in de GR zetten maar het duurt te lang om het op de GR te typen.
dus het zou handig zijn om een programma op de PC te typen en dan op de GR te zetten.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.186s