login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Samenwerken echt samenwerkend?

Offline bleujean - 18/11/2006 14:26
Avatar van bleujeanNieuw lid Hallo,

wat ik me afvroeg: komen er veel mensen af op een aanvraag bij het deel: samenwerken?

Want de mijne staat er al 5 dagen ongeveer enja: nog geen reactie op sitemasters

8 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Vakama - 18/11/2006 14:53
Avatar van Vakama HTML beginner Ik denk wel dat er op gereageerd word hoor...
Het moet de mensen ook wel echt intresseren natuurlijk.
Als er bv dit staat:


Ik zoek een scripter voor een script.


Hier gaat natuurlijk weinig of geen mensen op afkomen.
Als er eerder dit staat:


Ik zoek een scripter voor een linkpartnersysteem.
Het moet deze functies hebben:
Bla
Bla
...

De vergoeding kan over gesproken worden.


Hier gaan wel meer mensen op komen denk ik.
Offline demich - 18/11/2006 23:26
Avatar van demich Nieuw lid Samenwerken is tof als je er tijd genoeg voor hebt 

Zo was er eens een vage aanvraag voor een online sport game (zo'n 1,5 maand geleden). Ik heb toen gereageerd om mee te werken.

Daarna heb ik ook nog een paar mensen op andere forums gevonden. Ondertussen zijn we met 3 actieve mensen overgebleven (degene die de aanvraag had gedaan kon nog niet eens html) om ons game te maken: www.tennisgame.be . We zijn al goed bezig maar uiteraard hebben we nog heel veel werk

Het probleem is nu dat ik dus geen tijd meer heb om aan andere dingen te werken (heb ook al een groot php-project voor school) en dus niet meer op samenwerken reageer  

Maar ik zou andere mensen wel aanraden om samen te werken want daar leer je heel veel mee bij.
Offline spyzone - 18/11/2006 23:35
Avatar van spyzone PHP beginner ff tip, zet er dan ff bij waar je site over gaat.
Want heb ff je site bekeken, maar ik klik altijd gelijk sites weg waar gelijk muziek wordt afgespeeld. Super irri is dat.
Dat zou verboden moeten worden(is het opzich al met auteursrechten )
Offline bleujean - 19/11/2006 00:02
Avatar van bleujean Nieuw lid op mijn site wordt geen muziek afgespeeld. Een filmpje ja ... en op het einde is de vermelding van de zanger nog eens

(betr. site: [URL]http://www.yourshot.be[/URL])
Offline Rens - 19/11/2006 01:25
Avatar van Rens Gouden medaille

Crew algemeen
Een goede titel bedenken.
Goede omschrijving zodat alles duidelijk word waar het om gaat.
Soms zie je er van die vage omschrijvingen tussen staan, waarbij je iets hebt van 'uh, ok. zal wel'.
Dan zal er niet op gereageerd worden, vind je het gek? 

Maar alles goed en duidelijk neer zetten, dan heb je de meeste kans en zal er wel op gereageerd worden ja.
Offline bleujean - 19/11/2006 11:21
Avatar van bleujean Nieuw lid tjah, chez moi, alles staat duidelijk 
maar blijkbaar geen reactie ... ma swoit. wie weet binnen 3 maand reactie 
Offline Tuinstoel - 19/11/2006 11:43
Avatar van Tuinstoel PHP expert Samenwerken, ik heb het vermoeden dat de meesten dit alleen tegen vergoeding willen doen (Ja ik ook ja); of het helemaal niet aanspreekt omdat het vrij dom in mekaar steekt. (Waarom zou je met iemand een spel willen bouwen die het eigenlijk niet kan en dan ook nog de winst delen; dan wist ik het ook wel ).
Offline demich - 19/11/2006 13:41
Avatar van demich Nieuw lid Uh sommige mensen maken ook spellen voor eer, dingen bij te leren, gewoon als ontspanning, voor portfolio ... ipv voor geld he 

En zo'n textbased game maken in php is ook iets wat je moeilijk in je eentje kan (tenzij met veel doorzettingsvermogen en als je te veel vrije tijd hebt)

Ik denk dat het vooral komt omdat iedereen vooral met zijn eigen projecten bezig is en dus niet veel tijd meer heeft om aan projecten voor iemand anders te werken
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.163s