login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Macbook Ja, Nee?

Offline Vakama - 13/11/2006 18:56
Avatar van VakamaHTML beginner Hallo,

Ik krijg binnekort een laptop.
Ik heb al op internet rondgekeken naar verschillende merken en modellen e.d...
Maar nu lijkt mij de Apple, macbook dus toch wel een uitsteker van specificaties en uiterlijk.
De prijs valt best mee, voor een 13" laptop met 80-100 GB hdd betaal je € 1.119,-
En je hebt dezelfde resolutie als bij een 15.4" scherm staat op de website zelf.
Maar nu heb ik van verschillende bronnen gehoord dat de software hiervoor (downloadbare) erg kieskeurig is.
Is dit ook zo? Vraag 1

Ik had ook graag geweten ofdat je hier ook games kan op draaien, zoals Fifa 2007... Vraag 2

Ook had ik graag geweten ofdat deze laptops langer meegaan dan andere... Vraag 3

Ik wil een macbook omdat er op de site staat dat deze beter zijn dan andere laptops, en gewoon omdat Macintosh OS toch wel beter lijkt dan Windows OS...

Kan iemand op deze 3 vragen een uitgebreid en goed antwoord geven a.u.b.?

Alvast bedankt voor jullie moeite.
Met vriendelijke groet,
De Haes Jens 

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Gerard - 13/11/2006 19:01
Avatar van Gerard Ouwe rakker Houd je er wel even rekening mee dat de meeste games niet op Mac OSX draaien.
Offline Vakama - 13/11/2006 19:02
Avatar van Vakama HTML beginner Ja, dit wist ik al, daarmee dat dit een vraag is die ik stelde... 
Offline XenoX - 13/11/2006 19:32
Avatar van XenoX Gouden medailleGouden medaille

PHP expert
Ik zou het niet doen omdat het scherm VEEL te klein is. Je kan er misschien wel grote resoluties op draaien maar kan je het dan nog zien? Bij mij op school heeft iemand er een en het schermpje is misschien net 15/20 cm hoog >_<

Verder weet ik niet wat je er mee wilt doen maar als je vraagt voor games > altijd windows, max osx heeft nog minder game ondersteuning dan linux ..
Offline Metalhead - 13/11/2006 19:37
Avatar van Metalhead HTML gevorderde Dat slaat helemaal nergens op... MacOsX heeft veel meer Game ondersteuning dan Linux!

Zelfs alle Microsoft- en Blizzardspellen worden uitgegeven voor MacOsX.

Ik zou het wel doen 

Ik heb er ook een, en ik had geen betere keus kunnen maken...

Ik heb zelf ook een met klein scherm, omdat ik veel met de trein moest reizen, dus was dat wel handig.
Op het werk heb ik gewoon een groot scherm staan, waaar ik hem aan kan koppelen 
Offline Vakama - 13/11/2006 20:14
Avatar van Vakama HTML beginner Hmm, goeie informatie allemaal...
Bedankt, ik ga er nog overna denken ofdat ik een PC ga kopen of een mac...
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.164s