login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Flash player installeren.

Offline ece - 29/05/2006 15:59 (laatste wijziging 29/05/2006 16:07)
Avatar van eceHTML interesse Heeyzz.
Ik wilde flash player installeren omdat ik dat nodig had voor een site die een gedeelte flash is (http://www.hotnewsassistent.nl/?mod=spel)....
Ik krijg dan de melding dat ik een nieuwere versie moet installeren.
Ik klik op die link en er staat dat de flash player succesvol is geïnstalleerd.
Ik vernieuw de pagina maar nog steeds krijg ik dezelfde melding dat ik een nieuwere moet installeren.
Als ik op (http://www.adobe.com/shockwave/download/index.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash&P2_Platform=Win32&P3_Browser_Version=MSIE&P5_Language=Dutch&Lang=Dutch) deze pagina klik en dan op downloaden (met de yahoo balk uitgevinkt) krijg ik weer die melding van dat ie succesvol is geïnstalleerd maar dat kan niet want ik heb niks gedaan. Ik krijg ook geen venster met 'Uitvoeren' en dat ik hem verder kan installeren.

Weten jullie een oplossing??

bvd.
Ece.

p.s
Ligt niet aan de firewall.
Die heb ik uitgezet en het werkte nog niet.

16 antwoorden

Gesponsorde links
Offline webstab - 29/05/2006 16:59
Avatar van webstab PHP ver gevorderde Ik heb hetzelfde probleem. Op deze computer staat flash player 4 en ik wil deze updaten naar 8. (Ja, dit moet lukken want voor de format stond er versie 8 op).
Nu via de adobe site lukt het mij ook niet.

Ik heb javascrip en al die zever al aangezet.

Ik zoek verder en zal het laten weten als ik het vind.
Offline ece - 29/05/2006 17:39 (laatste wijziging 29/05/2006 17:54)
Avatar van ece HTML interesse ok bedankt.
Trouwens wat wel raar is, is dat op de computer beneden ie het wel doet dus ik nsap het niet.
Natuurlijk kan ik dan wel op de computer beneden gaan maarja ik wil ook op de mijn computer op die webiste kunnen.

Edit:
Ja het is me gelukt.
Gewoon naar de link gaan die ik in mijn bericht had gezet (de macromedia link). Je moet gwn de toolbar downloaden dan doet ie het stelletje fl^kkers zijn dat daar zeg.
En dan kan je hem installeren.

Maarrr.
Mijn probleem is nu nog steeds niet opgelost :S.
Maybe men computer opnieuw opstarten.
Offline vinTage - 29/05/2006 19:32
Avatar van vinTage Nieuw lid Als je hier heen gaat, staat er in die swf welke player je hebt, als je op windows zit en niet versie 8 hebt krijg je een linkje te zien.
Het ding is nog in testfase, maar voor windows werkt hij volgens mij wel okay.
Offline avdg - 29/05/2006 19:54
Avatar van avdg PHP gevorderde Bij mij werkt het wel, maar de flash wordt blijkbaar genegeert bij mijn operabrowser (Het downloaden lukt niet).
Offline ece - 29/05/2006 22:08
Avatar van ece HTML interesse Ja er staat dat ik versie 8 heb en dat klopt. Ik heb hem kunnen installeren maar nog werkt ie niet.
Offline vinTage - 29/05/2006 22:09
Avatar van vinTage Nieuw lid Dan is er waarschijnlijk iets mis met de js op die site ?
probeer die site eens te checken met IE.
Offline ece - 29/05/2006 22:15
Avatar van ece HTML interesse Ik gebruik IE.
Ik heb mijn eigen computer en een computer beneden (van men ouders).
Op die van men ouders doetie het wel maar op mijn computer niet.
We hebben flash geïnstalleerd bij de 1ste keer dat we op een pagina kwamen die flash bevatte.
Dus niet ergens gedownload en we hebben dus dezelfde versie.
Ik krijg de melding en mijn ouders niet (zij hebbne ook IE).
Heb dus flash 8 geïnstalleerd en het werkt nog steeds niet.
Zelfs met de computer opnieuw opstarten (waarvan ik zelf al dacht dat het niet werkt) werkt dus ook niet.
Ik kan het wel ff met opera proberen.

Maarja er moet toch een oplossing zijn?
Ligt het aan men browser (dat er iets in IE mis is gegaan).
Ligt het aan men computer (mss virus ofzo (lijkt me niet)).
Dus ik snap het niet.
Offline vinTage - 29/05/2006 22:18
Avatar van vinTage Nieuw lid Ik weet het ook niet, maar dit is de link die mm geeft als je een andere player wilt downloaden.
De site ziet er op het eerste gezicht hetzelfde uit als die link die jij al had, maar mischien is het toch een andere download (ik denk maar hardop hoor)
Offline ece - 29/05/2006 22:37
Avatar van ece HTML interesse Hmm kan eens kijken maar in opera werkt het ook niet dus aan de browser ligt het niet denk ik.
Offline putbruy - 30/05/2006 06:08
Avatar van putbruy HTML beginner ooit ook zo'n iets voorgehad ergens, schockwaveplayer ook geinstalleerd en toen ging het 
Offline ece - 30/05/2006 16:49
Avatar van ece HTML interesse Het is niet gelukt met schokwaveplayer maar wel op de volgende manier voor als mensen die willen weten.
Ga naar Start > Configuratiescherm > Software en verwijder je flash player. Ga dan vervolgens naar deze link.
De Yahoo toolbalk kun je gewoon uitvinken.
Klik op Download en wacht maximaal een halve minuut.
Als het goed is krijg je een schermpje met Installeren. Klik op Installeren en wacht totie klaar is.
Nu moet het dus werken.


Mocht je flash player niet bij configuratiescherm > software staan installeer eerst flash player 8 (nu wel toolbalk aanvinken anders doetie het misschien niet) en dan daarna kun je hem wel bij software verwijderen.


Succes.
En bedankt voor alle reacties.
Offline webstab - 04/06/2006 18:29
Avatar van webstab PHP ver gevorderde Het lukt mij op geen enkele manier.

PC van ouders:
Windows Me
Internet Explorern 6.0
Flash 4
(ja, dat is van mijn ouders en die willen niet anders)

Nu wil ik flash 8 installeren. (Voor de format werkte dat perfect)

Maar ik krijg flash 4 er niet af en ik kan flash 8 ook niet installeren (met of zonder lukt allebei niet)
Offline ece - 04/06/2006 18:47
Avatar van ece HTML interesse Hmm vreemd.
Ja misschien werkt 'Me' anders dan 'XP'.
Daar kan ik niks over zeggen.
Installeer easycleaner.
Kijk even hier.
Bij één onderdeel kan je dus alle programma's verwijderen namelijk het onderdeel '5. Programma's toevoegen en verwijderen'.
Misschien dat het daar wel lukt.

Zoniet dan vind ik het vreemd.
Succes.
Offline webstab - 04/06/2006 19:15
Avatar van webstab PHP ver gevorderde Het is mij gelukt.
Ik ben gewoon in de broncode van die pagina gaan snollen. En dan gezocht naar het installatieprogramma en dan manueel gedownload en geïnstalleerd.

Er voor had ik de flashplayer verwijderd met een bestand dat je van adobe kon downloaden voor flashplayers te verwijderen.

Merci voor de hulp. Indien iemand interesse heeft wil ik sebiet de links hier wel plakken.
Offline Kaitjuhh - 13/06/2006 18:52
Avatar van Kaitjuhh Lid Ja, als je die link zou willen posten, graag! 
Alvast bedankt!
Offline vinTage - 13/06/2006 19:59
Avatar van vinTage Nieuw lid wss hier mee.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.178s