login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

welke browser

Offline remy - 25/10/2004 21:18
Avatar van remyPHP ver gevorderde weten jullie welke browser het beste is en waarom?
ik zoek een nieuwe browser want ik word gek van die spyware en popups:$

24 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Darrow - 25/10/2004 21:21
Avatar van Darrow Onbekend download google toolbar 
Offline Sasuke - 25/10/2004 21:24
Avatar van Sasuke HTML interesse klein vraagje erbij
helpt google toolbar ook bij spyware of alleen bij popups?
Offline STEELEAGLE - 25/10/2004 21:26
Avatar van STEELEAGLE JS interesse popups wel maar ook ni allemaal heb ik al ondervonden, maar spyware denk ik ni
Offline webstab - 25/10/2004 21:27
Avatar van webstab PHP ver gevorderde gebruik norton.
ik gebruik firefox en heb van niets last
Offline Darrow - 25/10/2004 21:28
Avatar van Darrow Onbekend spyware, als ge niks verkeerd doet hebde het ni
Offline twopeak - 25/10/2004 21:29
Avatar van twopeak Gouden medaille

PHP ver gevorderde
beste browser is safari, volgens tests is deze de snelste en gemakkelijkste te gebruiken, en hij interpreteerd ook veel! (ook verkeerde code )
http://www.apple.com/safari/
Offline Sasuke - 25/10/2004 21:36
Avatar van Sasuke HTML interesse ik heb panda als scanner
:D niemand kent da wrrs 

lijkt safari veel op internet exployer als layout?
Offline Rens - 25/10/2004 21:37
Avatar van Rens Gouden medaille

Crew algemeen
Als het je om de spyware gaat, kun je natuurlijk ook Adaware download (http://www.lavasoft.de) of SpyBot S&D (http://security.kolla.de als ik het goed zeg).

Mzzls,
Rensjuh
Offline MothZone - 25/10/2004 21:41
Avatar van MothZone PHP ver gevorderde @twopeak, jah safari is alleen voor mac (toch op het eerste zicht).

Vind persoonlijk netscape de beste.
Offline remy - 25/10/2004 21:42
Avatar van remy PHP ver gevorderde ik heb spybot al, maar die gooit het eraf, hij blokeert het niet geloof ik:s
Offline Darrow - 25/10/2004 21:46
Avatar van Darrow Onbekend wat heb je aan safari zonder mac 
Offline remy - 25/10/2004 21:50
Avatar van remy PHP ver gevorderde ik heb firefox gedownload, is erg simpel, maar ik krijg (nog) geen reclame enzo:D
Offline maestro - 25/10/2004 22:25
Avatar van maestro HTML gevorderde ik denk dat ik bij de weinigen behoor, maar ik gebruik zelf het liefst NS. Geen last van popups (kan je trouwens volledig zelf instellen), alleen sommige sites zijn enkel voor IE gemaakt. Persoonlijk vind ik dat zeer gebruikers-onvriendelijk, ondanks het feit dat 95% van de doorsnee surfers IE gebruikt. Als ik een eigen site controleer op fouten, kies ik ook altijd eerst voor weergave in NS; ieder foutje in de HTML wordt immers ongenadig afgestraft. IE staat veel te veel fouten toe.
Offline DRUNK - 25/10/2004 23:22
Avatar van DRUNK PHP gevorderde firefox is idd. een goede keuze, voordat deze er was had ik ook altijd Netscape maarja die word nietmeer ontwikkeld. Firefox is het resultaat en ik ben er erg blij mee!
Offline Metalhead - 25/10/2004 23:25
Avatar van Metalhead HTML gevorderde Vooral voor website ontwikkelaars zou ik niet werken met IE... Daarin zie je niet al je fouten... Ik werk ook met Firefox en ben er tot nog toe zeer tevreden mee (op het feit na dat ad-aware geen tracking cookies meer kan vinden)
Offline vinTage - 26/10/2004 00:59
Avatar van vinTage Nieuw lid ik gebruik zelf het liefste IE, ik vind firefox ook wel een fijne, maar op een of andere manier heb ik totaal geen last van popups die ik niet wil in IE.
Met firefox loop ik tegen allerlei disign problemen aan en aangezien dat ik via de "stats" van de sites die ik gemaakt heb lees dat ongeveer 80% IE gebruikt denk ik dat je voor je designs mischien firefox zou moeten gebruiken,,,maar om gewoon te surfen IE

(lees) sites die ik gemaakt heb,,,,,dat zijn sites waar maar 10 man per dag op komen,,,,maar ik doe mn best 

maar even off topic,,,mischien moet je gewoon even een spyware en adware scan doen op je computer, ik verwacht dat je dan een hele hoop last armer bent.

Offline biertie - 26/10/2004 07:26 (laatste wijziging 26/10/2004 07:28)
Avatar van biertie Onbekend ik gebruikt zelf opera, heel erg waterdicht 
en je kan de pop up blokker voledig zelf instellen [en ik heb hem nog nooit zien falen]

[edit]
volgens PC WORLD is opera de beste browser van 2004:!:
Offline webstab - 26/10/2004 07:49
Avatar van webstab PHP ver gevorderde kost opera niet geld?
of ben ik verkeerd
Offline xSc - 26/10/2004 09:17
Avatar van xSc Onbekend Je hebt ook een gratis versie van Opera. Het enige is dat je daarin banners hebt. Deze zijn overigens niet vervelend.

Persoonlijk kies ik voor Mozilla Firefox:

- Installatiebestand slechts 4,5 MB.
- Lekker sober.
- Eenvoudig in gebruik.
- Ingebouwde popupblocker.
- Enz.
Offline cowbeast - 26/10/2004 19:00
Avatar van cowbeast Onbekend Hmm die popup blocker is wel handig das een feit! EN uim jah Derest hangt een beetje van de persoon zelf af he wat hij er zelf van vind!
Offline BigBug - 26/10/2004 19:03
Avatar van BigBug PHP expert @ Henri, mee eens! en nog ff toevoeging, GRATIS 
Offline remy - 26/10/2004 21:11
Avatar van remy PHP ver gevorderde ik doe regelmatig een scan met spybot, maar op een ofandere manier haalt hij steeds dezelfde entries eruit.

ook krijg ik in IE steeds findthewebsiteyouneed.com als startpagina en komt er een of andere iri toolbar in beeld:s

maar dit heb ik niet sinds ik firefox heb dus het wordt al beter:ooh:
Offline DaOxx - 26/10/2004 21:15
Avatar van DaOxx PHP beginner Ik gebruik zelf ie en firefox waarbij mijn voorkeur toch duidelijk utigaat naar firefox dit omdat: als webdesigner kun je zien of je source correct is ie is daarentegen stabieler dit laat minder snel je fouten zien. Je krijgt minder gare pop-ups, en er zijn hele handige add-ons voor. O.a. webdesigner tool waarbij je een border om je elementen kunt zetten, meteen css bewerken (word natuurlijk niet opgeslagen), complete adressen laten zien bij images en urls en nog veel meer.:o
Offline remy - 26/10/2004 21:40
Avatar van remy PHP ver gevorderde jah klopt, ik moest ook direct mijn scourse aanpassen toemn ik em in firefox zag;-)
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.203s