login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Er is hier iemand aan het rippen

Offline arcon - 17/10/2004 22:19
Avatar van arconNieuw lid http://www.rikkie.emsoft2001.nl/

check deze site....

38 antwoorden

Gesponsorde links
Offline infinity - 17/10/2004 22:24
Avatar van infinity Gouden medaille

Grafische gevorderde
zoooo shit he van wie is die site?? echt te erg
Offline Maarten - 17/10/2004 22:25 (laatste wijziging 17/10/2004 22:30)
Avatar van Maarten Erelid Altijd beleefd zijn in die gevallen...

HEY **** ******** WIL JE WEL EENS DE LAYOUT VAN SITEMASTERS.BE MET RUST LATEN! ********!

http://www.rikk...boek/index
Offline zwobbel - 17/10/2004 22:28
Avatar van zwobbel PHP gevorderde Fuck !!!! Schaam u gewoon ik wil hier nog geen woorde aan vuil make .
Maar die kerel is echt laaaaag gevalle die weet niet wat hij doet zeker.
Alleeee!!!! => ik word zot!
Offline STEELEAGLE - 17/10/2004 22:30
Avatar van STEELEAGLE JS interesse een schande:\ :!: 
Offline Maarten - 17/10/2004 22:32 (laatste wijziging 17/10/2004 22:41)
Avatar van Maarten Erelid gelieve allemaal jullie mening te geven!  http://www.rikk...boek/index

Als de layout binnen 10 minuten niet weg is mogen we onze gang gaan volgens Joël (IRC is fun )
Offline Carpmadness - 17/10/2004 22:41
Avatar van Carpmadness PHP interesse Lager dan dit is gewoon onmogelijk

http://www.rikk...boek/index
Offline infinity - 17/10/2004 22:47
Avatar van infinity Gouden medaille

Grafische gevorderde
lets spam:)
Offline Duikboot - 17/10/2004 22:48 (laatste wijziging 17/10/2004 22:51)
Avatar van Duikboot Grafische gevorderde Wat een zak, moet je ook zien, hij doet net alsof hij de lay-out en de hele site zelf gemaakt heeft. Ik durf te wedden dat zelfs iemand de hele scripting/andere graphics die hij niet gejat heeft (zijn die er?) voor hem gemaakt heeft omdattie zelf te zielig is....

EDIT: wat ik nu lees vind ik echt om te lachen... lees maar:

Webdesign
Een van mijn grootste hobby's is toch wel het knutselen, programmeren en designen aan website's. Op deze pagina zal ik zo'n beetje beschrijven welke onderdelen ik zoal gebruik bij het maken van een behoorlijk professionele website. Tsja, dat mag ik best wel zeggen, want als ik zie wat de echte webdesign bedrijven er af en toe van bakken, lach ik soms wel is even in m'n vuistje.

Staat op de site van die gozer....
Offline infinity - 17/10/2004 22:53 (laatste wijziging 17/10/2004 22:54)
Avatar van infinity Gouden medaille

Grafische gevorderde
hahaha echt een n44b is hij niet normaal

check die foto van hem onderaan in het gastenboek:P


wie is er goed in hacken^_^?
Offline Maarten - 17/10/2004 22:54
Avatar van Maarten Erelid Die gast zijn gastenboek is drukker dan de chat en dit forum samen! 
Offline gameplazaa - 17/10/2004 22:54
Avatar van gameplazaa Lid wat is men weer aardig :P ga zo door (Y)(Y)
Offline Duikboot - 17/10/2004 22:59
Avatar van Duikboot Grafische gevorderde Hij is ook gewoon 19.... volgens zijn site dan.. komop, gedraag je dan ook als 19...
Offline DRUNK - 17/10/2004 22:59 (laatste wijziging 17/10/2004 23:05)
Avatar van DRUNK PHP gevorderde lol, dit is echt te triest. Heb al veel jatwerk gezien maar dit slaat echt alles, als zijn doel was deze site exact te kopieeren is hij aardig geslaagd. LOOSER!

--edit-------
De ripper: http://www.site...amp;id=479
Offline gameplazaa - 17/10/2004 23:02
Avatar van gameplazaa Lid zeg Joël kan je niet een flinke schade vergoeding eisen ;-) hij heeft je Copyright geschonden
Offline Maarten - 17/10/2004 23:03
Avatar van Maarten Erelid Jah en hij heeft de header volledig naar de kl*ten geholpen ook... als je ript doe het dan goed!
Offline Gml - 17/10/2004 23:20
Avatar van Gml HTML beginner De Javascript is bijna exact hetzelfde. Ook het css bestand is bijna identiek. Jammer dat dit soort dingen gebeuren
Offline gameplazaa - 17/10/2004 23:53
Avatar van gameplazaa Lid er staan plotseling nog maar 49 berichten in het gastenboek in plaats van 88
Offline Maarten - 17/10/2004 23:58 (laatste wijziging 18/10/2004 00:07)
Avatar van Maarten Erelid
Citaat:
Rikkie online tot nader order offline!
Helaas is Rikkie online tot nader order gesloten, dit nadat Rikkie online enkele berichten heeft ontvangen van bezoekers die menen dat de website die ontwikkeld is door Rikkie online is gestolen van de website Sitemasters.be, Rikkie online heeft dit direct bekeken en dit blijkt inderdaad zo te wezen.
Omdat het nog onbekend is waarom ik, als individu en maar in me eentje deze website run, terwijl er ook nog een hele andere grote club webmasters dezelfde layout als website hebben heb ik tot nader order Rikkie online gesloten.

Hier bij wil ik graag melden dat ik nu aan het onderzoeken ben hoe ik de persoon van wie ik deze layout heb mogen ontvangen, en waarvoor ik € 150 heb mogen betalen. Dat de layout van Sitemasters.be 'gejat' is vind ik héél erg spijtig en daar voor heb ik zonder aarzeling besloten de website te off line te gooien.

Leden van Sitemasters.be, deze website heb ik, Erik, van Rikkie online NIET 'gejat'! Het spijt mij heel erg dat dit allemaal zo had moeten gebeuren, ik was zo blij met mijn nieuwe website wat nog maar ongeveer 1 maand online was.

Graag wil ik graag contact opnemen met de eigenaar van Sitemasters.be, de eigenaar kan mailen naar rikkie_online_85 at hotmail dot com. Ik wil via deze weg graag duidelijk kunnen maken dat ik het echt heel erg vind wat er is gebeurd. Zou de eigenaar zo spoedig mogelijk met mij contact op kunnen nemen.


Met vriendelijke groet,
Erik


Mweheh... volgens mij heeft hij hem WEL zelf geript, aangezien hij toevallig lid is...?? Ach het is en blijft een *****. Nu, hij is alszins verbannen ^^

En daarbij... HIJ IS WEBDESIGNER maar een ander maakt zijn layouts? Wel wel! Wat een zeveraar...
Offline Hendry - 18/10/2004 00:03
Avatar van Hendry HTML interesse hmmmmmmz.... voor 150 euro gekocht... lol
Offline Joel - 18/10/2004 00:17
Avatar van Joel Eigenaar Wat ik niet snap is:

Hij heeft het design zogezegd gekocht voor 150 €, maar het blijkt dus dat hij al enkele maanden LID is van sitemasters. Hij heeft zelf 80 bonuspunten ofzo.

Dan weet hij toch dat het design dat hij dan had, hetzelfde is dan dat van sitemasters ?
Offline BigTeddy - 18/10/2004 00:47 (laatste wijziging 18/10/2004 00:48)
Avatar van BigTeddy Gouden medaille

PHP gevorderde
Ja, dat is raar 
Je merkt dat toch als je een lay-out koopt, die toch uniek zouden moeten zijn, en die je dan op een andere site ook ziet staan.
Of hij is niet snugger of hij heeft een pel op z'n oog.

Wel had ik kunnen denken dat er kloontje van sitemasters zouden verschijnen, dat gebeurd namelijk met alle site's die wat draaiien. Maar het is en blijft laag 
Offline Hendry - 18/10/2004 00:57
Avatar van Hendry HTML interesse Joël het is duidelijk... hij heeft de design gestolen van SiteMasters.be ... ik kan verders ook geen andere weg meer bedenken want als hij zelf lid is... of is geweest... zegt genoeg...
Offline bosgroen - 18/10/2004 01:00 (laatste wijziging 18/10/2004 01:02)
Avatar van bosgroen Gouden medaille

PHP interesse
hij beweert dat hij het niet gestolen heeft, maar gekocht van iemand die het gejat heeft, very strange allemaal

nuja, 150euro voor die lay-out, maar hij heeft niet eens geld om een eigen domein aan te kopen. Hmm, very strange.
Offline DRUNK - 18/10/2004 01:10
Avatar van DRUNK PHP gevorderde Het moment dat 'zijn' site nog online was bekeek ik de sourcecode, ja dat doe ik wel vaker als ik wil zien of er iets gejat is of niet, tot mijn grote verbazing zag ik ook een rijtje met gebruikersnamen in het tabelletje 'statistieken' staan, dit stukje tabel was 'uitgeschakeld' dmv. <-- --> (commentaar). Dat trok mijn aandacht en zag zijn username staan, dit betekend dus dat hij online was op het moment van het jatten van de sourcecode. Lijkt mij allemaal heel toevallig, hij is online en het figuur die dit voor hem zou 'maken' jat hier de source, YEAH RIGHT! Momenteel vervloek ik het moment dat ik dat venster sloot, ben hard opzoek in mijn (pc's) geheugen om met dit stukje l*lverhaal ook nog wat aan te kunnen tonen, anders moeten je het hier me doen of aan hem vragen even zijn source te mailen of hier te posten. Ik zeg het niet snel maar wat een sukkel!
Offline Dennisvb - 18/10/2004 10:37
Avatar van Dennisvb MySQL ver gevorderde Hij is gewoon bang dat hij zich nergens meer kan vertonen, en daarom shuift hij de schuld af op 'iemand die zogenaamd zijn site gemaakt heeft voor 150 euro'. En idd, hij heeft niet eens een fatsoenlijke domeinnaam, wat toch ook belangrijk is. Wanneer je 150 euro voor de layout over hebt, dan kun je ook wel een domein betalen.
Offline BigBug - 18/10/2004 11:22
Avatar van BigBug PHP expert jah die heb je al voor 12,95....
toch komt ie erg serieus over....
Offline gameplazaa - 18/10/2004 11:44
Avatar van gameplazaa Lid of hij wilt dat je dat geloof.....
Offline Dennisvb - 18/10/2004 11:44
Avatar van Dennisvb MySQL ver gevorderde Dat zeggen we toch gameplazaa 
Offline knars - 18/10/2004 11:56
Avatar van knars Lid hmnz strange,
hij is hier nu zelf lid, dan zou hij zlef toch al moeten zien dat deze site precies hetzelfde is..
hij lult zichzelf uit, wat een noep
Offline Joel - 18/10/2004 12:23 (laatste wijziging 18/10/2004 12:24)
Avatar van Joel Eigenaar Hij stuurt grote e-mails naar me 

Hij beweert nu dat iemand anders op zijn naam hier heeft aangemeld.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.182s