login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Verbeteringen aan de site | Pagina 6

302 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Keith - 12/06/2006 22:14
Avatar van Keith Grafische gevorderde ik vind tbk z'n idee goed! 
Offline vinTage - 12/06/2006 22:15 (laatste wijziging 12/06/2006 22:16)
Avatar van vinTage Nieuw lid ah, ik vind een soort "predefined" ministatusje wel geinig voor de leden.
Dat ze een soort "mood" in kunnen geven (een daarvan zou vakantie kunnen zijn).

Maar of dit nou echt zinvol is betwijfel ik, het zo meer een aardigheidje zijn.
Offline Pieter - 12/06/2006 22:19
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Het idee is inderdaad nuttig. En als je op vakantie gaat, en je staat binnen een stuk of 20 beurten (en je gaat vb. 20 dagen weg), loopt het systeem gewoon verder. Het kan toch zelfs zonder tussenkomst van de mods gebeuren? Kwestie van het werk nog wat te verlichten...
Offline marten - 14/06/2006 11:31 (laatste wijziging 14/06/2006 11:31)
Avatar van marten Beheerder 2 puntjes zelf maar oordelen erover 

1. Als je een privebericht krijgt in de email ook de tekst op te nemen. Of een gedeelte van de tekst.

2. In je controlepaneel de optie maken om functies in het overzicht toe te voegen.
Offline Rens - 14/06/2006 12:16
Avatar van Rens Gouden medaille

Crew algemeen
Dat 2e is er al, alleen daar heeft niet iedereen rechten voor.
Offline marten - 14/06/2006 12:22
Avatar van marten Beheerder okiedokie want er missen nog wat functies....
deze week bijvoorbeeld mysql_data_seek
Offline Ultimatum - 14/06/2006 13:34 (laatste wijziging 14/06/2006 13:34)
Avatar van Ultimatum PHP expert als niet idereen daar rechten voor heeft, wie dan wel , alleen admins? want er zijn misschien nog meer php "nerds" die wat willen toevoegen (a)
Offline Ibrahim - 14/06/2006 13:37
Avatar van Ibrahim PHP expert er zijn leden, en die mogen niets toevoegen en er zijn admins en die hebben een hogere rank. Dan denk ik toch dat alleen admins mogen toevoegen...
Offline sjak - 14/06/2006 13:43
Avatar van sjak HTML interesse je kan toch gewoon inbouwen dat je jezelf uit de worm kan doen, zo moeilijk is dat niej om te make...
Offline nemesiskoen - 14/06/2006 14:10
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Het feit dat iets niet moeilijk te maken is betekend niet dat het daarom direct erdoor komt. En nee siliecom, leden kunnen (als dit wordt ingesteld) iets toevoegen aan het overzicht. Je begrijpt wel dat dit niet voor iedereen openstaat, aangezien dat dan de betrouwbaarheid dicht bij 0 ligt. Nu hebben we nog een beetje controle over hoe, wie en wat. Hoewel er nu ook al wel wat fouten instaan zouden er dan 10x zoveel instaan.

Citaat:
okiedokie want er missen nog wat functies....

Vrij logisch, je verwacht toch niet dat wij heel php.net gaan kopiëren?
Offline marten - 14/06/2006 14:14
Avatar van marten Beheerder nee maar het is erg handig dat overzicht 
Offline nemesiskoen - 14/06/2006 14:17
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Honestly, het overzicht is vrij brak. De inhoud is misschien wel oke maar de rest...
Ik ben (al lange tijd) bezig met een nieuw overzicht. Dit gaat nog wel even duren:)
Offline marten - 14/06/2006 14:21
Avatar van marten Beheerder doe ik het tot dan wel met HET overzicht van PHP.net 
Offline ikkedikke - 14/06/2006 17:31
Avatar van ikkedikke PHP expert misschien een soort formuliertje dat je bijdragen kan insturen. hoef je het alleen nog maar te controleren. maar goed als er binnenkort een nieuw systeem komt is het miss practischer om dat nu nog niet te doen 
Offline Stijn - 16/06/2006 19:34
Avatar van Stijn PHP expert en doe dat geel weg 
Offline Ibrahim - 16/06/2006 19:38 (laatste wijziging 16/06/2006 19:51)
Avatar van Ibrahim PHP expert lol ja.

zet er iets van gewijzigd op xxxx-xx-xx erbij of zo

@hieronder

ik bedoel zo van:

  1. ----------------------------------
  2. Avatar |gepost door: xxxx
  3. |etc.
  4. |-------------------------
  5. |Bericht zonder wijziging
  6. |
  7. |
  8. ----------------------------------
  9.  
  10. ----------------------------------
  11. Avatar |gepost door: xxxx
  12. |etc.
  13. |-------------------------
  14. |Bericht zonder wijziging
  15. |
  16. |Gewijzigd op: xxxx-xx-xx door xxxx (kan admin/lid zijn)
  17. |
  18. |
  19. ----------------------------------


zoiets, en dan kan die ene regel die jij noemt weg. want dan is dat duidelijker en beter dan dat geel
Offline nielsvdwal - 16/06/2006 19:47 (laatste wijziging 16/06/2006 19:53)
Avatar van nielsvdwal PHP gevorderde staat er ook siliecom14.. als je even wat beter kijkt 

edit: ik zie het nut er niet van om dat te veranderen 
Offline nemesiskoen - 16/06/2006 20:04
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Het is niet dat het voor jou niet handig is dat het voor andere ook niet handig is. Ik vind het zeer handig, zo hoef ik enkel het rechterdeel van mijn hersenen gebruiken en kan ik het linkerdeel gebruiken om de berichten te lezen. Het klinkt misschien stom maar zo kan ik twee processen tegelijkertijd uitvoeren... het heeft zijn handigheid tegenover mij bewezen!
Offline nielsvdwal - 16/06/2006 20:17
Avatar van nielsvdwal PHP gevorderde lol.. goed over na gedacht maar inderdaad klopt het wel ja nu je het zegt .. want die kleur zien.. dat doe je automatisch als je aan het lezen bent.. verrek.. echt goed over na gedacht 
Offline Voldemort - 16/06/2006 20:21
Avatar van Voldemort PHP ver gevorderde - Een optie in het controlepaneel om dat gele aan en uit te zetten.
- Een optie in het controlepaneel om onderin een bericht te zetten wie het laatste en wanneer iets heeft veranderd.

Dus 2 opties, zo kan je zelf kiezen of je geen enkel, 1 of beide wil. Want aan dat gele erger ik me ook wel (eerst dacht ik dat m'n ogen fout waren, maar later dacht ik dat het misschien opzettelijk zou kunnen veranderd zijn door de crew wat dus ook zo is).
Offline nielsvdwal - 16/06/2006 20:27
Avatar van nielsvdwal PHP gevorderde wat is er dan zo erg aan dat gele kleurtje?
Offline ece - 16/06/2006 20:32
Avatar van ece HTML interesse Dat het irritant is.
Het staat niet echt geweldig bij de layout.
Ik vind de optie van Voldermort een heel goed idee.
Offline nemesiskoen - 16/06/2006 20:33 (laatste wijziging 16/06/2006 20:33)
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
roflol, misschien heb je het nog niet door maar die kleur wordt in 1/4 van heel de layout van sima gebruikt.
Offline ece - 16/06/2006 20:53
Avatar van ece HTML interesse Ja.
Maar ik vind geel niet heel goed passen in een grijze layout. Ik zeg niet dat het lelijk is. Maar een andere kleur zou miss mooier zijn.
Offline nielsvdwal - 16/06/2006 21:07
Avatar van nielsvdwal PHP gevorderde ik heb toch meer de neiging om deze layout licht blauw te noemen dan grijs.. maarja 
Offline Voldemort - 16/06/2006 22:01
Avatar van Voldemort PHP ver gevorderde @ece: Je brengt me op een idee (door die andere kleur): Ipv een optie om te kiezen of de kleur aan of uit moet, een input veld met je keuze voor kleur (en als je er geen wil neem je gewoon de standaard achtergrondkleur), zo heeft iedereen zijn eigen zin en dan kan nemesiskoen 2 processen tegelijk doen .

@nemesiskoen: Die kleur van een bewerkte achtergrond zie ik nergens anders staan, andere tinten grijs wel, maar die gele kleur niet (behalve bij bewerkte achtergrond).

@nielsvdwal: Ik heb die neiging ook .
Offline BigBug - 16/06/2006 22:17
Avatar van BigBug PHP expert
Citaat:
roflol, misschien heb je het nog niet door maar die kleur wordt in 1/4 van heel de layout van sima gebruikt.
Lol,, die kleur was me nooit opgevallen 
Offline nemesiskoen - 17/06/2006 10:26 (laatste wijziging 17/06/2006 11:40)
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Citaat:
ik heb toch meer de neiging om deze layout licht blauw te noemen dan grijs.. maarja

Daarom zei ik 1/4 en niet 3/4...

Met kleur bedoel ik kleurtint. Zie maar eens naar de kleur waar je naam instaat, de kleur hier rechts van (die rechter kolom). Die kleur onderaan waar de button "bericht plaatsen" in staat. De kleur waar de paginanavigatie in staat. De kleur waarbij om en om met wit wordt afgewisseld bij een lange lijst (scripts bv.). De achtergrond van een codevlak... etc.

@hieronder: excuses dan:)
Offline nielsvdwal - 17/06/2006 11:32
Avatar van nielsvdwal PHP gevorderde mijn bericht ging niet over die 1/4 gedoe, maar was opmerking tegen ece 
Offline SilVeX - 17/06/2006 13:34
Avatar van SilVeX HTML beginner Verbetering:

Huidige situatie: Als je een post op het forum maakt met een link erin. En je klikt op die link dan gaat de site van sitemasters.be weg en dan kom je op de andere pagina.

Veranderen: Als je op een link klikt dan bezoekt hij de site van de link in een nieuw venster. Zodat je het topic op sima niet kwijtraakt.


ps: vooral met plaatscode.be --> als je iemand wilt helpen klik je op die link en dan ben je het topic kwijt, dus het is vooral om iemand sneller te helpen. Je kan natuurlijk ook rechtermuisknop en dan openen in nieuw venster doen, maar dat vergeten mensen nogal is of het moet automatisme zijn geworden dat je dat doet.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.211s