login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Browser laad oude content.

Offline keverineke - 06/11/2013 21:15
Avatar van keverinekeLid Hallo,

Ik heb op mijn website een fotoalbum (simpleviewer),
maar als ik bv. 1 foto verwijder dan blijft hij die weergeven (online).
Je moet dus bij manier van spreken je geschiedenis/cookies eens verwijderen, maar dit kan je moeilijk gaan zeggen tegen de bezoekers 

Dus nu is mijn vraag hoe ik dit kan oplossen,
alvast bedankt.


Grts,
Keverineke.

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 06/11/2013 21:28
Avatar van vinTage Nieuw lid php..?


http://www.goog...gsc.page=1
Bedankt door: keverineke
Offline keverineke - 06/11/2013 22:23
Avatar van keverineke Lid Hmmm, die regels werken niet 
Offline Thomas - 07/11/2013 15:16
Avatar van Thomas Moderator Dit lijkt mij iets wat in SimpleViewer opgelost moet worden? Welke versie gebruik je? Heb je al gezocht op hun support forum?

Gebruik je BuildGallery? In dat geval: van de website van simpleviewer:

Citaat:
Updating the Gallery

To update your gallery with new images, upload the new images to your images folder and delete any images that are no longer required, then re-run the build script. BuildGallery will read the gallery.xml file and show the settings in its data entry form. When you press the Update button, thumbnails will be recreated for all images or just for the new images depending on the overwrite thumbnails setting. Deleted images will be removed from the gallery. Any edits to your captions for the current set of images will be preserved. There is no way to recover a caption from a deleted image – keep a backup.


Je moet in dat geval een aantal stappen uitvoeren, rechten van bestanden moeten goed staan etc..

Omdat dit een compleet product is lijkt het mij dat zij jou hiermee beter kunnen helpen dan sitemasters, zeker gezien de beperkte informatie die je ons geeft...
Bedankt door: keverineke
Offline keverineke - 07/11/2013 18:06
Avatar van keverineke Lid Mijn versie is svBuilder 2.2.0
Ik ga eens zien als er een nieuwere versie beschikbaar is
of eens zien wat ik kan doen met BuildGallery.
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.168s