login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Facebook chat Plugin

Offline riagabel2 - 09/08/2013 10:58
Avatar van riagabel2Lid Goedenmorgen,

Ik ben bezig met het maken van een website waarbij de klant er een chat functie in wil verwerken. Dit moet een chat-functie zijn dat mensen de chat openen en direct met alleen de desbetreffende persoon kan chatten. Ik ben al geruime tijd op zoek naar diverse chat programma's die te gebruiken zijn voor de klant op de PC maar ook op mobiele devices. Hier heb ik een aantal alternatieven gevonden voor de Facebook chat maar deze voldeden eigenlijk niet voldoende aan de gestelde eisen.

Nu is mijn vraag is hier iemand die iets weet over het liefst een Facebook plugin maar alternatieven die voldoen aan het criterium zijn ook welkom. Ik hoop dat de mensen op Sitemasters me een stukje verder kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

Mike Koopman

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Rens - 09/08/2013 11:49
Avatar van Rens Gouden medaille

Crew algemeen
Je zou een (simpel) login systeem kunnen maken en daar een chat omheen bouwen met ajax.

Durf alleen niet te zeggen hoe dit op mobiele apparaten zal werken...
Tevens is het geen Facebook plugin.

Maar wat is er niet voldoende aan de Facebook chat dan?
Als dit niet goed is, zul je denk ik zelf iets (zoals bovenstaande) moeten maken.
Offline riagabel2 - 09/08/2013 12:04
Avatar van riagabel2 Lid De bedoeling is een beetje dat er voor de bezoeker die hulp nodig heeft een chatvenster op de site zelf getoond word waar ze iets kunnen sturen (chatten). Het makkelijkste zou via Facebook zijn omdat dit op alle devices makkelijk te gebruiken is. Als daar een plugin of een widget voor is zou dat het een stuk makkelijker maken ;)
Offline Kevin - 28/08/2013 21:10
Avatar van Kevin Crew Ajax/REST Maar via Facebook moet je toch min of meer bevriend zijn om IM's te versturen? Dacht dat dit anders gewone berichten worden.
Offline marten - 29/08/2013 11:26 (laatste wijziging 05/09/2013 07:57)
Avatar van marten Beheerder Misschien is dit iets voor je riagabel2
http://www.phplivesupport.com/

Of hier aan:

http://net.tuts...at-service/
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.165s