login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Form button als link, href, GET (Opgelost)

Offline nice6guy - 20/11/2011 19:55 (laatste wijziging 21/11/2011 10:39)
Avatar van nice6guyLid Ik heb een button aangemaakt omdat ik een button nodig heb maar met een link achter, niet een post.

Dus heb ik dit gezet :

  1. <a href=\"?p=beheer/beheerhelpdesk&beheer=beantwoord&pg=".($aantalpagina -1)."\"><input type=\"button\" class=\"button button-purple\" value=\"Vorige\"></a>


zo heb ik het ook voor volgende

Nu in google chrome werkt het perfect, als ik in IE ga werkt het niet?

Kan iemand mij helpen? dit is toch een gewone a href 

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Ontani - 20/11/2011 20:03 (laatste wijziging 21/11/2011 10:38)
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
je kan de form type van het formulier waar je button in staat ook op het type GET zetten.

  1. <form action="?p=beheer/beheerhelpdesk&beheer=beantwoord&pg=<?php echo ($aantalpagina -1); ?>" method="get">
  2. <input type="submit" class="button button-purple" value="Vorige" />
  3. </form>
Offline nice6guy - 20/11/2011 20:10
Avatar van nice6guy Lid Als ik dit invoer staat er altijd een grote spatie tussen omdat de form afsluit, ook werkt het niet als ik het zo invoer.
Offline Ontani - 20/11/2011 20:13
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
Beetje plan trekken met de oplossing die je gegeven wordt zou ook geen kwaad kunnen...
Offline nice6guy - 20/11/2011 20:18 (laatste wijziging 20/11/2011 20:18)
Avatar van nice6guy Lid Ik kom het hier vragen omdat ik het niet weet en dan moet ik het zelf oplossen? Mooi forum zou ik zeggen

edit : maar, laat maar vallen, ik zal het wel zelf zoeken, das juist hetzelfde als het hier vragen blijkbaar
Offline WouterJ - 20/11/2011 20:27
Avatar van WouterJ HTML gevorderde Hier op dit forum (en op andere forums) willen we je graag helpen. Maar je zult ook moeten laten zien dat je iets doet en dat je er zelf achteraan gaat. Ontani geeft je een voorbeeld code, vervolgens zul dit zelf moeten toepassen. Niks is vervelender dan iemand helpen en er vervolgens niks van terug te horen.

En kijk maar eens goed naar dit forum, hoeveel vinkjes er staan bij opgelost. Denk je dat dat komt omdat we bij iedereen zeggen 'zoek het zelf maar uit'? Nee, dit komt omdat wij ze helpen zij aan de slag gaan en vervolgens nog voor kleine dingetjes waar ze (na uren zoeken en nadenken) niet uitkomen.
Bedankt door: vinTage, Ontani, Pieter
Offline Ontani - 20/11/2011 20:53 (laatste wijziging 20/11/2011 22:18)
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
Bedankt om het voor ons wat gemakkelijker te maken je een waarschuwing in je inbox te steken.

Probeer zelf dingen uit, we zijn hier niet om je kant en klare oplossingen volledig aangepast aan jouw wensen te geven.

Je kan ieder van ons ook inhuren voor 60 euro per uur. Dan kom ik graag naar je gezeik luisteren.

Edit: Het is ook niet de bedoeling om uw eigen reactie als oplossing te markeren als dit helepaal niet het geval is. 
Bedankt door: vinTage
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.185s