login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

PDF converteren naar HTML (Opgelost)

Offline nick5556 - 09/02/2011 18:30
Avatar van nick5556PHP beginner Hallo,

Voor school moeten wij een PDF bestand converteren naar HTML met PHP. Ik heb gezocht op PHP.NET maar ik word niet veel wijzer met alle functies die over PDF bestanden gaan .

Weet iemand hoe ik dit moet doen?(A)

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline prienstra - 09/02/2011 18:40
Avatar van prienstra MySQL interesse http://www.pdfpdf.com/pdfconverter.html
Offline nick5556 - 09/02/2011 18:48
Avatar van nick5556 PHP beginner @pienstra zoiets had ik ook al gevonden, dit is alleen niet wat de leraar wil(iemand anders had het al ingeleverd). We moeten echt met PHP functies de PDF file converteren naar een HTML file.
Offline Aar - 09/02/2011 19:08
Avatar van Aar PHP interesse Ik geloof dat er geen vaste standaard functies voor zijn.
Offline lolll - 09/02/2011 19:33
Avatar van lolll Lid Ik denk inderdaad ook niet dat daar een functie of functies voor bestaan. Waarom zou je je pdf trouwens naar html converteren? Adobe Reader is gratis, en die leest de pdf op een gemakkelijke manier voor je uit. Dus ik weet echt niet wat jouw leraar hiermee wilt bereiken?
Offline Stijn - 10/02/2011 00:24
Avatar van Stijn PHP expert Je zou met php.net/pdf kunnen spelen. Maar verder zou ik je ook niet kunnen helpen.
Offline cloudstrife - 10/02/2011 09:01
Avatar van cloudstrife PHP beginner 100% zeker dat je het goed begrepen hebt en het niet omgekeerd is? N.m. html naar pdf converteren? Dat lijkt me iets logischer en makkelijker, zeker als schoolopdracht. In dat geval bedoeld men dat wat je op het scherm ziet dit ook ziet ook in een pdf doc kan gieten en daarvoor zijn classes genoeg.
Offline Beirensg - 10/02/2011 10:45
Avatar van Beirensg HTML beginner PDF to html is inderdaad veel moeilijker, maar dit kan ook gedaan worden (er zijn genoeg programma's die het doen, men moet enkel de pdf inlezen en erna de html terug opbouwen)

Voor het omgekeerde html to pdf gebruik ik dompdf (pas op niet alles is zo gemakkelijk om te zetten).
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.175s