login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Zend Framework en Template Power

Offline remcobers - 10/12/2010 10:22
Avatar van remcobersPHP expert Heeft iemand al eens Templater Power gebruikt in combinatie met het Zend Framework?
Ik wil deze graag in combinatie gaan gebruiken maar vind het zonde als ik opnieuw een adapter moet gaan schrijven.

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline MiST - 10/12/2010 15:40
Avatar van MiST Lid Zie niet goed in waarom je nog een templater zou willen gebruiken. Naar mijn mening werken de Zend Views behoorlijk goed en een extra laag zou het geheel enkel vertragen imho...
Offline Abbas - 10/12/2010 15:56
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Goed, die Views kunnen werken waardoor je geen extra templater moet gebruiken. Maar een applicatie opdelen in lagen maakt die applicatie niet per se trager, integendeel zelfs... 
Offline Ibrahim - 11/12/2010 19:30
Avatar van Ibrahim PHP expert Maar wat hij dan zou doen als hij templatepower toevoegt, is dubbelop werk. Zoals MiST opmerkte, is Zend_View meer dan genoeg voor templates. In veel gevallen zelfs krachtiger dan TemplatePower, aangezien die ergens in 2007 (?) zijn laatste update had.
Offline Aar - 12/12/2010 00:49
Avatar van Aar PHP interesse Of gebruik Smarty 3.
Offline avdg - 12/12/2010 08:53
Avatar van avdg PHP gevorderde Heb je wat code over je bestaande code die je aan ons wil tonen, misschien kunnen wij je helpen met het omzetten van die code naar een andere library zoals Zend_View.
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.164s