login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Rare tekens (Opgelost)

Offline tomate - 19/07/2008 17:59
Avatar van tomateLid Hy,

Ik krijg allemaal van die rare tekens bovenaan mijn site. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
Ik heb het script gekregen van onze scripter, maar die is met vakantie dus kan ik het hem niet vragen.

Code
Screenshotje

Tomate

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Rens - 19/07/2008 18:46
Avatar van Rens Gouden medaille

Crew algemeen
Waar die tekens vandaan komen weet ik niet, probeer het eens met een andere karakterset i.p.v. UTF-8...

Wat ik wel weet, is dat je op regel 33 een fout hebt zitten, kijk maar eens naar die kleurtjes...
  1. echo "<script src="js/".$file."" type="text/javascript" charset="utf-8"></script>";
Offline DangerFire - 19/07/2008 18:52 (laatste wijziging 19/07/2008 18:55)
Avatar van DangerFire Lid mischien je browser, ik denk dat je het opgeslagen als unicode, dat hadden wij ook een keer, dan ziet hij sommige dingen niet, moet je het wijzigen. ik kan alleen niet zo uitleggen hoe dat precie moet,

http://www.euromunten.woelmuis.nl/afbee.jpg staat een voorbeeld mischien snap je wat ik bedoel
Offline Koen - 19/07/2008 19:11
Avatar van Koen PHP expert
Rens schreef:
Waar die tekens vandaan komen weet ik niet, probeer het eens met een andere karakterset i.p.v. UTF-8...

Wat ik wel weet, is dat je op regel 33 een fout hebt zitten, kijk maar eens naar die kleurtjes...
[..code..]

was dat geen stripslashes-bug van plaatscode?  
Offline tomate - 19/07/2008 19:28 (laatste wijziging 20/07/2008 18:53)
Avatar van tomate Lid In safari krijg ik een beetje minder van die rare tekens, maar 1 lijn.

UPDATE: De fout die deze rare tekens genereert zit ergens hieronder, maar ik weet niet waar. help me aub 

Nieuwe update: Ik heb het gevonden. Hij include ook een verborgen bestand van Mac OS X, maar dit bestand kun je niet verwijderen. Hoe kan ik er voor zorgen dat hij dit bestand niet include?
het bestand heeft .DS_Store.
Offline vinTage - 20/07/2008 19:19
Avatar van vinTage Nieuw lid if ($file != "." && $file != ".." && file !=".DS_Store")
Offline tomate - 20/07/2008 19:36 (laatste wijziging 20/07/2008 19:41)
Avatar van tomate Lid
vinTage schreef:
if ($file != "." && $file != ".." && file !=".DS_Store")


Bedankt het is gelukt  
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.179s