login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Waar je bent navigatie script (Opgelost)

Offline zorro - 24/01/2008 17:16
Avatar van zorroLid Beste Sitemasters,

Ik ben nu al een half uur bezig om een php script te zoeken waar heel simpel instaat waar je nu ben.
Voorbeeld

Home >> Vakken >> Zomer >> Economie en dat je dan als je op bijvoorbeeld zomer klikt je naar die pagina gaat.

Waarschijnlijk zoek ik op de verkeerde termen want ik weet dat het bestaat maar ik kan het gewoon niet zoeken.

Hoop dan ook dat iemand het hier eventjes kan vinden.

Zorro 

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline larssy1 - 24/01/2008 17:23 (laatste wijziging 24/01/2008 17:23)
Avatar van larssy1 MySQL beginner Uhm, je kunt het altijd zelf maken,, kost wel wat tijd.. maar je kunt het gewoon via html doen hoor..

edit gewoon een pagina, met dat wat jij wilt en zet er gewoon neer,,

  1. <a href="home.php" target="als je frames gebruikt"> >>
  2. <a href="vakken.php" target="ook hier weer"> >>
  3. <a href="zomer.php" target="...."> >>
  4. <a href="economie.php" target="...">


Is niet zo heel moeilijk toch?
Offline zorro - 24/01/2008 18:01
Avatar van zorro Lid Ik gebruik geen frames en het mag best in php. Zelf maken kan ik helaas (nog) niet. Het is eigenlijk gewoon een scriptje dat zegt waar je nu bent.

Offline cloudstrife - 24/01/2008 18:37
Avatar van cloudstrife PHP beginner Of je moet voor elke pagina appart zo een lijstje maken van pagina's (gewoon via html dan <a href="....">pagina</a> > <a href="...">pagina2</a> > ....

Of je laat het met php genereren maar dan moet je best enige structuur hebben in je website bv met categorieën en subcategorieën werken, als je dit niet doet zal je denk ik zo goed als verplicht zijn dit handmatig te gaan schrijven voor elke pagina.
Offline zorro - 24/01/2008 23:32
Avatar van zorro Lid Dankje Cloud ;)

Dan zal ik maar dit doen.

OF weet jij zon php scriptje te vinden?
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.174s