login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Foutmelding..

Offline Activeren - 17/02/2007 10:26
Avatar van ActiverenPHP interesse Heey Sima.

Ik heb een admin op mijn site, net een nieuwe.

In de index geef ik mijn login in met
  1. <?php
  2. include("login.php");
  3. ?>


En als je dan naar de index gaat, dan opent hij die pagina, maar dat krijg je foutmeldingen, en als je zelf naar login.php gaat, dan krijg je die niet.

Foutmelding:

Citaat:
Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /storage/mijndomein/users/025504/public/sites/www.sbshabbo.nl/vc/activeerproductions.php:12) in /storage/mijndomein/users/025504/public/sites/www.sbshabbo.nl/vc/login.php on line 2

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /storage/mijndomein/users/025504/public/sites/www.sbshabbo.nl/vc/activeerproductions.php:12) in /storage/mijndomein/users/025504/public/sites/www.sbshabbo.nl/vc/login.php on line 11


En dit is mijn login, misschien helpt dat:

http://plaatscode.be/4234/


Kunnen jullie mij helpen??


Activeren.

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Button - 17/02/2007 10:29
Avatar van Button PHP ver gevorderde die fout krijg je als je voordat je session_start() aanroept, al informatie output bv. iets echoöt, om dit simpel op te lossen, zet ob_start() bovenaan je pagina..

[zoek er maar wat over op, hier zul je massa's informatie over vinden]
Offline Activeren - 17/02/2007 10:53
Avatar van Activeren PHP interesse Het help niet echt..
Offline delta_004 - 17/02/2007 10:54
Avatar van delta_004 Onbekend Include is niet egt een functie het is een <b>language construct</b>, dit wil zeggen dat je geen haakjes hoeft te gebruiken. Je gebruikt ob_start/session_start dubbel
Offline Activeren - 17/02/2007 11:03
Avatar van Activeren PHP interesse Oke.. Maar die foutmelding blijft/.?
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.17s