login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Weblog probleempje;)

Offline jurrien - 27/06/2006 16:44
Avatar van jurrienNieuw lid Hoi,

Ik weet niet of ik hier helemaal goed ben maar ik probeer het gewoon.:p Ik ben al een tijdje aan het kloten met frames. Mijn vraag is al volgt; Ik heb een 'kop' gemaakt in Flash. Je kan met behulp van 4 button's de achtergrondkleur bepalen (voorbeeld: weblog.nothingspecial.nl). Maar wanneer je in het menu op bijvoorbeeld contact klik verspringt de achtergrond kleur weer op oranje (startkleur). Nu was mijn idee om 2 frames te maken. Een voor de head en 1 voor het log zelf. Omdat het log dynamisch is kan ik ook geen vaste grootte instellen. Want natuurlijk is niet ieder bericht even groot. Maar toch wil ik graag 1 scroller voor de gehele pagina. Zoals je mischien in het voorbeeld hebt gezien maakt ik nu gebruik van een I-Frame. Maaar die werkt ook niet omdat je steeds een vaste grootte in moet stellen.

Mischien hebben jullie de oplossing.

Alvast bedankt;)
Jurriën.

PS: Ik heb er ook al aan gedacht om iets van een script te maken dat wanneer in het menu bijvoorbeeld de achterkleur wijzigd in geel dat het swfje een txt bestandje aanpast in bijvoorbeeld; color=geel. Maar hier heb ik geen kennis van. Mischien kunnen jullie helpen;)

1 antwoord

Gesponsorde links
Offline Ontani - 27/06/2006 16:47
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
http://www.site...amp;id=383
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.174s