login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

[PHP] mailform en pcextreme

Offline DrB - 18/06/2006 17:04 (laatste wijziging 18/06/2006 17:04)
Avatar van DrBHTML interesse Beste leden,

Ik heb een contact formulier welke altijd gewerkt heeft. Nu is er enkele weken geleden onderhoud geweest bij pcextreme ik krijg al weken geen mail meer, ik dacht eerst dat het de tijd van het jaar was dat ik geen aanvragen kreeg, maar toen ik het contactformulier zelf invulde bleek de mail niet aan te komen. Weet iemand hoe dit komt? Of hebben meer mensen deze problemen (gehad)

Script:

http://drb.plaatscode.be.com/716545


Mvg,

DrB

12 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Maarten - 18/06/2006 17:09
Avatar van Maarten Erelid Als je nou eens pcextreme daarover zou aanspreken? Of op de pcextreme fora hetzelfde posten?
Met een beetje geluk kloppen ze snel nog wat geld uit je zakken ook, want ik heb ervaren dat die criminelen daar wel goed in zijn.
Offline DrB - 18/06/2006 18:10 (laatste wijziging 18/06/2006 18:50)
Avatar van DrB HTML interesse Ik heb al gemaild en in het forum gepost. Alleen vragen met betrekking tot de mail beantwoorden ze raar genoeg nooit zo snel.

//edit

op forum antwoord gehad. Ze antwoorden erg raar en niet klant vriendelijk. Ga ook al mijn domeinen daar opzeggen. Wat een raar bedrijf zeg.
Offline Maarten - 18/06/2006 19:10
Avatar van Maarten Erelid Jah, klant vriendelijkheid kennen ze daar inderdaad niet.
Ik kreeg een eindje terug een mail met een factuur om m'n account te verlengen. Het ging over hosting, geen domeinnaam, dus geen kosten voor hen zeg maar. Ik mailde terug en zei dat ik niet langer geïntresseerd was in hun diensten. Zij mailden terug met de melding dat ik dan schriftelijk moest opzeggen. Heb ik dus gedaan. Een week of 2 later kreeg ik aanmaning tot betaling, dus ik stuurde weeral terug en zei dat ik hun diensten niet meer wou. Zij mailden weeral terug met de melding dat ik dan schriftelijk moest opzeggen. Ik dus behoorlijk pissed teruggemaild en gezegd dat ik dat al gedaan had. Daarop vroegen zij daar een bewijs van (like wtf ).. een paar dagen later hadden ze blijkbaar m'n opzegging teruggevonden, en wisten ze te vertellen dat m'n opzegging te laat was. Maar het ging verdomme over hosting, wat dus inhoudt dat zij nergens iets hebben moeten registreren (domeinnaam oid), maar enkel drie knopjes moesten aanklikken om m'n account te verwijderen. Blijkbaar was dat dus in geen geval mogelijk, en heb ik mogen dokken voor een jaar extra, terwijl ik die diensten dus niet ga en kan gebruiken, aangezien ik dus een contract heb betaald waar dan direct de opzegging op toegepast is.
En dan durven die bedriegers mij nog nieuwsbrieven en inlichtingen over onderhoud sturen ook! Ik heb dan eens teruggemaild naar zo'n mailtje met de melding dat ik allang geen klant meer was en dat ik niet geïntresseerd was in hun nieuwsbrieven ook. Geen respons.. een paar dagen later kreeg ik een mail ivm het feit dat er een nieuwe spamfilter oid geinstalleerd was. Op dat moment kon ik echt iedere medewerker van pcextreme op z'n muil timmeren, en heb ik dus teruggestuurd:
Citaat:
Jullie zouden beter zelf eens stoppen met het spammen van mensen die geen klant zijn omwille van jullie 'uitstekende' diensten en klantenbehandeling.
Waarop die geit antwoordde:
Citaat:
Beste,

Bedankt voor uw geweldige reactie. 
Ik hoop dat het duidelijk is voor onze administratie.

Mochten er nog verdere vragen zijn kunt u altijd contact met mij opnemen.
Blijkbaar vindt dat mens dat dus nog grappig ook, misschien dringt het nog niet door dat ik dus NIET tevreden was...

Njah dat een beetje ter zijde, maar ik wil toch andere mensen waarschuwen voor je ergens hosting neemt omdat het toevallig een beetje goedkoper is.. ik ben al een paar jaar klant bij Thijma nu, daar betaal ik weliswaar iets meer, maar daar doet men nooit moeilijk, heb ik nooit problemen, en als ik iets vraag is het altijd gelijk gedaan. Dat heet service en daar betaal ik liever wat meer voor.
Offline DrB - 19/06/2006 09:34
Avatar van DrB HTML interesse Murfy daar heb je nou eens helemaal gelijk in. Wat een onzin dat ze niet even die hosting kunnen opzeggen, het is voor hun waarschijnlijk één minuut werk en jij bent dan ook weer blij. Maarja ik ga vandaag ook maar even schriftelijk al mijn diensten opzeggen daar. Ze schijnen het inderdaad nogal grappig te vinden als jij vind dat de service slecht is.
Offline marten - 19/06/2006 09:37 (laatste wijziging 19/06/2006 10:45)
Avatar van marten Beheerder Dit zijn ze! vind ik


edit
mening van gemaakt anders vallen er misschien mensen over 
Offline DrB - 19/06/2006 09:50
Avatar van DrB HTML interesse lol 
Offline Impulzer - 19/06/2006 10:33
Avatar van Impulzer Nieuw lid boycotten!!! :!:
Offline Dark_Paul - 19/06/2006 10:47
Avatar van Dark_Paul PHP ver gevorderde ik heb zelf PCextreme, was aangeraden door een vriend van me, en ik heb geen problemen. laatst kreeg ik wel een keer een mailtje met een factuur dat ik -39,95 euro moest betalen had ik gebeld, was een foutje van hun ;) hebben ze dus maar gelijk ongedaan gemaakt, anders zou ik 't geld van de hosting en domein weer terugkrijgen, wat ik 3 maanden daarvoor betaald had
Offline saimen - 19/06/2006 10:50
Avatar van saimen Nieuw lid Ik zit al een jaar bij PCextreme, en heb er nog NOOIT problemen gehad , dus of er wordt overdreven of ik heb over een poosje ook een probleem;)
Offline Nrzonline - 19/06/2006 11:14
Avatar van Nrzonline PHP ver gevorderde @murfy,

Ik heb dit ook ongeveer mee gemaakt. Mijn hostings bedrijf zei ook
dat ik telaat was met het opzeggen van mijn domain. Dit was ook
het geval omdat zij de overeenkomst 'zweigend verlengen' als je
het niet opzegt. Ik heb enkele aanmalingen gehad, en een brief
waarbij ze mij vertelde dat er een gerechtelijk besluit moet worden
genomen, en dat als ik dus niet betaalde dat zij mij voor de rechter
zouden slepen. Ook hier heb ik dus niet op gereageerd en nog niet
betaald. Dit is echter al weer ongeveer 2 jaar geleden, en geen
last meer van gehad. Zij geven het vanzelf wel op, aangezien een
rechtzaak meer kan gaan kosten dan die €79,50 die ik moest
betalen..
Offline BigBug - 19/06/2006 11:14
Avatar van BigBug PHP expert @saimen, hier hetzelfde hoor!!
Offline mortselvc - 22/06/2006 10:44
Avatar van mortselvc Nieuw lid Misschien even kijken op de site van PCextreme.
Citaat:
In de nacht van vrijdag 2 juni op zaterdag 3 juni vindt er een grote upgrade van ons dynamic hosting platform plaats. Hierover bent u meerdere malen uitvoerig geïnformeerd.

Hierbij worden o.a. PHP en MySQL geupgrade naar versie 5.
Naar aanleiding van deze upgrade kan het zijn dat u foutmeldingen op uw site krijgt.
Over de meest voorkomende fouten informeren wij u HIER.
(http://handleiding.pcextreme.nl/wiki/index.php/Veranderingen_PHP5_en_MySQL5#Mijn_variabelen_werken_niet_meer.21)
Mocht u andere fouten ervaren na deze upgrade dan genoemd zijn in bovenstaand topic dan kunt u mailen naar support@pcextreme.nl. Gelieve hierbij uitvoerige informatie te geven (klantnr, domein, foutmelding) zodat wij u zo goed mogelijk kunnen helpen.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.17s