login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

PHP-programmeur gezocht: betaald

Offline braambes - 17/02/2006 09:08
Avatar van braambesNieuw lid Ik ben dringend op zoek naar een php programmeur met ruime ervaring met Smarty Template Engine. De opdracht is vrij eenvoudig eigenlijk.

De website waarvan het design volledig ontworpen is moet in Smarty template engine (of indien een goede reden om smarty niet te gebruiken mag u ook een ander systeem voorstellen) gegoten worden.

Functies:

De main content die in de template wordt geladen staat voor elke pagina in een apart bestand. Deze bestanden moet via dreamweaver eenvoudig te bewerken zijn (foto's moeten eveneens zichtbaar zijn in design mode)

Ik maak gebruik van http://dev.ashwebstudio.com/ als nieuwsscriptje. De 2laatste nieuwsberichten moeten op in de template ingeladen worden. Wanneer men klikt op dit nieuwsbericht moet men op de nieuwspagina terecht komen en de nieuwsberichten kunnen bekijken.

Ik maak ook gebruik van een eenvoudig contactformulier dat met php werkt en dit moet eveneens werken in de template natuurlijk.

Dan kunnen de bezoekers ook inscrhijven op de nieuwsbrief en daarvoor gebruik ik het script http://www.interspire.com/sendstudio/. Dit systeem werkt volledig zelfstandig en heeft buiten de inschrijving op de nieuwsbrief niet met de template te maken.

Belangrijk is de deadline (zaterdagavond dus). Het is niet zo veel werk voor iemand die ervaring heeft met Smarty (ik ken hier zelf niets van)

Dit is een proefopdracht waarbij het de bedoeling is om vaker ingeschakeld te worden om dergelijk programmeer opdrachten uit te voeren.

Verdiensten voor deze kleine opdracht = €125

Indien het mogelijk zou ik graag beroep doen op personen die woonachtig zijn in de provincie antwerpen of vlaams brabant.

Gelieve contact op te nemen via PM en de volgende gegevens zeker vermelden: Naam, E-mail en eventueel telefoonnummer.

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Lemon - 17/02/2006 09:13
Avatar van Lemon PHP expert Samenwerken
Offline Rens - 17/02/2006 10:59 (laatste wijziging 17/02/2006 10:59)
Avatar van Rens Gouden medaille

Crew algemeen
Inderdaad Lemon.
Zulke topics als deze horen thuis in Samenwerken.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.177s