login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

PDFlib - alternatieven?

Offline Thomas - 15/02/2006 09:49
Avatar van ThomasModerator Kent iemand een alternatief voor de PDFlib-library, of is dit de enige aanbieder van functies voor het genereren van PDF-bestanden?

De basis-licentie is in principe nog wel te betalen, maar als er goedkopere / gratis alternatieven zijn die hetzelfde kunnen verdienen die natuurlijk de voorkeur.

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Rens - 15/02/2006 09:51 (laatste wijziging 15/02/2006 09:51)
Avatar van Rens Gouden medaille

Crew algemeen
Misschien dat je iets gevonden krijgt op phpClasses?:)
Offline Thomas - 15/02/2006 11:07
Avatar van Thomas Moderator Mja, dit is wel een aardige, alleen daar heb je zogenaamde .afm bestanden nodig als je je eigen fonts (.ttf-bestanden) wilt gebruiken (en dat lijkt me wel wenselijk).

Volgens de bijbehorende handleiding kun je .afm-bestanden genereren met behulp van de .ttf-bestanden en de gratis tool "ttf2ptl", alleen die is dus nergens te vinden...
Offline DRUNK - 15/02/2006 11:48
Avatar van DRUNK PHP gevorderde Zelf werk ik regelmatig met FPDF en FPDI , vind deze wel prettig werken.

Ik heb nog niet geproberd om met 'bijzondere' fonts te werken, dus hoe dat hier werkt (ttf of ander formaat) durf ik niet te zeggen.
Offline Thomas - 15/02/2006 15:08
Avatar van Thomas Moderator Cool, daar stond ook een gecompilede versie van ttf2ptl tussen - nu kan ik verder met de variant die ik in mijn vorige berichtje linkte.

Thanks!
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.159s