login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Scripts:

Scripts > Overige > Mirc > frisbee

frisbee

Auteur: Dj_baby - 13 november 2004 - 01:43 - Gekeurd door: Dennisvb - Hits: 4752 - Aantal punten: 2.50 (1 stem)




Heb in mijn vrije tijd een frisbee script gemaakt de bedoeling van dit script is
dat iemand !frisbee <nick> doet en dan smijt de persoon of (bot) een frisbee naar de <nick>
De <nick> moet dan eerst !vang doen en dan pas !gooidoor <nick2> dan moet <nick2> weer eerst !vang doen en dan weer !gooidoor <nick3> enzovoort ....
er zit een random timer in zijn ze te laat dan krijgt nick iets wat niet pretig is :p

je kan ook de frisbee doen stoppen (!stop frisbee) en de frisbee een ander kleuryje geven bv !set frisbee frisbee of !set frisbee <<<frisbee>>> (tip je kan ook kleurtjes gebruiken in de frisbee ctrl+k)

Code:
  1. on *:load:{
  2. set %frisbelogo <<<frisbee>>>
  3. echo -a !frisbee By Dj_baby loaded :-)
  4. }
  5. on *:unload:{
  6. unset %frisbelogo
  7. echo -a !frisbee By Dj_baby unloaded :/
  8. }
  9. on *:text:!vang:#:{
  10. if ( %frisbeeon == on ) {
  11. if ( %frisbeenick == $nick ) {
  12. set %frisbeeonvang 1
  13. msg $chan $nick heeft de %frisbelogo gevangen :D
  14. notice $nick gebruik !gooidoor <nick>
  15. }
  16. else {
  17. msg $chan $nick Foei foei, het is niet aan jou om te vangen hé! ^_o Het is aan %frisbeenick
  18. }
  19. }
  20. else {
  21. msg $chan $nick $+ , er vliegt geen %frisbelogo rond... hoe wou je die gaan vangen? :/
  22. }
  23. }
  24. on *:text:!gooidoor*:#:{
  25. if ( %frisbeeon == on ) {
  26. if ( %frisbeenick == $nick ) {
  27. if ( %frisbeenick != $2 ) {
  28. if ( %frisbeeonvang != 1 ) {
  29. msg $chan$nick, moet eerste de %frisbelogo vangen (!vang)! | halt
  30. }
  31. else {
  32. msg $chan $nick gooit de %frisbelogo door naar $2 | /set %frisbeenick $2 | /set %frisbeeonvang 0 | /timer1 off | set %frisbee $rand(5,10) | timer 1 %frisbee msg $chan Auw %frisbeenick heeft de %frisbelogo te laat opgemerkt, en voelt dat aan zijn kroonjuwelen... :/ | notice $2 vergeet niet eerst de %frisbelogo te vangen (!vang) en dan door te gooien (!gooidoor <nick>) :-) | halt
  33. }
  34. }
  35. else {
  36. msg $chan Heh?! Waarom gooi je de %frisbelogo nu naar jezelf? :/ | halt
  37. }
  38. }
  39. else {
  40. msg $chan Heh $nick $+ ?! Je hebt helemaal geen %frisbelogo , hoe wou je die gaan gooien dan? | halt
  41. }
  42. }
  43. else {
  44. msg $chan $nick, er vliegt helemaal geen %frisbelogo rond, hoe wou je die gaan gooien?
  45. }
  46. }
  47. on *:text:!frisbee*:#: {
  48. if ( %frisbeeon == $false ) {
  49. msg $chan Er vliegt nog geen %frisbelogo rond | halt
  50. }
  51. else {
  52. msg $chan $nick gooit een %frisbelogo naar $2
  53. notice $2 niet vergeten eerst de %frisbelogo te vangen (!vang) en dan door te gooien (!gooidoor <nick>)!
  54. set %frisbeeon on
  55. set %frisbee $rand(10,50)
  56. set %frisbeenick $2
  57. timer 1 %frisbee msg $chan Auw %frisbeenick heeft de %frisbelogo te laat opgemerkt, en voelt dat aan zijn kroonjuwelen... :/ | timer 1 %frisbee set %frisbeeonvang 0 | timer 1 %frisbee set %frisbeeon off | timer 1 %frisbee halt
  58. }
  59. }
  60. on *:text:!stop frisbee:#:{
  61. if ( %frisbeeon == on ) {
  62. set %frisbeeon off
  63. timer1 off
  64. msg $chan $nick laat de %frisbelogo terug in de kast stoppen... :)
  65. }
  66. else {
  67. msg $chan De %frisbelogo kan niet worden gestopt, hij ligt al in de kast :)
  68. }
  69. }
  70. ;!set frisbee Welke naam wil je voor de frisbee? (vb. <<<frisbee>>>).
  71. ;Je kan ook kleuren gebruiken met CTRL + K
  72. on 50:text:!set frisbee*:#:{
  73. set %frisbelogo $3
  74. msg $chan $nick de frisbee staat nu bekend als %frisbelogo
  75. }
Download code! Download code (.txt)

 Stemmen
Niet ingelogd.

 Reacties
Post een reactie
Lees de reacties (10)
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.038s