login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Battle? | Pagina 2

39 antwoorden

Gesponsorde links
Offline MechaVore - 22/08/2005 21:09
Avatar van MechaVore Gouden medaille

PHP gevorderde
veiligheid lijkt me ook wel relaxed .
Offline Keith - 22/08/2005 21:15
Avatar van Keith Grafische gevorderde @Fenrir
Als je dat doet dan kan het zijn dat mensen scripts downloaden of al een eerder gemaakt iets gaan gebruiken als je een specifieker iets hebt dan is de kans daarop kleiner
Ook zou ik bijvoorbeeld nooit kunnen beoordelen of iets nu goed gescript is of niet want ik hebdaar 0 verstand van
Offline Fenrir - 22/08/2005 21:39
Avatar van Fenrir PHP expert
Citaat:
Als je dat doet dan kan het zijn dat mensen scripts downloaden of al een eerder gemaakt iets gaan gebruiken als je een specifieker iets hebt dan is de kans daarop kleiner
Ik denk dat je daar snel doorheen prikt. Maar met niet specifiek bedoel ik dat niet alleen degene die het in het centrale topic vraag er alleen maar iets aan heeft. Het moet wel waarde toevoegen aan sitemasters.

Citaat:
Ook zou ik bijvoorbeeld nooit kunnen beoordelen of iets nu goed gescript is of niet want ik hebdaar 0 verstand van
Dan beoordeel je dat onderdeel niet . Het hoeft natuurlijk niet alleen voor scripts te zijn. Layouts kan ook, maar dan moet je bijv. aangeven: layout voor hosting. En er mag dan niet zoiets aangevraagd worden:
Layout voor mijnhost.nl, omdat je die layout dan alleen kunt gebruiken voor mijnhost.nl, en andere mensen hebben er niets aan.

Citaat:
veiligheid lijkt me ook wel relaxed .
Hoe bedoel je? De crew kan alle slechte reacties verwijderen 
Offline Keith - 22/08/2005 22:45
Avatar van Keith Grafische gevorderde Je zou ook 2 apparte Battle area's kunnen maken 1 voor scripts en een voor grafisch. dan is er voor iederwat wils!
En als je dan wint bij grafisch ofzo zou een prijsje niet weg zijn (extra punten in grafisch, ook al zijn de punten weg er wordt eigenlijk nog wel met punten geteld volgens mij anders kunnen ze de statusen niet bepalen)
Offline Sasuke - 22/08/2005 23:14
Avatar van Sasuke HTML interesse Pas de showcase aan...
Laat ze kiezen tss een battle of single (verzin nu wat) maak dan gewoon:

#link 1#
scorebalk

#link 2#
scorebalk

dwing de mensen om 2 keer te stemmen...
je zult de showcase moeten aanpassen, maar dat lijkt me een goede oplossing...
Offline Keith - 22/08/2005 23:41
Avatar van Keith Grafische gevorderde Vind ik eigenlijk nog een beter idee!
je kan dan gwn kiezen via een dropdown menu welke wedstrijd je mee doet enz
Alleen ik denk eigenlijk niet dat de admins hier heel veel zin in hebben..
Offline MechaVore - 23/08/2005 08:01
Avatar van MechaVore Gouden medaille

PHP gevorderde
Citaat:
Hoe bedoel je? De crew kan alle slechte reacties verwijderenHoe bedoel je? De crew kan alle slechte reacties verwijderen
Ik bedoel bij de kenmerken waar punten aan worden gegegen. daar ontbrak er nog een 

- Documentatie
- Gebruiksvriendelijkheid
- Gemakkelijke installatie
- Makkelijk in te bouwen in je site
- Functies
- Errorvrij
- Veilig
Offline BigBug - 23/08/2005 08:18
Avatar van BigBug PHP expert 1 Probleempje.. ik kan niet bij de showcase komen 
Offline Keith - 23/08/2005 09:35
Avatar van Keith Grafische gevorderde Klopt daarom had ik ook al gezegd dat de admins daar waarschijnlijk geen zin in hadden..
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.178s