login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Battle?

Offline Keith - 22/08/2005 15:59 (laatste wijziging 22/08/2005 19:40)
Avatar van KeithGrafische gevorderde Zou het niet leuk zijn om een batle te houden op het grafische gebied? Een banner, layout of cd hoes zou allemaal kunnen. Gewoon zonder prijzen, voor de lol dus. Je krijgt er meer vaardigheden mee en je kan je portfolio vullen!
Wat vinden jullie hier van?

39 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Legolas - 22/08/2005 16:05
Avatar van Legolas Onbekend Ik dacht - ik weet niet zeker - dat een systeem gelijk dit er gaat komen.
Offline Keith - 22/08/2005 16:10
Avatar van Keith Grafische gevorderde Oh dat is een leuke vordering op Sima dan!
Offline BigBug - 22/08/2005 16:21
Avatar van BigBug PHP expert Volgensmij komt zo'n systeem er niet.. Tenminste nog van niks/niemand gehoord..
Offline vinTage - 22/08/2005 16:23
Avatar van vinTage Nieuw lid je kan ook gewoon met iemand van sima iets afspreken, en post dan de resultaten in één showcase topic, kan je ook allemaal stemmen, alleen moet je niet op het knopje stemmen klikken, maar de score gewoon posten.

en over dat battle systeem.......hehe

Offline Keith - 22/08/2005 16:24
Avatar van Keith Grafische gevorderde Maar eigenlijk hoeven we toch geen systeem te hebben? je kan toch ook gewoon in het forum een topic maken
"Batle of September - Banner" en dat daar mensen een maand de tijd hebben om een banner te posten alleen maar posts met links er in, 1 inzending per persoon, geen kritiek op andere enz
en dan aan het eind van de maand een nieuwe topic met alle links naar de banners en dan een poll dr bij
Offline Legolas - 22/08/2005 16:27
Avatar van Legolas Onbekend
Citaat:
en dan aan het eind van de maand een nieuwe topic met alle links naar de banners en dan een poll dr bij

LOOOOOL!
een poll met bijvoorbeeld 60 keuzes

euh...;-)
Offline Keith - 22/08/2005 16:40
Avatar van Keith Grafische gevorderde jah oké daar heb je gelijk in
dan misschien een batle tussen 5 mensen ofzo gewoon wie het eerst ja zegt die doet mee?
Offline BigBug - 22/08/2005 16:49
Avatar van BigBug PHP expert
Citaat:
jah oké daar heb je gelijk in
dan misschien een batle tussen 5 mensen ofzo gewoon wie het eerst ja zegt die doet mee?


Als ik nog wat tijd kan vinden knutsel ik wel een battle systeempje in elkaar.. 
Offline Keith - 22/08/2005 16:51
Avatar van Keith Grafische gevorderde En hoe zou je dat dan willen laten werken?
Offline BigBug - 22/08/2005 16:58
Avatar van BigBug PHP expert Met Php en MySQL dude.. 
Offline MechaVore - 22/08/2005 16:59 (laatste wijziging 22/08/2005 17:00)
Avatar van MechaVore Gouden medaille

PHP gevorderde
zo ver als ik weet kan je een battle het beste met 2 personen houden. waarbij eentje de ander uitdaagt. die gaan dan samen een script/design maken, en verbeteren elkaar telkens totdat er een goed script/design ontstaat. dat zou dus gewoon wel in het forum kunnen. want ze kunnen gewoon zeggen wat ze ervan vinden. en eventueel scores geven. (wat dan weer leidt tot: geef mij ff wat meer punten dan stem ik ook hoog op jou, lees: vriendjespolitiek. Dus je kan het beter zonder scores doen en gewoon het eindproduct een score geven)
Offline Keith - 22/08/2005 17:02
Avatar van Keith Grafische gevorderde Ik had ook een keer gezien dat 2 mensen een wallpaper gingen maken eerst begon de ene had een vorm die ander ging daarop verder maar mocht ook heel de vorm veranderen net zolang tot er iets heel moois uit kwam dat is ook leuk maar dan werk je echt samen en dan is het dus eigenlijk geen Battle;) meer

sorry mijn nederlands is kut engels ook ;)
Offline MechaVore - 22/08/2005 17:05 (laatste wijziging 22/08/2005 17:15)
Avatar van MechaVore Gouden medaille

PHP gevorderde
Dat is toch een battle ?

Edit
Dat bedoel ik .
Offline BigBug - 22/08/2005 17:14 (laatste wijziging 22/08/2005 17:29)
Avatar van BigBug PHP expert Een battle is officeel een gevecht waarin je tegen elkaar strijdt.. net zoals de koude oorlog, waarin Amerika het tegen Rusland op probeerde te botsen en andersom.. (de grote machtsstrijd)..

vinTage edit: oh, en andere gevechten waarbij duizenden doden en gewonden vielen zijn géén battle ? 
Offline Keith - 22/08/2005 17:34
Avatar van Keith Grafische gevorderde neeh dat is oolog ;)
Offline Legolas - 22/08/2005 17:35
Avatar van Legolas Onbekend Daar gaan je vaardigheden ook van omhoog... maar dan niet qua design é 
Offline Keith - 22/08/2005 17:43
Avatar van Keith Grafische gevorderde Ha ook goed idee voor de volgende meeting! 
gwn een eige kooi bouwen!
Offline Xfader - 22/08/2005 19:10
Avatar van Xfader Lid lol lekkere kooigevechten 
Offline Stijn - 22/08/2005 19:19
Avatar van Stijn PHP expert nee man gelijk de ouwe tijd. Stenen gooien, gijzelen van andere kampen, kamp in brand steken of gewoon executie van gijzelaars of is dit verboden 

Waarom altijd design-battles, waar blijven die script-battles 

Ik vind het een reuze idee, zo een lid uitdagen voor een battle om het een of andere.

/vote yes 
Offline Keith - 22/08/2005 19:41
Avatar van Keith Grafische gevorderde mooi mooi! en jah ik vind het niet erg dat er geen script battles zijn ik weet niet eens waarin ik een script moet maken 
Offline BigBug - 22/08/2005 20:18
Avatar van BigBug PHP expert Ik ga vannacht/morgen aan de slag met een battle systeem.. Als de crew het goed vindt mag ie dan van mij in SiMa.. maar duurt iig wel 2 daagjes scripten eer die af is 
Offline Xfader - 22/08/2005 20:20
Avatar van Xfader Lid Goedzo BigBug ! 
Heil Bigbug
Offline Fenrir - 22/08/2005 20:23
Avatar van Fenrir PHP expert Als 2 mensen een battle houden kunnen ze het ook allebei in de showcase posten. In het bericht staat dan:
  1. Dit hoort bij een battle tussen p1 en p2. Deze is van p1. Het script van p2 kun je hier vinden:
  2.  
  3. http://www.sitemasters.be?...


Degene die de hoogste score krijgt wint.
Offline MechaVore - 22/08/2005 20:24
Avatar van MechaVore Gouden medaille

PHP gevorderde
correctie, de gene die de meeste mensen om kan kopen wint ..
Offline Fenrir - 22/08/2005 20:27
Avatar van Fenrir PHP expert Ja, maar dat is met alle battle-systemen.
Offline Keith - 22/08/2005 20:34
Avatar van Keith Grafische gevorderde Het idee van Fenrir vind ik zeer goed het systeem is er dus eigenlijk al..
je kan nu ook met 3 mensen doen of 4 of 5 alleen zou ik wel een maximum aan geven..
Offline MechaVore - 22/08/2005 20:41 (laatste wijziging 22/08/2005 20:41)
Avatar van MechaVore Gouden medaille

PHP gevorderde
nee, weet je waarom niet. dan krijg je weer die auto tuning shit. het ene schaapje maakt er een, en alle andere schaapjes volgen
Offline BigBug - 22/08/2005 20:47
Avatar van BigBug PHP expert Even een vraagje, wat willen jullie allemaal in het battlesysteem hebben??
Offline Keith - 22/08/2005 20:49
Avatar van Keith Grafische gevorderde Geen idee daarom vroeg ik ook hoe je het wou gaan maken..
Offline Fenrir - 22/08/2005 21:06
Avatar van Fenrir PHP expert Als we nu eens een apart topic openen voor battles. Daarin mogen mensen (ongeveer zoals bij [CENTRAAL] Samenwerken) script-requests doen. Bijv: [CENTRAAL] Battles. Dan kan er een battle gehouden worden voor zo'n script. Dat script wordt dan in de library gezet. Natuurlijk geen specifieke scripts, waar maar 1 iemand wat aan heeft, maar scripts zoals een forum, gastenboek, etc., zodat iedereen er voordeel aan heeft. Ieder script wordt dan beoordeeld op bepaalde punten, bijv. voor een forum:

- Documentatie
- Gebruiksvriendelijkheid
- Gemakkelijke installatie
- Makkelijk in te bouwen in je site
- Functies
- Errorvrij

Dan reageren mensen dus op zo'n item in de showcase, en dan geven ze een goed onderbouwd punt. (ook uitleg bij de beoordeling, bijv: de documentatie is goed, want je vindt hem meteen, je kunt via de table-of-contents snel vinden wat je zoekt, hij is compleet, maar de comments in de code ontbreken, dus een 8,5 voor documentatie)

Op deze manier krijg je geen auto-tuning-shit, ed.

Goed idee?
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.205s