login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

nieuw op...

Offline thabomb - 19/08/2005 16:28
Avatar van thabombOnbekend Hey mensen ik wou jullie mening is vragen ove reen bepaald onderwerp kijk ik zoek vaak naar bv. flash templates hé het zou heel gaaf en cool zijn als sitemasters zo'n scripte maakt dat d eleden hier layouts kunne posten en dat alleen de leden die layout kunne downloade maar wel met een banner van desinger op site of herkenning of iets anders...
Ik vond het wel een leuk ideetjeuh:D

16 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Ibrahim - 19/08/2005 16:29
Avatar van Ibrahim PHP expert dan gaan mensen bij sima registeren alleen om een flash template te halen en nooit meer terugkomen ...
Offline Frederic - 19/08/2005 16:41
Avatar van Frederic PHP ver gevorderde nu zijn er mensen die registreren voor 1 vraag op het forum, dus wat is het nadeel?
Offline thabomb - 19/08/2005 16:46
Avatar van thabomb Onbekend nou denk ut niet hoor siliecom:D
je hebt er altijd serieuze mensen tussen zitten hé dus je weet maar nooit hé:D
Offline Maarten - 19/08/2005 16:53
Avatar van Maarten Erelid Lijkt me wel leuk, thabomb..
Offline Ibrahim - 19/08/2005 17:13
Avatar van Ibrahim PHP expert Frederick klopt wel maar als ze weer een vraag hebben komen ze alweer terug. en zo blijven ze terugkomen 
Offline Legolas - 19/08/2005 17:19
Avatar van Legolas Onbekend ... En zo krijg je een grotere community ...


Iets mis mee?:s
Offline Ibrahim - 19/08/2005 17:45
Avatar van Ibrahim PHP expert wel als de leden maar een dagje ofzo aanmelden hun vraag laten beantwoorden en nooit meer terug komen of in dit geval een template downloaden hem gebruiken en nooit meer terugkomen 
Offline thabomb - 19/08/2005 18:16
Avatar van thabomb Onbekend maar siliecom wat heeft dat hiermee te maken:P niks dat bedoel ik juist:P
ik vind het wel cool murfy als de crew is hier over babbelt en zeker als ze het gaan doen:D
maarja ik vroeg gewoon jullie mening hé dus...
Offline Dennis - 19/08/2005 18:50
Avatar van Dennis Gouden medaille

Grafische expert
Wel een leuk idee;-)

Maar moet je wel opletten dat mensen geen layouts/templates gaan rippen, want anders heb je (wij!) een groot probleem...
Offline ikki007 - 19/08/2005 18:59
Avatar van ikki007 Gouden medailleGouden medaille

PHP ver gevorderde
Zo lang geleden hier 

Zet er dan gewoon neer: Bij het posten van een flash template is alles op EIGEN risico.. 
Offline thabomb - 19/08/2005 20:32
Avatar van thabomb Onbekend jah je komt er toch altijd achter als iemand een design van je heeft geript hé dus ik bedoel maar:D
de sterke winne altijd en de sterke zijn wij leden van sitemasters:D
Maarja ik hoop dat het erop komt want vond het wel een goed idee en als er iemand ript ja gewoon banne die hap hé:P
Offline nemesiskoen - 20/08/2005 13:03
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
nja, ik denk niet dat je er altijd achterkomt als iem iets ript. Dat kan makelijk jaren duren, en dan moet het maar bij toeval zijn. Of je moet zo achterlijk zijn een link naar die site in je profiel te rammen.

Het idee is goed.

En de zever omtrend "dan komen ze ff registreren en zijn ze weer weg" => shit happens. And so be it.
Offline BigBug - 20/08/2005 13:09
Avatar van BigBug PHP expert Ik vindt het ook wel een leuk idee, maar ik vindt wel dat het lid van de site erbij gepost moet worden, en bij het rijtje van geposte scripts & tuts er ook templates bij moeten Das wel makkelijk en kan je ook een beetje zien wat diegene nog kan, want eerst had je punten, maar die zijn gelukkig weg (toch Martijn1515 ).
Offline thabomb - 20/08/2005 15:10
Avatar van thabomb Onbekend jaja daar heb je gelijk in bigbug dat zei ik toch ook een beetje herkenning erbij kan nooit kwaad hé van wie dat dat heeft gemaakt is wel eerlijk zo en zo blijft de vriendschap het langste:D
Offline Gerard - 20/08/2005 20:46
Avatar van Gerard Ouwe rakker
Citaat:
Wel een leuk idee

Maar moet je wel opletten dat mensen geen layouts/templates gaan rippen, want anders heb je (wij!) een groot probleem...


Een disclamier of terms of service/use kan hier een einde aan maken.
Offline Ibrahim - 21/08/2005 00:24
Avatar van Ibrahim PHP expert
Citaat:
En de zever omtrend "dan komen ze ff registreren en zijn ze weer weg" => shit happens. And so be it.


hier ben ik het mee eens
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.185s