login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Tribe (web-based strategy game)

Offline cptdeath - 11/08/2005 14:13 (laatste wijziging 11/08/2005 20:47)
Avatar van cptdeathPHP interesse Goeiemorgen/middag/avond iedereen,

ik ben momenteel, samen met enkele vrienden, bezig een web-based strategy game aan het ontwikkelen. Nee, niet de zoveelste rip-off van een ander online spel, wel een spel met degelijke inhoud, en die op enkele vlakken enigszins vernieuwend is. Mensen met PHP-kennis, of mensen die een creatieve inbreng willen doen, zijn welkom .

Wat we niet willen: mensen die geld willen verdienen aan dit spel. We doen het voor ons plezier, wat inhoudt dat we mss ook kroegentocht kunnen organiseren ofzo  

Voor meer info, kijk op http://tribe.byethost.com , daar kan je me bereiken via mail of MSN Messenger.

13 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Keith - 11/08/2005 15:21
Avatar van Keith Grafische gevorderde Leuk idee hoor alleen je link werkt niet en er staat hiero ook geen mail-msn bij 

ik zorg eerder voor creatieve inbreng dan php ;)
Offline Martijn1989 - 11/08/2005 15:22 (laatste wijziging 11/08/2005 15:23)
Avatar van Martijn1989 PHP ver gevorderde Ik wil wel php helpen 

http://tribe.byethost.com:p
Offline Gerard - 11/08/2005 16:25 (laatste wijziging 11/08/2005 16:31)
Avatar van Gerard Ouwe rakker Op wat voor voorwaarden en wat voor regels etc is dat team opgesteld? Ik heb weinig zin om mijn tijd te verdoen met het ontwikkelen van een game als mijn mede-developers niet eens fatsoenlijk kunnen coden 

@burdy92; ik laat iedereen in zijn eigen waarde en wil niemand omlaag halen, maar ik weet natuurlijk niet waar hij zijn coders vandaan heeft en welke eisen hij aan ze steld.

het niveau wat hier soms getoond wordt vind ik niet acceptabel om dat in te voeren in een project als deze (nofi).

Er zitten hier genoeg mensen die extreem goed kunnen coden maar sommige zijn gewoon nog niet aan dit niveau toe en willen het dan toch maar proberen. Dat kan tot ergenissen komen bij mensen die iets langer coden en structuur gewend zijn ;)
Offline burdy92 - 11/08/2005 16:28
Avatar van burdy92 HTML interesse heyhey niet zo negatief proximus:P misschien zijn eht wel prof's, ik ben ook wel geinterresseerd:
msn - burdy92@hotmail.com
e-mail - info@bernostyle.nl
Offline cptdeath - 11/08/2005 17:10
Avatar van cptdeath PHP interesse Mijn excuses voor de link, die leestekens toch...

Momenteel ben ik de enige deftige programmeur in het project, een vriend van mij (die al kan programmeren) zal PHP leren na de vakantie, want nu heeft hij het druk. Wat Proximus zegt klopt, mensen die alles om zeep helpen door hun pseudo-code zijn niet bepaald een aanwinst voor het team Ik denk dat de meesten hun capaciteiten wel weten in te schatten .

De link is dus http://tribe.byethost.com ...
Offline Tuinstoel - 11/08/2005 17:24
Avatar van Tuinstoel PHP expert heb je al een voorbeeld o.i.d, en wordt het ook nog Nederlands?
Offline Martijn1989 - 11/08/2005 17:26
Avatar van Martijn1989 PHP ver gevorderde Ik wou gaan scripten, maar zie dat het niveua nog te hoog licht voor mij, aangezien de coding best uitgebreid is.

@Tuinstoel : Het is Engels
Offline cptdeath - 11/08/2005 17:28
Avatar van cptdeath PHP interesse o.i.d? Ik had gedacht om het in het engels te doen, op die manier heb je een groter publiek, maar eventueel kan het zo geprogrammeerd worden dat er gewerkt wordt met verschillende talen..zodat één nieuw bestand gemaakt moet worden met daarin de taal, en dat de gebruiker de gewenste taal kan kiezen.

Het spelverloop en de eenheden zijn al mooi uitgeschreven in een design doc als je wilt, stuur ik die eens door.
Offline Maarten - 11/08/2005 17:31
Avatar van Maarten Erelid Dan zou ik eerst eens engels gaan leren 
Offline cptdeath - 11/08/2005 17:35
Avatar van cptdeath PHP interesse Dat engels is geen probleem voor mij...
Offline Maarten - 11/08/2005 17:40
Avatar van Maarten Erelid Daar denkt die tribe.dingeshost.com anders over 

Ik hoop trouwens dat je dan een degelijke host zoekt want deze is traag 
Offline cptdeath - 11/08/2005 17:46
Avatar van cptdeath PHP interesse Wat is er aan de hand met tribe.dingeshost.com? (buiten het feit dat hij traag is)
Offline Keith - 11/08/2005 19:49
Avatar van Keith Grafische gevorderde ik ben misschien wel geintresseerd in het design gedeelte..
als je intresse hebt
MSN:
altron25@hotmail.com & kei-th@hotmail.com
voor een soort portifolio:
www.kei-th.deviantart.com
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.169s