login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Donker

Offline Martijn1989 - 09/08/2005 11:07
Avatar van Martijn1989PHP ver gevorderde Hey, ik heb een vraag :

Ik zit op Windows ME en heb een Ati Radeon 9600 SE 128 mb

Bij alle spellen, is de kleur heel erg donker... en kan je het spel bijna niet goed zien, wat kan ik daaraan doen?

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline BigBug - 09/08/2005 11:10
Avatar van BigBug PHP expert Je beeldscherm lichter zetten (of het is een klote beeldscherm van het merk goedkoopie) en bij opties van het spel kijken en met de brightness kutte...
Offline Gerard - 09/08/2005 11:16
Avatar van Gerard Ouwe rakker Een zeer bekend programmaatje is Powerstrip.
Met dit programma kan je de brightness en de gamma een stukje overclocken waardoor je beeld dus een stuk lichter gezet kan worden in games.

Verder kan je hiermee ook je refresh rate locken op een bepaalde resolutie waardoor je bijvoorbeeld met 100Hz speelt ingame, kijkt ook weer een stuk prettiger.
Offline dufes - 09/08/2005 19:29 (laatste wijziging 09/08/2005 19:29)
Avatar van dufes Grafische interesse gewoon lichter zetten in game opties zelf lijkt me normaal

Offline Ibrahim - 10/08/2005 13:08
Avatar van Ibrahim PHP expert wat heeft eigelijk dit te maken met grafisch 
Citaat:
En zoals iedereen zegt gewoon in je game/beeldscherm opties veranderen
Offline vinTage - 10/08/2005 13:48
Avatar van vinTage Nieuw lid Beeldscherm lichter zetten is geen optie, ik heb zoiets ook eens gehad, en dat had niets met licht of donker te maken.
Het ziet er gewoon allemaal te ongedefineerd uit.
In quake3 kon ik met wat commands in de console nog wel wat corigeren, ik gebruikte (uit mn kop)
r_gamma (hogere waarde dan default)
r_mapoverbrightbits (hogere waarde dan default)
er waren er nog wel een paar maar ik ben ze allemaal vergeten 
Na opnieuw mn videokaart drivers the DOWNGRADEN was alles weer okay.
Offline Mythic - 10/08/2005 17:03
Avatar van Mythic HTML interesse zoals proximus al vermelde powerstrip. ben zelf een gamer en gebruik altyd al dit proggie. zeker een aanrader
Offline Keith - 11/08/2005 13:40
Avatar van Keith Grafische gevorderde als je je beeldscherm lichter zet dan wordt zwart grijs en das nou ook weer niet de bedoeling denk..
ik had het ook een hele tijd terug en dan moest ik mijn openGL aan zette maar over dat tijdperk zijn we denk al heen..
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.177s