login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

ie7 beta

Offline haytjes - 08/08/2005 14:32
Avatar van haytjesGouden medailleGouden medaille

JS gevorderde
hoi iedereen,
'k vraag mij af wie hier allemaal IE7 beta al heeft, of al een keer geprobeerd.

Ik heb het al een keer geprobeerd. Eerst wat je nodig hebt is een Engelse XP nodig. Dat had ik hier niet , dus heb ik het een keer geprobt op mijn vakantiejob.
Nu vond ik het niet zo goed, het enige wat er aan veranderd is dat je opeens ook tabs hebt en dat je 'beschermt' wordt tegen phishing.

Nu wou ik het thuis ook een keer proberen op nederlandse xp, en hiervoor moet je dus IE7 extracten (winrar ofzo) naar een map, dat je zelf kiest, daarna een leeg bestandje 'iexplore.exe.local' in die map zetten en je kan dan werken ermee.

Het enige probleem daarmee is dat hij dan werkt op IE6 als rendering en dat sommige dingen niet werkt, zoals zoekmachines.:$

groetjes haytjes

10 antwoorden

Gesponsorde links
Offline freddyboeke - 08/08/2005 14:34
Avatar van freddyboeke HTML beginner Ik wou het uitproberen maar hij klaagt dat mijn Windows illegaal is, dusja, blijf ik maar lekker bij Firefox 
Offline Geerios - 08/08/2005 14:36
Avatar van Geerios Onbekend Ik heb die niet uitgetest en ga dat ook niet doen omdat het een beta is en ik haat dat! Als er dan een fout in zit ben je die pieneut!
En de engelse XP heb ik ook niet !
Offline haytjes - 08/08/2005 14:36 (laatste wijziging 08/08/2005 14:38)
Avatar van haytjes Gouden medailleGouden medaille

JS gevorderde
@ freddyboeke
probeer dit een keer ('k weet niet of het werkt hoor, de mijne was legaal):
Citaat:
This Windows Genuine Advantage stuff is already starting to aggrivate me, especially since I don't have a live connection available on some of my testing boxes. Here's how to unofficially bypass this check...

# Extract IE7-WindowsXP-x86-enu.exe with WinRAR (or anything that works) to a temporary directory.
# Open updateiecustom.dll in a hex editor.
# Navigate to hexadecimal offset 0x1034h(4148 decimal) and change 0F 95 to 0F 94.
# Save and execute update.exe.
# Enjoy.

Don't ask me where to get Internet Explorer 7 and don't blame if all your hard drive data disappears.
Offline TFOL - 08/08/2005 14:38
Avatar van TFOL PHP beginner ik heb niet eens XP.

grtn Robin (die gelukkig is met zijn Windows 2000)
Offline burdy92 - 08/08/2005 14:38
Avatar van burdy92 HTML interesse ik vindt ff makkeljiker werken dan ie. ik hou het daarom ook bij ff want ben tevreden genoeg:D
Offline MothZone - 08/08/2005 14:40
Avatar van MothZone PHP ver gevorderde waar vind je hem, dan zallek em is probere
Offline haytjes - 08/08/2005 14:42
Avatar van haytjes Gouden medailleGouden medaille

JS gevorderde
gewoon op google zoeken naar
wb-ie7b1.rar
en je hebt hem direct
Offline MothZone - 08/08/2005 14:49
Avatar van MothZone PHP ver gevorderde vond alleen engelse, en die werkt hier dus niet op, maar zag screenshots en het is zoals je zegt, niet veel nieuw buiten tabs
Offline nemesiskoen - 08/08/2005 15:06
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
wat bedoeld iedereen hier met tabs?
Offline Maarten - 08/08/2005 15:09
Avatar van Maarten Erelid Ik wou hem proberen op de engelse windows 2003 maar dat werkt natuurlijk niet 

Tabs zijn tabbladen, nemesis... heb je in FF, Netscape,... eigenlijk gewoon in iedere alternatieve browser
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.19s