login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

(nieuwe begin)

Offline flappa - 19/07/2005 19:35
Avatar van flappaOnbekend Hey mensen iedereen kent me wel hier denk ik hé ik ben nu visitekaartjes aan het maken en ook vooral logo's je kan het op aanvraag doen of kiezen uit een ruim assortiment als je een paar logo's wilt zien klik op de volgende links dan.... en de naam van mijn nieuwe bedrijfje noemt Chris Covers design bureau...
http://i22.phot...lslogo.jpg
http://i22.phot.../logo3.jpg
http://i22.phot.../log_1.gif
ja en van visitekaartjes heb ik niet online staan maar als je er 1 wilt laten maken voor je bedrijf kan je dat altijd doen door me toe te voegen op msn en je keuze vaststellen je kan ook uit standaard visitekaartjes kiezen maar dat laten we aan u over alvast bedankt en met vriendelijke groeten Chris Covers Design Bureau!

11 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Joel - 19/07/2005 19:39
Avatar van Joel Eigenaar Wat is hier ontspanning aan als ik vragen mag ?
Offline flappa - 19/07/2005 19:41
Avatar van flappa Onbekend ja ik wist niet bij wat ik het anders moest zetten hé ik kan het niet bij php ofzo gaan zetten hé dan zijn ze daar weer kwaad over:(
ik krijg daar altijd last mee van verkeerd te posten dus zet ik het gewoon hier want het gaat niet over de andere topics dus...
Offline Maarten - 19/07/2005 19:43
Avatar van Maarten Erelid Je komt in ieder geval erg onprofessioneel over, zo zonder leestekens en hoofdletters.
Offline Tuinstoel - 19/07/2005 19:57
Avatar van Tuinstoel PHP expert a) Wij kennen jou niet
b) Je moet een logo maken met hooguit 2 kleuren
c) Je bent amateuristisch bezig
Offline infinity - 19/07/2005 20:06
Avatar van infinity Gouden medaille

Grafische gevorderde
Als je een 'design bureau' wil beginnen mag je denk ik eerst je skills een heel stuk gaan verbeteren. Denk dat niemand je wil omdat ze ergens anders iets veel mooiers kunnen krijgen.
Offline gamesty - 19/07/2005 21:15
Avatar van gamesty Onbekend Is eenvoudig.Ik kan dit zelfs uit mijn pc krijgen.
Offline Stijn - 19/07/2005 23:17
Avatar van Stijn PHP expert A) zet minstens glans effect op je logo, oogt pro 
B) Als ik die logo's zie, denk ik niet aan designs, tenzij ik tekst lees 
C) Ik zou een 3D logo maken, is vet moeilijk en meeste mensen zien dat graag (ik wel ).
D) als ik 3D zie, denk ik meteen. mhz zou die design doen? en denk ik niet, mhz ik ga even kijken of ze ook paarden verkopen 

hehe, tips hé
Offline freddyboeke - 19/07/2005 23:23 (laatste wijziging 19/07/2005 23:24)
Avatar van freddyboeke HTML beginner
Citaat:
en de naam van mijn nieuwe bedrijfje noemt Chris Covers design bureau...


Zou je je Handelsregistersnummer en BTW nummer is kunnen tonen van je bedrijfje? Ik denk niet dat je dit hebt, zoja, zo krijg je geen klanten.
- Je taalgebruik is alles behalve proffesioneel of klantvriendelijk. Je vormt geen deftige zinnen en het is lastig lezen zonder leestekens en witruimte!!
- Voor een bedrijf die design levert, verwacht ik toch wel website ...
- ....

Ik wil je niet afbreken he, maar zo kom je er niet ...
Offline Ibrahim - 19/07/2005 23:24
Avatar van Ibrahim PHP expert of een portfolio... maar die avatars zijn alleen symbolen en verdana lettertype tekst denk ik niet bepaald professioneel
Offline Gerard - 20/07/2005 00:10
Avatar van Gerard Ouwe rakker opzouten met dit soort praktijken, hipperdiehapperdieban
Offline Ibrahim - 20/07/2005 00:56
Avatar van Ibrahim PHP expert hipperdiehapperdieban?? hahah leuk bedacht 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.271s