login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

vraagje voor verkoop?

Offline flappa - 17/07/2005 11:42
Avatar van flappaOnbekend hey mensen ik ben zaken met iemand aan het doen hé die wilt paar dingen kopen in de 200 euro geeft hij ervoor hé maar hij kan toch gewoon het geld overschrijven hé of is dat zo een big deal???
Hij zegt dat hij het belasting nr. enzo... nodig heeft ik zeg zo maak dat geld gewoon over maar hij maakt daar zo een big deal van kan iemand mij helpen en zeggen wat ik nu moet doen????

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline gamesty - 17/07/2005 11:42
Avatar van gamesty Onbekend Wonen jullie in hetzelfde land?Dan moet al die zever niet.
Offline flappa - 17/07/2005 11:46
Avatar van flappa Onbekend Buh ik weet niet waar die woont maar dan heb je het nog niet nodig hé als je gewoon dat geld overschrijft....
Die maakt daar echt zo'n grote big deal van ik zeg zo maak gewoon dat geld over dan is er niks aan de hand enz...
maar die blijft maar zeuren...
Want ik moest een factuur op maken enz..
En ik ben helemaal geen bedrijf dus ik bedoel maar :S
ik heb dat gewoon ontworpen en hij wilt dat kopen dus moet hij gewoon dat geld overschrijven..
Offline jeffreydv - 17/07/2005 11:48 (laatste wijziging 17/07/2005 11:48)
Avatar van jeffreydv HTML beginner hij kan et ook betalen als hij het komt halen, maar als je et opstuurt moet hij et wel overmaken... + verzendkosten 
Offline gamesty - 17/07/2005 11:51
Avatar van gamesty Onbekend Als hij in een ander land woont kan hij je bic en/of iban code nodig hebben.Anders kan hij dat gewoon overschrijven
Offline Martijn1989 - 17/07/2005 12:16
Avatar van Martijn1989 PHP ver gevorderde Waar gaat het om als ik vragen mag ? IIG welke spullen?
Offline nemesiskoen - 17/07/2005 12:36
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Als je iets verkoopt moet de koper BTW betalen. Meestal is dit 21%. Hiervoor heb je een BTW nummer nodig, dit kan je aanvragen (waarbij jij geld kan dokken).
Je moet je dan ook inschrijven in het staatsblad en registreren als daden van koophandel.

Zoniet dan ben je illegaal (in het zwart) bezig, en hier kunnen sommige mensen lastig over doen.

Dat is wss de verklaring waarom de persoon in kwestie niet wil betalen. Hij wil niet meedoen aan illegale praktijken. Jij moet voor jezelf uitmaken of je dit wel wilt.
Offline flappa - 18/07/2005 16:36
Avatar van flappa Onbekend Jah kijk ik ben nog niet is een bedrijfje hé ik wil dat gewoon kwijt hebben en heb het dus te koop staan hé maar hij vraagt yelkens dar btw nr. wat ik dus niet heb ik zei hem al schrijf het gewoon over maarja....
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.173s