login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Wat volk is er hier? | Pagina 2

47 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Xfader - 09/07/2005 22:02 (laatste wijziging 09/07/2005 22:02)
Avatar van Xfader Lid en dan ben je blij als je dat hebt gedaan?:|
Offline burdy92 - 09/07/2005 22:03
Avatar van burdy92 HTML interesse nee doh,, niet blij maar maarjah wij geloven gewoon in god..
Offline zointer - 09/07/2005 22:10 (laatste wijziging 09/07/2005 22:12)
Avatar van zointer HTML gevorderde Het is zoals Tuinstoel al verkondigde.
Citaat:
Desktop enigzins wel, maar oké je hebt ook wel een beetje gelijk. Maar dit levert toch alleen maar van die extreem- links of rechtse discussie's op, en dat zien we hier liever niet (het wordt vanzelf wel racistisch), tenzij het discussies van niveau zijn.


maar op een goddelijke manier hallelujaaaaaaaaaaaaaaaa^^


-____________________-
klavier is aan verslijten:'(
Offline SalCro - 09/07/2005 22:11
Avatar van SalCro HTML interesse ik ben jonny 

Techno ownt (iedereen zijn eigen smaak)
Offline gijs - 09/07/2005 22:45
Avatar van gijs HTML beginner @ zointer: Ik vind jouw reactie niet echt gepast.. aangezien hier christelijke mensen lid zijn..
Offline zointer - 09/07/2005 22:56
Avatar van zointer HTML gevorderde ja en dan ben ook christelijk maar deze topic ging niet over geloof.
dus slaat nergens op.
jij kan niet tegen een grap:s

[off]we gaan hier wel erg offtopic[/off]



-____________________-
klavier is aan verslijten:'(
Offline jellesg - 12/07/2005 09:21
Avatar van jellesg Nieuw lid hier zit een heavy-metal head 
slipknot rulezz
Offline flappa - 12/07/2005 09:45
Avatar van flappa Onbekend srr maar ik ben meer voor techno en hiphop en R&B
srr dus
Offline KoenVR - 12/07/2005 09:54
Avatar van KoenVR Lid Hard Rock en Punk tot ik er bij neerval waarschijnlijk,
(maar bij het uitgaan trek ik mij niks aan van muziek, dan moet het ambiance zijn)

Ik kleede mij een tijdje geleden ook redelijk marginaal... Combats over jeansbroek, pulls en tshirts van metal bands en spikes...
Laatste tijd besef ik dat jah, de "normale" mensen u ook marginaal behandelen (normale gesprekken kwamen er ni meer)
dus nu kleed ik mij gewoonweg normaal 
Offline Metalhead - 12/07/2005 11:58
Avatar van Metalhead HTML gevorderde Ik ga elke week naar de kerk (om te oefenen met m'n rockbandje) 
Offline BigBug - 12/07/2005 12:13
Avatar van BigBug PHP expert
Citaat:
Ik ga elke week naar de kerk (om te oefenen met m'n rockbandje)


Lols, waarom in de kerk? 
Offline nemesiskoen - 12/07/2005 12:14
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Mensen die zeggen hier punk te zijn... betwijfel of die echt weten wat dat is. Ik heb vroeger naar punk (dacht ik toen) geluisterd. Maar Punk is dood, er wordt geen punk meer gemaakt, alleen nog maar punkrock. Oude bands als "the sex pistols" en "the ramones" zijn pas echte punk.
Mensen die nu nog rondlopen met combats in kilten en bloot bovenlijf en nog naar oude punk luisteren, dat zijn echte punks. Maar die zijn zo anarchistisch dat die volgens mij weigeren op een online community te zitten waar er meerdere bestaan.

Even op de reactie van Biertie op de eerste pagina: Offspring heeft vroeger (in 1988) 1 punk album gemaakt. Wat Offspring noemde. Hun tweede, Ignition, leunt al meer aan bij Punkrock. En vanaf smash was het alleen maar punkrock (gotta get away) en punkpop (self esteem).
Ik moet zeggen dat ik Offspring een heel goede band vind, en na hun naamverandering (waar weinigen van weten) naar The Offspring ze iets zijn gedaald, wat hen niet meteen slecht maakte. Hun album "Ixnay on the hombre" vond ikzelf, samen met vele anderen, dik tegen vallen. Nummers als "All I want" en "Mota" maakten het nog gedeeltelijk goed, maar het was gewoon niet de punkrock van vroeger. Met Americana en Conspiracy hebben ze, volgens mij dan toch, veel moeten redden, en dit is hen ook gelukt.

Maar goed, ik ben hier niet om de gehele geschiedenis van Offspring te gaan vertellen.

Om op de vraag in kwestie te antwoorden. Ik hield vroeger veel van Punkrock, en nu meer naar Rock van het genre dat Muse verkoopt (zoals Radiohead ook doet). Meer experimenteel maar toch dik aanleunend bij het rock genre. Ikzelf speel ook gitaar, en Muse heeft een paar prachtige gitaarnummers waar je weken zoet mee bent als je wilt oefenen. Ik heb nu al hun albums in bezit (ook de DVD Hullabaloo) en nu staat het ook op. Je kan me een grote fan noemen.

Ik heb dit denk ik altijd gehad, vanaf dat ik een band leer kennen en goed vind, probeer ik mij te verdiepen in hun, wat alle soortgelijke muziek voor mij lam lecht. Tot een jaar geleden was dit nog (The) Offspring, en nu Muse.

Dit was mijn bijdrage^^
Offline KoenVR - 12/07/2005 14:18
Avatar van KoenVR Lid
Citaat:
Mensen die zeggen hier punk te zijn... betwijfel of die echt weten wat dat is.

speak for yourself...
ik weet wa punk is, en ik weet waar ik naar luister 
punk dood? mss moet je minder naar radio en tv luisteren en meer naar de kleinere bands...
Punk's Not Dead...

owjah, ok ik luister ook naar punkrock zoals nofx lagwagon enzoverder,

kluisterzelfs naar folk rock, flogging molly, en dropkick...

Maar Punk blijft mijn favo...
Offline nemesiskoen - 12/07/2005 14:22
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
ik zeg niet dat punk niet meer bestaat... maar punk die in deze tijd wordt geproduceerd heeft gewoon niet meer het idee van punk van vroeger. De muziek gelijkt er heel hard op en soms is het bijna krak hetzelfde, maar het idee achter punk is weg. Punk is meer dan muziek... en we leven gewoon niet meer in die tijd. En radio en TV-muziek staat hier 0% aan. Of hoor je me ergens zeggen in mijn post dat ik zot ben van R&B?
Offline KoenVR - 12/07/2005 14:25
Avatar van KoenVR Lid Nowp nowp (was ni slecht bedoelt)
maar kbedoelde gewoon,
punk dood noemen is voor mij pijnlijk (ik echt naar punk luisteren, alleen kleed ik mij wel normaal ;))

Aan wat moet volgens jou een punk band voldoen?
Offline Hippermodern - 12/07/2005 15:00
Avatar van Hippermodern Onbekend pffff, wat een nutteloze post.
Offline flance - 13/07/2005 19:16
Avatar van flance HTML interesse Ik ben ook metal/punk/gothic. Beetje combi zeg maar.
Extreem rechts? Ja, rechtshandig.
Politiek systeem? Boeit me niet.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.192s