login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Vraagje!

Offline fireburner - 23/06/2005 19:38
Avatar van fireburnerOnbekend Hallo!

Ik heb een vraagje, ik kom regelmatig op deze site, maar ik verhad altijd in te loggen, dus ik poste nooit iets, maar altijd zag ik in showcase heel mooie websites, van een kerel "EclipX", altijd vond ik 't heel mooi, maar de laatste tijd, hoor ik precies niks meer van hem?

Weet er iemand hoe dit komt?

Groetjes!

Fireburner :-)

49 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Maarten - 23/06/2005 19:38 (laatste wijziging 23/06/2005 19:44)
Avatar van Maarten Erelid Hij is gebanned wegens zijn onzinnige reacties op de showcase, soms een beetje groot ego, bij momenten teveel dialect terwijl we vroegen om AN te typen,... je weet wel, de alledaagse kluts 

Ben je mss zijn broer? Eclipx kan namelijk ook geen Nederlands Het is vergat 
Offline fireburner - 23/06/2005 19:44
Avatar van fireburner Onbekend
Citaat:
ij is gebanned wegens zijn onzinnige reacties op de showcase, soms een beetje groot ego, bij momenten teveel dialect terwijl we vroegen om AN te typen,... je weet wel, de alledaagse kluts


Ow, dat is niet zo leuk! Kan je hem niet "un-bannen"? Dan komen er weer "goeie" sites op showcase, want wat ik nu allemaal de laatste tijd, heey! Niet alles is is lelijk hoor, maar ik mis gewoon iets 
Offline Maarten - 23/06/2005 19:45
Avatar van Maarten Erelid Dit is geen kleuterschool waar je een tweede kans krijgt. Once verneukt, always verneukt.
Offline fireburner - 23/06/2005 19:46
Avatar van fireburner Onbekend
Citaat:
Dit is geen kleuterschool waar je een tweede kans krijgt. Once verneukt, always verneukt.


Ja, je hebt wel gelijk denk ik, zoiets doe je niet
Offline Maarten - 23/06/2005 19:46
Avatar van Maarten Erelid
Citaat:
zoiets doe je niet
Wat doe je niet?
Offline fireburner - 23/06/2005 19:48
Avatar van fireburner Onbekend Wel wat je zei, onzinnige reacties en in het dialect spreken
Offline Maarten - 23/06/2005 19:48
Avatar van Maarten Erelid Hmmz kan zijn... heb je veel gestemd op items van Eclipx?
Offline fireburner - 23/06/2005 19:50
Avatar van fireburner Onbekend Ik wou wel stemmen, maar ik had een probleem met mijn Internet Explorer, en elke keer dat ik onlogde en naar een andere pagina ging, werd ik heeltijd afgemeld, daarom dus dat ik nooit iets kon zeggen.
Offline vinTage - 23/06/2005 19:51 (laatste wijziging 23/06/2005 19:51)
Avatar van vinTage Nieuw lid Je bent al een even grote forumtrol als eclipx,........... familie ?
Zo bijzonder zijn zn layouts ook weer niet, als je er een gezien hebt, heb je ze allemaal gezien. (ongeveer 89 per week)
Offline Maarten - 23/06/2005 19:51
Avatar van Maarten Erelid Volgens onze statistieken gebruik jij al Firefox sinds je geregistreerd bent. Wat lul je toch allemaal 
Offline fireburner - 23/06/2005 19:52 (laatste wijziging 23/06/2005 19:54)
Avatar van fireburner Onbekend
Citaat:
Je bent al een even grote forumtrol als eclipx,........... familie ?
Zo bijzonder zijn zn layouts ook weer niet, als je er een gezien hebt, heb je ze allemaal gezien.


Waarom zo'n opmerking man? Ik doe toch niks verkeerd, ai ai ai


edit:

Citaat:
Volgens onze statistieken gebruik jij al Firefox sinds je geregistreerd bent. Wat lul je toch allemaal


Nou dat kan niet hoor, ik weet niet eens wat FireFox is, misschien iemand die op mijn naam surfte? 
Offline Maarten - 23/06/2005 19:55 (laatste wijziging 23/06/2005 19:56)
Avatar van Maarten Erelid Hee Eclipx zei ook altijd "ik doe toch niks verkeerd" Maar die nu wel gebanned. Let dus maar op met "ik doe toch niks verkeerd" 

En als je niet weet wat het is hoe weet je dan dat die statistiek er kan zijn als iemand anders op jouw naam surft. Hoe weet je dan dat je ermee KAN surfen 
Offline fireburner - 23/06/2005 19:56
Avatar van fireburner Onbekend
Citaat:
En als je niet weet wat het is hoe weet je dan dat die statistiek er kan zijn als iemand anders op jouw naam surft.


Ik zeg dat ik 't niet weet, en waarom breken jullie pummels me nou af?
Offline Maarten - 23/06/2005 19:57
Avatar van Maarten Erelid Eclipx schold ons ook altijd uit voor pummel. Vooral vinTage kon hij niet uitstaan.

En je zegt dat je niet weet wat het is en dat het mss komt omdat iemand anders op jouw naam SURFT. Als je niet weet wat FF is kom je niet op het idee van surfen dude.
Offline vinTage - 23/06/2005 19:59
Avatar van vinTage Nieuw lid
Citaat:
Ik zeg dat ik 't niet weet, en waarom breken jullie pummels me nou af?
huhm ja, lol, eh , omdat je even raar bent als de dwaas, waarover dit topic gaat, een 100% match zal ik maar zeggen 
Offline fireburner - 23/06/2005 19:59 (laatste wijziging 23/06/2005 20:00)
Avatar van fireburner Onbekend
Citaat:
Eclipx schold ons ook altijd uit voor pummel. Vooral vinTage kon hij niet uitstaan.

En je zegt dat je niet weet wat het is en dat het mss komt omdat iemand anders op jouw naam SURFT. Als je niet weet wat FF is kom je niet op het idee van surfen dude.


Dat is niet waar, ik zag nog nooit EclipX jullie admins uitmaken!!

Heb je er nou een probleempje mee dat ik gewoon "pummel" zei? '
t Is nogal erg


Citaat:
huhm ja, lol, eh , omdat je even raar bent als de dwaas, waarover dit topic gaat, een 100% match zal ik maar zeggen


Ach man, wat ben jij toch een zak, waarom maak je mij nou uit? Ik doe toch niks verkeerd!!!
Offline vinTage - 23/06/2005 20:00
Avatar van vinTage Nieuw lid Ga je daalk ook ranzige pm's sturen ? ik heb nog ergens een leuk voorbeeldje geloof ik 
Offline Maarten - 23/06/2005 20:01
Avatar van Maarten Erelid
Citaat:
't Is nogal erg
Zeggen we hier altijd in West-Vlaanderen.. "tis nogal erg"... ben je mss van omstreken van Ichtegem? Torhout mss? Daar woont eclipX namelijk ook.
Offline fireburner - 23/06/2005 20:01 (laatste wijziging 23/06/2005 20:02)
Avatar van fireburner Onbekend
Citaat:
Ga je daalk ook ranzige pm's sturen ? ik heb nog ergens een leuk voorbeeldje geloof ik


Wat bedoel je??:s

@Murfy: Natuurlijk niet, ik woon in Limburg hoor!
Offline vinTage - 23/06/2005 20:03
Avatar van vinTage Nieuw lid
Citaat:
Wat bedoel je??

Mjah eclips wist ook nooit van niets, altijd "van de wereld"
Offline Maarten - 23/06/2005 20:03 (laatste wijziging 23/06/2005 20:03)
Avatar van Maarten Erelid In Limburg zeggen ze NOOIT 't is, ik wil hier een Limburger aub die dat kan bevestigen.

En het feit dat je weeral vintage uitscheldt voor zak en mij niet is weer een overeenkomst met de persoon in kwestie.
Offline Legolas - 23/06/2005 20:03
Avatar van Legolas Onbekend hoewel ik hier geen verstand van heb (omdat ik niet in de crew zit) denk ik toch dat jij, fireburner, beter kan stoppen met irriteren van Murfy + vinTage (en mss anderen) voordat ze bij jou hetzelfde doen als bij EclipX...
Offline fireburner - 23/06/2005 20:04
Avatar van fireburner Onbekend Ach man, wat is dit hier nou!!! Jullie vergelijken me precies met EclipX!!!!

Ik ben niet zo zot van EclipX, maar ik vond zijn sites gewoon mooi,


Jeetje
Offline Legolas - 23/06/2005 20:05
Avatar van Legolas Onbekend nog 'ns lopen vloeken ook....

flicker een end op ventje (ook al ben je ouder dan ik ben^^)
Offline Maarten - 23/06/2005 20:05
Avatar van Maarten Erelid Jeetje? Wat een gek woord voor een limburger... is dat niet meer iets voor een nederlander of een west-vlaming met egoproblemen?
Offline Legolas - 23/06/2005 20:05
Avatar van Legolas Onbekend @Murfy:

loll:p

hoor ik hier niet vaak (zuid NL)
Offline Maarten - 23/06/2005 20:06
Avatar van Maarten Erelid Owkei Legolas Maar ik wil gewoon maar zeggen dat hij zichzelf een beetje overal aan het tegenspreken is, maar dat doen veel leugenaars tegenwoordig.
Offline fireburner - 23/06/2005 20:06
Avatar van fireburner Onbekend @Legolas: Flikker zelf op

@Murfy: Ik woon helemaal in het Noorden van Limburg dicht bij de grens van Limburg!
Offline Maarten - 23/06/2005 20:07 (laatste wijziging 23/06/2005 20:08)
Avatar van Maarten Erelid fireburner: Welke gemeente?

En als er ier 1 iemand op te flikkeren heeft zijn het wel de mensen die admins uitschelden voor zak.

edit: op maporama.com ofzo vind je vast wel een gemeente 
Offline BigBug - 23/06/2005 20:08
Avatar van BigBug PHP expert Check ip van Eclipx is na en die van fireburner? overeenkomsten, dan weet je wie het is.. Bijna hetzelfde, iets van een 'vriend' van eclipx.. post anders zn ip kunnen we gaan hacken :p
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.179s