login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Muziek in NFS u2

Offline Steven - 05/06/2005 16:57
Avatar van StevenHTML interesse ik weet dat het hier niet thuis hoort, maar ik heb meerdere game/film dingetjes gezien. Ik ben sinds een paar dagen NFS u2 aan het spelen, alleen vind ik die rock muziek echt (*&^ en die van snoop dogg, heb ik onderhand wel 9876x gehoord.

Zit er een optie in om zelf mp3's in te laden? Ik kon het helaas niet opzoeken in de handleinding... 

Bijvdank Steev

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline EclipX - 05/06/2005 18:35
Avatar van EclipX Lid Kzou 't niet weten,

Persoonlijk vind ik dat ze bij tuning en al, techno en jump zouden moeten draain geen hip hop, want hip hop sukt
Offline ece - 05/06/2005 18:47
Avatar van ece HTML interesse Ik ken iemand die heeft hem op de XBOX.
Nou weet ik dat de XBOX anders is dan de PC althans de spellen. Maar ik weet dat de muziek op de XBOX zo wie zo uit kan. Dus op de computer denk ik dan ook maar of je gewone MP3's daar kan afspelen weet ik niet. Mocht het niet lukken dan open je de mp3's die je wil luisteren in Windows media player of iets dergelijks en die laat u afspelen. Zodra die aan het afspelen is zet u het geluid uit van NFS U2 uit. Dan kunt je gewoon het spel spelen en hoor je toch je eigen muziek.

Dat is ook een optie:D:p.
Offline purpledog - 05/06/2005 19:05
Avatar van purpledog Nieuw lid Heb je hem op de PC?
anders gaat dat nooit lukken!:cool:
Offline Metalhead - 05/06/2005 19:17
Avatar van Metalhead HTML gevorderde Ik ken het hele spel niet, maar kun je niet gewoon de muziek uit zetten en Winamp op de achtergrond draaien?
Offline Steven - 05/06/2005 19:41
Avatar van Steven HTML interesse Ja, purpledog, ik heb hem op me pc staan,

duh

en nee, ik ga het niet op de achtergrond laten draaien, als er ook een optie in het spel zou zitten... 
Offline riekele - 05/06/2005 19:44
Avatar van riekele PHP beginner ehm nee je kan alleen de muziek uitzetten..
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.273s