login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Star Wars 3

Offline yannick - 25/05/2005 15:28 (laatste wijziging 25/05/2005 15:55)
Avatar van yannickPHP interesse hey wie is er een echte star wars fan ?

Hoe heet het vechtwapen van Anakin Skywalker ?

en

Tegen wie zal Anakin Skywalker zich uiteindelijk keren wat resulteert in een ultiem gevecht ?

weet jij het  


o je kan gewoon meedoen : www.msn.be 

18 antwoorden

Gesponsorde links
Offline infinity - 25/05/2005 15:29
Avatar van infinity Gouden medaille

Grafische gevorderde
een lightsaber bedoel je?
Offline nemesiskoen - 25/05/2005 15:32
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
1. ik
2. jedi-lightsaber... waneer hij voor de dark side gaat (en lord/darth vader word) een sith-lighsaber
3. Obi-wan
Offline webbiexl - 25/05/2005 15:45
Avatar van webbiexl PHP interesse haha DE enige echte starwars fan , je hebt zeker de film ook al 3 keer gezien ofni???
Offline rutgerp - 25/05/2005 15:46
Avatar van rutgerp HTML interesse is dit niet voor een prijsvraag??? heb het ergens gezien 
Offline BigBug - 25/05/2005 15:49
Avatar van BigBug PHP expert Dit is idd voor een vraagprijs, heb deze ook gezien, zielig hoor... ik ga het weer opzoeken en ga ook maar meedoen, want dit vindt ik zielig dat je het er niet bij vermeld welke site, zodat anderen van deze community geen kans kunnen maken terwijl ze het wel weten ... zoals ik...

@ nemesiskoen :) ook fan? :)
Offline nemesiskoen - 25/05/2005 15:54 (laatste wijziging 25/05/2005 15:55)
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
juups.. big fan. Een vraag die iets moeilijker en echt een hele lap discusie stof kan meebrengen is de volgende. Ik heb hem denkik opgelost, probeer me maar op andere gedachten te brengen. Waarom dat ik dit denk zal ik later wel eens 'uitgebreid' (of simpel) argumenteren.

Wie is 'the Chose One' waar Mace het overheeft in Phantom?
- Is het echt Anakin zoals Qui-gon denkt? (Obi-wan dacht dit vroeger ook maar is later (eind ep 3) van gedachten veranderd)
- Is het Luke Skywalker. Hij was toch degene die meehielp Death Star te exploderen en Darth Vader te bekeren?
- Is het mss Princess Leia Organa (Skywalker). Zij heeft toch Death Star laten exploderen (met wat hulp)?


Mijn antwoord is Anakin. Wat denken jullie?
Offline BigBug - 25/05/2005 15:59
Avatar van BigBug PHP expert @ nemesiskoen ik ook 

Dat kind in het vliegtuigje beetje kutten, huppa, planeetje weg 

Wat ook wel lijp is is als Yoda gaat vechten, normaal vet traag gastje en dan donders hyperactief 
Offline gothmog - 25/05/2005 16:09
Avatar van gothmog Lid Anakin gaat tegen z'n zoon vechten, Lucas Skywalker...
Offline nemesiskoen - 25/05/2005 16:11
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
gothmog: ik denk dat het hier over ep3 gaat, zoals de titel zegt.
In ep6 vecht Darth Vader met Luke
Offline webbiexl - 25/05/2005 16:19
Avatar van webbiexl PHP interesse gothmog zeker de bel horen luiden maar niet geweten waar de klepel hing he 

maar ik denk ook luke
leia mag dan wel op bijna hetzelfde tijdstip eruit huppelen maar daarvan merkt niemand dat ze de force in zich heeft of ik mis elke keer het zelfde stuk in een van de laatste 3 delen
Offline Meteor - 25/05/2005 16:20
Avatar van Meteor Lid Het was wel een star wars film. Je mist wel een paar dingen, maar het is wel de beste van de drie van lucas.

The chosen one is trouwens Anakin omdat hij geboren is uit het niets, veel sterker is dan anderen mjah een vrouw kan alles verpesten -,-

wrs komen ze niet maar ik hoop wel dat er remakes komen.
Offline webbiexl - 25/05/2005 16:21 (laatste wijziging 25/05/2005 16:24)
Avatar van webbiexl PHP interesse is dat zo???? volgens mij heeft ie een moeder hoor... en het begin begint gewoon ergens er wordt niet verteld dat een persoon (bij deze dan maar anakin) geboren wordt

tijd voor de volgende vraag: Welke acteur van welk personage heeft in alle 6 de delen mee gespeeld waarvan je t totaal niet zou verwachten 
Offline nemesiskoen - 25/05/2005 16:33 (laatste wijziging 25/05/2005 16:37)
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
acteur van C3-PO en ook van R2 denk'k
voor precisie:
C3PO: Anthony Daniels
R2: Kenny Baker

<!-- voor aanvulling van hierboven -->

Anakin heeft geen vader, wel een moeder. Zijn vader kan je de Force zelf noemen, maar word meestal beschreven als de WIL van de Force. Anakin is volgens mij de chosen one omdat hij 'the disturbance' rechtzet. 'The disturbance in the force' (storing in the force) was namelijk het eeuwen lange bestaan van de sith. Wie doodde de laatste sith: Anakin. Wie verloste daarbij het 'universum' van veel tereur etc: Anakin. Wie zorgde ervoor dat niet alleen 'the disturbnace in the force' werd rechtgezet maar ook (gedeeltelijk) voor het opleiden van nieuwe Jedi: Anakin.

<!-- einde aanvulling -->
Offline webbiexl - 25/05/2005 16:36 (laatste wijziging 25/05/2005 16:45)
Avatar van webbiexl PHP interesse haha jij bent egt een diehard HELEMAAL GOED

maar dan is er een ding waarmee je dat dus weer allemaal onderuit haalt » Darth Vader is Anakin

man die wedstrijd is uitgesloten voor nederlanders 
Offline nemesiskoen - 25/05/2005 16:52 (laatste wijziging 25/05/2005 16:53)
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Ik vind Anakin en Darth Vader 2 verschillende personen. Net zoals Ben Kenobi (we zullen hem zo noemen, zo weten je dat ik het over de 'oude' obi-wan heb) dacht. Er was een persoon, geboren met de naam Anakin. Door bepaalde gebeurtenissen ('k ga de clue nog niet verklappen) is hij tijdelijk afwezig geweest. Een ander persoon, genaamd Lord/Darth Vader, nam Anakin's lichaam over. Vlak voor het einde van EP6 verdween die Lord Vader doordat hij werd verraden door zijn eigen meester. Hij verliet het lichaam en Anakin kwam terug.

Zo zie ik het, maar da's gewoon mijn eigen theorie. Iedereen heeft er een andere visie over.

Maar alsnog, veel maakt het niet uit. Ook al zou hij miljoenen mensen hebben vermoord, zolang hij het universum red blijft hij 'The Chosen One'.

Mace zegt (als Qui-gon zegt dat hij denkt dat Anakin door de wil van de Force is gemaakt): 'You refer to the prophecy of the one who'll bring balance to the Force?'

Anakin brengt balans, ookal heeft hij (in de vorm van Darth Vader) slechte dingen gedaan. Het feit blijft dat Anakin de laatste Sith dood en de republiek red.
Offline Thomas - 25/05/2005 17:03
Avatar van Thomas Moderator
Citaat:
Tegen wie zal Anakin Skywalker zich uiteindelijk keren wat resulteert in een ultiem gevecht ?


Mja, dit is wel een erg subjectieve vraag he ?

Ik heb 3 antwoorden:
Hij keert zich tegen de Emperor, want die maakt hij aan het einde van deel 6 af om Luke te redden (zoals de moeder van Luke al zei "he still has a good side / still has good in him"), maar dat is niet echt een ultiem gevecht, want Darth mikt de Emperor gewoon over de rand van een diepe afgrond.

Hij keert zich tegen zichzelf (innerlijke strijd van "goed" en "kwaad") - dat zou je ook een ultiem gevecht kunnen noemen.

Hij keert zich tegen zijn zoon op het moment dat blijkt dat die niet wil overlopen naar de Dark Side. En dat levert wel een kewle sword-fight op.

STAR WARS GANGSTA RAP PWNZ YA ALL.
Offline nemesiskoen - 25/05/2005 17:09
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
hehe, star wars gansta rap is zalig. had die vroeger op men pc staan.
"We got Death Star, we got Death Star, we got Death star... "

De opmerking dat Anakin tegen zichzelf keert vind ikzelf fantastisch. Daar had ik nog niet eens bij nagedacht, maar zoals je zegt worstelt hij met zijn gevoelens.

Bedoel je Luke's stief-tante (of hoe noem je zoiets) Beru (of hoe ze ook noemt) of Amidalla met de 'moeder van Luke'? van ben een beetje verward.
Offline Thomas - 25/05/2005 17:24
Avatar van Thomas Moderator De biologische moeder van Luke - de vrouw van Anakin dus, die Amidalla of hoe zij ook heet(te ).
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.193s