login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

PSI | Pagina 2

54 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Fenrir - 24/05/2005 20:03
Avatar van Fenrir PHP expert
Citaat:
maar als je hem gooit, schiet hij niet weg

Probeer je eens in te beelden dat je hem weggooit. Als je het goed doet (en er echt in gelooft), schiet hij weg.
Offline Martijn1989 - 24/05/2005 20:04 (laatste wijziging 24/05/2005 20:08)
Avatar van Martijn1989 PHP ver gevorderde Ja... maar niet als een elecktrische straal etc... je visualiseert dat je hem wegschiet... meer info @ : martijn@profielweb.nl

edit : Ik ga ff scripten,... oi!
Offline Legolas - 24/05/2005 20:18
Avatar van Legolas Onbekend Als je er in gelooft....
Ik geloof er niet in
Hiermee mijn mening. Ga maar scripten, dat is tenminste nuttig;-)
:cool:
Offline Gerard - 24/05/2005 20:43
Avatar van Gerard Ouwe rakker Ik geloof er best in dat het kan bestaan. Helaas ben ik veel te moe om het zelf te proberen 
Offline Martijn1989 - 24/05/2005 22:23 (laatste wijziging 24/05/2005 22:23)
Avatar van Martijn1989 PHP ver gevorderde Maakt niet uit... ik ga het vanavond weer eens lekker doen, hoe je merkt dat je een bal hebt :

"En als je dat doet om een psi bal te maken, zou je op een gegeven moment (dit kan de 1e keer dat je het probeert zijn, of pas de 30e keer) wat moeten gaan voelen (warmte, koude, magneetkracht, enz)."

Ik heb dus gevoeld dat me armen uitelkaar gaan
Offline EclipX - 24/05/2005 22:24
Avatar van EclipX Lid OMG, wat een topic, zéver 
Offline nemesiskoen - 24/05/2005 23:21 (laatste wijziging 24/05/2005 23:21)
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Citaat:
Ik heb dus gevoeld dat me armen uitelkaar gaan


dat je armen uit elkaar gaan betekend dat je je er niet op concentreert met je ogen (wat dus het geval is als deze gesloten zijn). Je hebt geen controle en je spieren beginnen vermoeid te geraken. Zij gaan zichzelf aanpassen zodat zij minder werk moeten doen. Ze laten je armen uit elkaar bewegen omdat dit minder vermoeiend is en dan denk jij: 'kijk, een psi bal!'

dat is in ieder geval de wetenschappelijke verklaring achter dat armen gedoe. Ik zeg niet dat het niet kan, maar dat je armen uit elkaar gaan is zeker géén simtoom!
Offline Martijn1989 - 25/05/2005 09:34
Avatar van Martijn1989 PHP ver gevorderde Ja zeker wel, want je voelt het gewoon... netalsof je 2 magneten andersom tegen elkaar oud, dat kaatst elkaar af... nja.. dat voel je ook bij je handen,... als je ze terug wil doen... is het gewoon heel "magnetisch" ... Ik heb gisteravond niks gevoeld.. ik stop weer met dat psi denk ik 
Offline Frisbee - 25/05/2005 09:51
Avatar van Frisbee HTML beginner zwaar aan de paddo's ofzo? 
Offline vinTage - 25/05/2005 09:53
Avatar van vinTage Nieuw lid eigenlijk wel idioot, ik geloof ook hier weer geen snars van, maar mocht dit topic over een erkend geloof gaan, dan hadden de reacties serieus anders geweest.
Offline Martijn1989 - 25/05/2005 12:01
Avatar van Martijn1989 PHP ver gevorderde Paddo's nee joh 

@ vintage : Tjah 
Offline Wijnand - 25/05/2005 12:17
Avatar van Wijnand Moderator "Ja zeker wel, want je voelt het gewoon... netalsof je 2 magneten andersom tegen elkaar oud, dat kaatst elkaar af... nja.. dat voel je ook bij je handen,... als je ze terug wil doen... is het gewoon heel "magnetisch" ... Ik heb gisteravond niks gevoeld.. ik stop weer met dat psi denk ik "

moet je voor de gein is je armen een tijd tegen de muur aandrukken en dan je arm ontspannen.. gaat je arm automatisch omhoog. Oftewel een lichamelijk reactie.

Verder denk ik wel dat het kan net als telekanie... alleen het vergt veel training en ik denk niet dat het "goed" is. Ik ben dus christelijk en geloof dat de bron van bepaalde krachten niet goed is. Dit omdat naar mijn mening de bron niet goed is. En nu je er zo over praat, zo van.. makkelijk kan geen kwaad wordt het alleen maar gevaarlijker. Stel dat iemand van 12 dit leest en veel gaat oefenen en na 2 jaar (ik zeg maar wat) is hij een telekanie-master. Op die leeftijd wil je graag macht en ga je ermee "spelen" want heel gevaarlijk kan zijn....

Oftewel, houd je liever bij je pc-tje dan bij zulk soort spelletjes.... het heeft geen positief nut naar mijn mening.
Offline MechaVore - 25/05/2005 12:18
Avatar van MechaVore Gouden medaille

PHP gevorderde
euhm iemand van 48 wil toch ook macht ? kijk maar naar hitler ..
om maar ff een voorbeeld te noemen..
Offline Wijnand - 25/05/2005 12:19
Avatar van Wijnand Moderator ja daar heb je wel gelijk in ja..... alleen iemand van 48 (ZOU ER) toch wat verantwoordelijker zijn. Er zijn tal van uitzonderingen maar bij iemand van 14 kun je niet altijd verwachten dat hij zich volwassen en verantwoordelijk gedraagt toch?

that was my point 
Offline MechaVore - 25/05/2005 12:21
Avatar van MechaVore Gouden medaille

PHP gevorderde
haha idd,
Offline master666 - 25/05/2005 12:43
Avatar van master666 Lid Met alle respect voor ieder zijn mening, maar dit is echt wel het grootste zever topic dat ik hier al gelezen heb. Waarom gaat dit niet dicht???
Offline Martijn1989 - 25/05/2005 12:47
Avatar van Martijn1989 PHP ver gevorderde Hhaa.. van mij mag het ook dicht hoorw 
Offline EclipX - 25/05/2005 12:57
Avatar van EclipX Lid
Citaat:
Met alle respect voor ieder zijn mening, maar dit is echt wel het grootste zever topic dat ik hier al gelezen heb. Waarom gaat dit niet dicht???


^^^^^^

Trouwens volgens mij is dit een truc voor volk naar die site te brengen, want er zijn nog maar 11 leden, en azo wilt ie meer leden 
Offline Thomas - 25/05/2005 13:19
Avatar van Thomas Moderator Mja, hij wendt zijn krachten aan om geld uit je portemonnee te laten vliegen...

Ik geloof trouwens wel dat het werkt, want ik heb opeens een hele erge koppijn.
Offline MothZone - 25/05/2005 13:50
Avatar van MothZone PHP ver gevorderde
Citaat:
Ja zeker wel, want je voelt het gewoon... netalsof je 2 magneten andersom tegen elkaar oud, dat kaatst elkaar af...

Jah, is ook, heb het ook geprobeert, na een tijdje werden mn handpalmen enorm warm en het werd donkerder tussen mn handen, dus denk niet dat dat een lichamelijke reactie was.
Offline rutgerp - 25/05/2005 15:46
Avatar van rutgerp HTML interesse Ikm ehb het al 6 keer geprobeerd meer niets...
Ik geloof er ook niet in duz.
Denk dat je jezelf voor de gek houdt met deze dingen:!: 
Offline Martijn1989 - 25/05/2005 17:15 (laatste wijziging 25/05/2005 17:16)
Avatar van Martijn1989 PHP ver gevorderde Jongens het werkt egt... zonder gaan :

Citaat:
Mja, hij wendt zijn krachten aan om geld uit je portemonnee te laten vliegen...

Ik geloof trouwens wel dat het werkt, want ik heb opeens een hele erge koppijn.


Je kan het merken als het lukt als je pijn krijgt, je lichaam krijgt opeens een functie erbij,... ik kreeg steken in me hart en in me nier...

btw : over dat geld,... het is niet paranormaal! psi kan iedereen!
Offline MechaVore - 25/05/2005 17:18
Avatar van MechaVore Gouden medaille

PHP gevorderde
dat jullie allemaal zo debiel zijn om het nog te proberen ook, als je denkt dat het kan, denk je dan ook dat je dat ff in 6 keer lukt ?? lijkt me niet daar moet je voor gaan oefenen. En het is echt niet zo dat je in een keer zo'n bal ding krijgt wat naar mijn weten toch niet zal lukken, anders had je dat al 1000 keer gehoord en is het niet speciaal. het lukt je waarschijnlijk toch niet, en als je denkt dat jij het wel kan. Succes !! en ik hoop dat je nog lang bezig bent ..
Offline BigBug - 25/05/2005 17:31
Avatar van BigBug PHP expert Hmmm... dit begint echt uit de hand te lopen 


--> wtf heeft dit met een SITEmaster community te maken, ga naar www.psychobal.nl en vertel daar je verhaal!! Ik hoop dat er gauw een slotje opkomt...

Wat een gezever over die onzin!
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.19s