login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Nodig: designer

Offline gothmog - 15/05/2005 13:16
Avatar van gothmogLid Hallo,

ik ben samen met een team een spel aan t maken, maar nu is het probleem, we zijn niet zo goed in designen.

Wij zoeken:
een beetje ervaren iemand die goed met bijv. photoshop kan omgaan
je moet wel gratis zijn en van games houden, dus helemaal in het spel opgaan.

Wat moet je doen: sprites maken voor een RTS spel en filmpjes maken (van ong. 5-10 sec.)
Het word een SF game waarbij je naar mars moet omdat de aarde vervuild word, maar onderweg is er gevaar!

Wij doen dit met een team in gamemaker.

Alvast bedankt!

p.s. laat ook even zien wat je allemaal kunt (met ene plaatje ofzo)

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Simeken - 15/05/2005 13:19
Avatar van Simeken HTML beginner
Citaat:
je moet wel gratis zijn


euhm, er zijn wel erg weinig mensen die zulke dingen gratis doen...

met wat geluk vind je iemand die dit wil doen, de meesten willen dan wel een banner op je site enzo

btw: gamemaker, ik heb dat ook nog eens gebruikt...
beetje amatueristisch of niet??
Offline Os8 - 15/05/2005 13:21
Avatar van Os8 Gouden medaille

PHP interesse
Ik kan wel wat met space!!
http://users.skynet.be/fa113409/ruimte.gif

Maar ik die niet graag zoveel welk voor niks.
ik wil zoiets maken voor je of dergelijke voor €5,-
Offline Mythic - 15/05/2005 13:22
Avatar van Mythic HTML interesse net zoals simeken denk ik ook dat je niemand zal vinden die gratis is 
ik ben designer in een gameproject en met photoshop skills alleen kom je er niet. minimum vereisten : photoshop / 3d proggie
ikzelf kan erg goed overweg met phtoshop / adobe atmosphere / adobe after effects / lightwave 3d / 3ds max / plasma /cinema 4d en pixels 3d
als je bereid ben om enige betaling te geven wil ik gerust wel onderhandelen hoor maar anders soz 
greetz
Offline gothmog - 15/05/2005 13:25 (laatste wijziging 15/05/2005 13:26)
Avatar van gothmog Lid hoezo betalen?

ik heb al 3 andere mensen gevonden, die net zo graag als ik GRATIS aan het project willen meewerken, het gaat mij om de lol...

Citaat:
Ik kan wel wat met space!!

mmmm.... als je dat realistisch noemt.... wel mooi maar zeer onrealistisch...

en wat word je nou beter van 5 euro???

Citaat:
beetje amatueristisch of niet??


als je drag & drop mode gebruikt kom je idd niet ver...
Offline Mythic - 15/05/2005 13:33
Avatar van Mythic HTML interesse gothmog vertel eerst x meer over u game. want ik denk dat ik u verkeert verstaan heb. ik beschouwde het als er game die kwa grafisch richting half-life2 / empire earth 2 gaat
Offline gothmog - 15/05/2005 13:53
Avatar van gothmog Lid Het verhaal:

Het is het jaar 2500, de aarde begint last te krijgen van het broeikas effect, als we binnen 5 jaar geen oplossing verzinnen gebeuren er genoeg vernietigende natuurrampen om al het leven op aarde uit te roeien...

De NASA en de ESA hebben opdracht gekregen van de VN om naar Mars te gaan en daar een jaar lang proberen te overleven, maar als ze onderweg zijn valt het radiocontact weg...

Ze dachten eerst dat het een storing was, maar later bleek dat het schip was vernietigd...
Ze dachten door een gamma straling, maar daar was het schip tegen bestemd, dus er was een onbekende vijand...
ALIENS

Het schip was helemaal onbeschermd, maar nu kregen de NASA en de ESA 2 jaar tijd, om de grootste vloot ruimteschepen te maken die ooit was waargenomen, 1 moederschip met daaromheen 3000 gevechtsschepen, de hele aarde was leeg...

Dat is het verhaal, er word gestreden in het heelal en op mars.

Het hoeft niet iets op te leveren waar normale GameProductie bedrijven zoals EA games miljoenen geld en jaren tijd in steken, maar ook niet iets als pacman, dus wel iets moois!
Offline Mythic - 15/05/2005 14:04
Avatar van Mythic HTML interesse tip 1 : haal die nasa, esa en vn namen uit u spel of ge hebt een proces aan u been die gasten hebben patent op die naam.
tip 2 : eerst spel volledig uitschrijven en de volledige spellijn maken.
tip 3 : laat mij dan x wetn en ik zou wel willen doen dan  
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.18s