login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Crypto's

Offline klostpret - 26/04/2005 17:38
Avatar van klostpretHTML interesse Hallo,

wie weet de oplossingen van de volgende crypto's?

1. Partij hout aan de Klaagmuur (11)
2. Zwemmers die werven voor een arbeidsbureau (16)
3. Schuilen zonder drank (10)

Alvast bedankt!

Groet,
KLots

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Mister - 26/04/2005 17:48
Avatar van Mister HTML interesse 3 ==> droog staan ??
Offline klostpret - 26/04/2005 18:08
Avatar van klostpret HTML interesse hij moet aan elkaar vast.... dus geen spatie's (alle 3 niet)
Offline BigBug - 26/04/2005 18:09
Avatar van BigBug PHP expert Ik denk dan nr. 2 'arbeidsconsulten' zijn? 
Offline klostpret - 26/04/2005 18:11
Avatar van klostpret HTML interesse Zit wat in 
Maar iemand anders gaf me net via MSN de omschrijving "Baantjestrekkers" die vind ik zelf nog iets beter... 
Offline klostpret - 26/04/2005 20:22
Avatar van klostpret HTML interesse De eerste crypto heeft als antwoord een van de volgende woorden. Ik kom er nog steeds niet uit 
Wie helpt me?

haaiebaaien haaienvlees hakkeborden hakkelgaren hakkepoffer hakketakken hakketakten hallentoren halteseinen halvegulden halveringen hammenbenen hammenecker handelingen handelsader handelsboek handelwyzen hangebasten hanteringen hanzesteden hapjesdiner hardebolden hardebollen hardenbroek harderwyker harpenisten harpenistes harrewarden harrewarder harrewarren hartelappen hartenbloed hartenheren hartenjagen hartenkamer hartenkreet hartennegen hartenpynen hartenvlies hartenvyven hartenzeven haskerdyken haspelaryen haspelramen haspelwagen hassebasjes hassebassen hassebasten hateenheden hatsekiedee hautesalpes hebbedingen heerenbroek heeresingel hefvermogen heggemusjes heggewurger heidegebied heidehupper heidehutter heidevelden heksenbezem heksenketel heksenproef heksensteek heksenvrees heksenwagen heldenbloed heldendaden heldensagen heldentyden heldergroen helledonker hellehonden helleniseer hellenisten hengelsnoer henneeieren hennenvlees hennepakker hennepgaren hennephekel hennepnetel hennepteler hennepvezel hennepzaden hennepzelen herbebossen herbebosten herbeginnen herbegonnen herbegraven herbelegden herbeleggen herbenoemen herbewerken herbezinnen herbezonnen herderinnen herderlyker herderslied herdersspel herfelingen herlezingen hernemingen herrekenden herreweghen hersenabces hersendelen hersengroef hersenkamer hersenklier hersenlozer hersenspoel hersenvaten hersenvlies hertebouten hertengewei hertenleder hertenstier hertentamen hertenvlees herverdelen herverkavel herverzeker hervestigen herwegingen hespenbenen hesselhamer hesselingen hessenvlieg hierenboven hilleshagen hindeloopen hinderlagen hinderlyker hinderpalen hinkelbanen hinkepinken hitlergroet hittegolven hittenwagen hobbelstoel hobbelwegen hobbezakken hockeydames hockeyheren hockeyploeg hockeytitel hoedendozen hoedenmaker hoepelbenen hoepelmaker hoerenbazen hoerenjager hoerenkoten hoerenlonen hoerenloper hoerenzonen hofjessfeer hokkelingen holtedieren homoerotiek hondecoeter hondejongen hondekervel hondekotten hondenasiel hondenbanen hondenbeten hondenharen hondenleven hondenmalen hondensnoet hondenstiel hondenvlees hondenwagen hondenzweep honderdsten honderdtien hondetongen hondevellen hongerkuren hongerlonen hongerlyden hongerlyder hongermalen hongersghei honneurtrek hoppebellen hoppeklaver hopperanken hoppermolen hordenlopen hordenloper hordenmaker horlepiepen horzelsteek hossebossen hossebosten houderdezes houderessen housemuziek housenummer houseplaten houweeltjes huckeswagen huidenkoper huilebalken huiveringen huizenkoper huldeblyken hulzenmaker hunkemoller hunkeringen huppelwater hutselbeker hygienisten hysvermogen
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.177s