login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

schulden

Offline veroch - 05/04/2005 20:05
Avatar van verochOnbekend mensen ik heb vandaag gehoord op de radio dat er heel veel mensen over de hele aarde bellen via internet???
als jij dat ook doet stop er dan meteen bij want ze kunnen naar iedereen bellen wie ze willen!!!
dus nooit doen dat raad ik je aan er was een vrouw met een rekening van 150.000 EURO dit noem ik niet echt normaal meer.
ze kunnen alles doen wat ze willen met je gegevens dus als ik jou wa szou ik maar hiermee stoppen en als je het nog niet deed doe er dan niet aan mee je krijgt er alleen maar schulden en problemen mee.:!: 

9 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 05/04/2005 20:14
Avatar van vinTage Nieuw lid fieuw, goed dat je dit even meld.





Ik wist namelijk niet dat ik die mevrouw al zoveel op kosten had gejaagd ;)
Offline veroch - 05/04/2005 20:14
Avatar van veroch Onbekend mensen dit is echt waar dus hou je er niet mee bezig om via internet te bellen dat is allemaal SH*t srr dat ik het zo zeg maar zo is het gewoon weg.
niemand kan er iets aan doen het is gewoon niet waterdicht het proggie wat ze gemaakt hebben en dat hebben ze bewust gedaan.
ze kunnen niemand aanklagen want ze weten niet wie het gemaakt heeft ook raar ...
aldus het nieuws.
Offline veroch - 05/04/2005 20:15
Avatar van veroch Onbekend haha vintage hier kan je geen spot mee dragen dit is heel erg hoor als je in het rood staat via een klein telefoon rekeningetje haha:p
Offline vinTage - 05/04/2005 20:17
Avatar van vinTage Nieuw lid bij deze dan mn excuses aan die mevrouw dan he, zowel voor die rekening als voor de lol die ik eraan had 
Offline veroch - 05/04/2005 20:20
Avatar van veroch Onbekend oke dat is al wat beter hahaha
wat een grapjes ben jij zeg:P
andere mensen wat uitlachen voor hun schulden:P
haha eigenlijk is het best wel grappig je had e rnooit aan moeten beginnen haha:p
Offline Dekin - 05/04/2005 21:03
Avatar van Dekin Nieuw lid En geld dat ook voor "skype" dat is eigenlijk ook bellen via het internet. Hopelijk geld dat hier niet voor.
Offline eric - 05/04/2005 21:44
Avatar van eric HTML interesse @Dekin

natuurlijk niet dat is toch gratis 
Offline veroch - 06/04/2005 08:01
Avatar van veroch Onbekend ja maar het begint gratis hé maar die slaan u gegevens op en dan bellen die gewoon willekeurig naar iemand enzo kan je rek. wel stijgen ze komen achter al je gegevens.
goed dat ik deze topic heb gedaan:p
toch wel goeie informatie niet???
Offline kareljan - 06/04/2005 08:44
Avatar van kareljan Onbekend Ben't niet echt van plan hoor 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.167s