login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Bezoek je eigen site.

Offline Os8 - 30/03/2005 10:48
Avatar van Os8Gouden medaille

PHP interesse
Hallo,
Ik bezoek regelmatig mijn website zo'n 3 keer per dag.
Maar hoe zit het met jullie? Bezoeken jullie ook uw eigen website regelmatig of veel?

11 antwoorden

Gesponsorde links
Offline flAming - 30/03/2005 10:49
Avatar van flAming HTML beginner Is dit nou interessant ? 

Noujah, ik kijk regelmatig of mensen nieuwe dingen hebben gepost, wat de statistieken zijn, of er nieuwe leden zijn, of er nieuwe reacties zijn..
Offline Os8 - 30/03/2005 10:53
Avatar van Os8 Gouden medaille

PHP interesse
Ja ik vind dit intressant, ik wil eens weten wat andere webmasters met hun website doen of ze er veel controle over hebben of niet.
Offline nemesiskoen - 30/03/2005 11:13
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
bij mij is het meestal nog aan de content werken, dar werk ik dagelijks aan, en dan ff kijken of het in de layout past, dan heb ik ook al weer eens gekeken, ook statistics bekijk ik dagelijks
Offline furax - 30/03/2005 11:33
Avatar van furax HTML beginner Ik kijk soms de hele dag door even als er iets gepost(op drukke dagen dan) is en andere dagen kijk ik helemaal niet.
Offline veroch - 30/03/2005 12:02
Avatar van veroch Onbekend jah ik ga ook wel vaak kijken!!
mssn zeggen ze wel iets belangrijks je weet maar nooit!!
en ik zou ook graag de mening van hun horen dus!!
Offline Maarten - 30/03/2005 12:05
Avatar van Maarten Erelid Mjah ik kijk wel regelmatig zo eens naar mijn site, om een beetje te kwijlen 

Nah, eigenlijk vooral om eraan te werken, een website is bij mij nooit af, ik bouw altijd maar bij (alhoewel de huidige precies naar het stadium "finished" gaat) 
Offline webstab - 30/03/2005 12:20
Avatar van webstab PHP ver gevorderde ik zit er continu op
Offline veroch - 05/04/2005 19:52
Avatar van veroch Onbekend ik zit er ook wel vaak op hoor om te kijken wat voor een berichten ze achter laten en of ze iets nieuws erop hebben gezet ofzo...
dat is pas een goede admin die voortdurend zit te werken!!!
dat noem ik nou is een site onderhouden hahha^^
Offline jeffreydv - 09/04/2005 12:38
Avatar van jeffreydv HTML beginner k kijk ook vaak op me eige site, lijkt me wel logisch...
Offline Frederic - 09/04/2005 12:41
Avatar van Frederic PHP ver gevorderde ik eigenlijk bijna niet: ik heb een pagina gemaakt waarop alles wordt bekeken wat laatste toegevoegd is en wanneer, en dat dan als startpagina ingesteld. Zo weet ik meteen wat waar loos is en indien nodig klik ik gewoon op het onderdeel om in te grijpen Simple
Offline prorsoft - 09/04/2005 12:48
Avatar van prorsoft PHP gevorderde
Citaat:
Noujah, ik kijk regelmatig of mensen nieuwe dingen hebben gepost, wat de statistieken zijn, of er nieuwe leden zijn, of er nieuwe reacties zijn..

idd... ook om dingen aan te passen enzo, en of leden zich gedragen.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.167s