login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Sitemasters stroomt langzaam leeg | Pagina 2

41 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Mister - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van Mister HTML interesse [quote]in de Actieve Forumberichten hier rechts zouden alleen de berichten over PHP,ASP, HTML+CSS,ASP, mySQL enzo moeten staan,rnen de overige zoals Ontspanning in een tabelletje d'ronder.rnrnEn de crew zou alles meteen moeten verwijderen dat niet iets met sitemastering te maken heeft. niet alleen posts, maar ook hele topics, zonder ze eerst te sluiten.[quote] rnDe crew moet je niets verwijten, het zijn sommige leden. Ik ga nu geen namen noemen, maar het is gewoon zo. En een beetje ontspanning moet zeker kunnen! ik zou de berichten over PHP, ASP,HTML+CSS, mySQL bijvoorbeeld bij de actieve forumberichten blauw en vet gedrukt maken, en bv ontspanning, overige... blauw gewoon. Maar dit laat ik aan de crew over, zij zullen hier wel iets voor vinden.rnrn[quote]Helaas maar waar , ik zie steeds meer mensen die veel actiever zijn op andere webmasters site's en minder op sm komen (ikzelf ook)rnIk denk dan ook Sm bloedt dood rnrnHeb ik gelijk rnOnzin .. rnWat vinden jullie rn[quote] Sitemasters loopt helemaal niet leeg! kijk naar de vorige berichten in dit topic wat men hier over zegt!
Offline Tuinstoel - 30/11/1999 00:00
Avatar van Tuinstoel PHP expert Mjah het probleem is ook dat de vragen van laag niveau hier worden gesteld, maar ook de vragen van hoger niveau (waar ik dan niet uit zou kunnen komen). Je kunt de mensen met een lager niveau niet negeren, maar er wel vriendelijk op kunnen wijzen naar een tutorial. Showcase mag er van mij eigenlijk wel helemaal uit, grotendeels troeps (en dan zeker die auto's).rnrnLeden moeten eigenlijk zich ook wat meer aan de regels houden, wat nog niet zo vaak wordt voldaan want ik moet regelmatig reacties verwijderen (dubbelposts).rnrnDit is trouwens het weet-ik-hoeveelste-topic-hierover, maar toch.rnIk denk dat het niveau in zekere zin wel omlaag gaat met bepaalde leden die de stomste vragen stellen, maar ook in zekere zin omhoog gaat door goede vragen en mooie scripts.rnrnMaar SiMa (die naam is door mij bedacht ) ), loopt er niet leeg op, ik denk dat het alleen maar voller wordt zolang de sfeer niet verknald wordt door anderen die alsmaar topics starten over hoe het met sitemasters gaat, dan heb ik echt zoiets van stfu en ga aan het werk als je niks beters hebt te doen.rnrndusz...
Offline vinTage - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van vinTage Nieuw lid Imo zou de crew eens wat fanatieker mogen omgaan met hun macht en wat strenger optreden tegen pathetic topics als deze.rnKomt dr eoa figuur hier en opent een topic om te gaan stangenstoken en lamen over dat het nivo daalt.rnHOE DENK JE DAT DAT KOMT das wel door idiote topics als deze.rnOp een forum waar websites centraal hoort te staan ga je toch niet lopen emmeren over nivo Er word hard gewerkt aan een nivo, en dat bereik je niet met topics als deze. rnrn[quote]het wordt een community voor 12 tot 18jarigen en hun interesses.[quote] Ik weet niet wie dat gezegd heeft, en of hij bedoelde dat de site een leeftijds doelgroep zou moeten krijgen, maar dat zou ik behoorlijk dom vinden, door iets strenger op te treden blijven de mensen van 1218 nog steeds komen, maar mensen die al wat ouder zijn irriteren zich wel aan sommige MEGA domme opmerkingen op het forum en blijven daarom wegkomen minder vaak.rnrnVerwijder gewoon de onzinnige topicsantwoorden en je spreekt een VEEL groter publiek aan.rnEn natuurlijk wil SM ook wel eens iets nieuws en komen dan met ideeen als hardware forums (ok is al weg, maar gewoon als voorbeeld) maar gelukkig ziet de crew na verlooop van tijd zelf ook wel in dat zo'n forum niets is voor SM. Al doende leert men !!rnrnSM ik ben dan wel 2x de leeftijd van de doelgroep maar toch kom ik hier graag, en wil dat ook graag zo houden.rnrnrnofftopic, en [b]nu[b] ga ik leker op vakantie 
Offline CelestialCelebi - 30/11/1999 00:00
Avatar van CelestialCelebi PHP gevorderde Hehe, fijne vakantie toegewenst! )rnrnEn ik ben het met je eens ook..
Offline Stijn1 - 30/11/1999 00:00
Avatar van Stijn1 Gouden medaille

PHP ver gevorderde
Wat ik nog graag zie is ongelezen berichten op een lijstje, en ook dat je bijvoorbeeld kan kiezen welke daartussen moeten staan, dus bijvoorbeeld ik wil alleen phpmysql bij men ongelezen berichten enz, dan ga ik sneller naar die topic, want nu zie ik niet welk onderwerp het is want dan moet ik eerst men muis erover houden. Ik heb hier ook niet echt actief maar dat ben ik nergens meer echt, dusja...
Offline MechaVore - 30/11/1999 00:00
Avatar van MechaVore Gouden medaille

PHP gevorderde
je zou ook iets kunnen maken dat de gebruikers zelf kunnen aanvinken in de controlpanel welke categorieen ze in de active topics willen hebben (net zoals hoeveel er moeten komen)
Offline marco06 - 30/11/1999 00:00
Avatar van marco06 HTML interesse Met de woorden van Tuinstoel sluit ik me helemaal aan!
Offline BigBug - 28/03/2005 14:12
Avatar van BigBug PHP expert
Citaat:
Met de woorden van Tuinstoel sluit ik me helemaal aan!


Ik ook, alleen met een toevoeging, dat onder een site een layout ook er behoorlijk bij hoort, sitemasters is niet echt aantrekkelijk voor designers omdat er gewoon weinig dingen zijn die met designen te maken hebben...
Offline Legolas - 28/03/2005 14:15
Avatar van Legolas Onbekend Ben het zeer met BigBug eenss
Offline prass - 28/03/2005 14:19
Avatar van prass Nieuw lid Ja ik ook
Offline Joel - 28/03/2005 14:29
Avatar van Joel Eigenaar Ok, de meeste hebben hun mening kunnen geven. Het stroomt dus zeker niet leeg, we werken er nog elke dag aan.. Een beetje respect is eigenlijk het minste wat we wel mogen krijgen hé ?? We werken hier echt lang aan, we hebben vakanties zitten werken aan versie 2, en dan zoiets...

Ik ga dit bericht nu sluiten, omdat het inderdaad zoals vintage zegt, enkel leidt tot (nog) een lager niveau.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.205s