login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Sitemasters stroomt langzaam leeg

Offline prass - 27/03/2005 22:11
Avatar van prassNieuw lid Helaas maar waar , ik zie steeds meer mensen die veel actiever zijn op andere webmasters site's en minder op sm komen (ikzelf ook)
Ik denk dan ook : Sm bloedt dood ?

Heb ik gelijk ?
Onzin .. ?
Wat vinden jullie ?

Citaat:
Ik schreef deze topic met alle respect voor SM

41 antwoorden

Gesponsorde links
Offline DeafBoy - 27/03/2005 22:15 (laatste wijziging 27/03/2005 22:16)
Avatar van DeafBoy HTML beginner Gooi deze topic op slot graag..
Er is nu al een topic hier over aan de gang : "Dennisvb verlaat sitemasters" onder de categorie Ontspanning..
http://www.site...mp;id=5232

Tipje: Lees even of hier al een topic over geweest is. Daarvoor heb je de zoekknop hierboven voor.. http://www.site...p;ond=zoek
Offline questlog - 27/03/2005 22:17
Avatar van questlog Lid ik kom hier al 2 jaar ben nooit aangemeld heb net ff snel gedaan maar hier haalde ik vaak scripts weg
Offline b4nkr0bz0r - 27/03/2005 22:17
Avatar van b4nkr0bz0r PHP gevorderde mischien is het wel goed om het te bespreken voordat het eventueel te laat is...ik vindt het ook minder leuk dan eerst.
weet niet precies waarom, maar toch vindt ik het nog wel leuk hoor.
Offline prass - 27/03/2005 22:18 (laatste wijziging 27/03/2005 22:19)
Avatar van prass Nieuw lid Ik vind dit een iets andere topic !
@questlog: Ja ik haalde hier ook vaak scripts weg en nog steeds wel , maar kom op zoveel scripts komen er nou ook weer niet bij.. Misschien 3 - 5 per week ..
Offline Joel - 27/03/2005 22:19
Avatar van Joel Eigenaar Ik heb deze middag al een domme reactie van je verwijderd waarin je beetje reclame maakte voor een andere webmastercommunity en hun vraagde om mee te komen --> onzin...

Sitemasters groeit nog altijd, als je over een jaar terugkomt zal je weer zien hoe hard sitemasters is geëvolueerd.
Offline prass - 27/03/2005 22:21
Avatar van prass Nieuw lid @ Joel : Misschien heb je gelijk , maar er moeten dan echt wel wat nieuwe dingen bij komen vind ik persoonlijk ..
Offline Joel - 27/03/2005 22:22
Avatar van Joel Eigenaar Beste prass

Moeten we is opnoemen wat er in de komende 6 maand is bijgekomen ?????
Offline prass - 27/03/2005 22:23
Avatar van prass Nieuw lid Nee .. Maar wel wat we in de toekomst kunnen verwachten ..
Offline Klopper - 27/03/2005 22:24
Avatar van Klopper HTML interesse Joël, denk aan je db-ruimte hè 
Ik vind zelf dat sm iets te snel is uitgegroeit, dat alles veel te snel erbij is gekomen...
en Prass, wat zou er dan nog bij moeten komen dat gerelateerd is aan het werk van een webmaster?
Offline prass - 27/03/2005 22:27
Avatar van prass Nieuw lid @ Klopper : Ja daar zat ik net ook aan te denken dat is altijd lastig .. En daar kwam ik dus zelf ook even niet uit maar het is dan ook mijn site niet , want sm heeft opzich genoeg maar het wordt steeds minder/rustiger snap ?
Offline Joel - 27/03/2005 22:30
Avatar van Joel Eigenaar We willen wat gaan veranderen aan de crew (opgelegde taken ...) zodat alles goed wordt bijgehouden en alle rommel de deur uit gaat. Elke dag krijgen we natuurlijk ook veel informatie binnen, dus het gaat wel ff duren.
Offline jeffreydv - 27/03/2005 22:31
Avatar van jeffreydv HTML beginner wat meot je daar aan doen dan dat de mense niet weg gaan, iedereen wordt et zat, das bij alles, ook bij games enzo...
Offline prass - 27/03/2005 22:32
Avatar van prass Nieuw lid @Joel : Ja dat is goed ja een strenge en goede scriptcontrole en wat bedoel je met : Elke dag krijgen we natuurlijk ook veel informatue binnen ... ??
Offline nemesiskoen - 27/03/2005 22:45
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
ik vind het alleen spijtig van al die vieze tune-auto's in de showcase
voor de rest vind ik dat sitemasters een fantastische evolutie heeft doorgaan, doorheen de laatste zes maanden. Prass, je eist teveel. Sitemasters is een fantastische site, en dat kan je niet ontkennen. Maar je moet niet gaan denken dat het elke dag een meesterlijke evolutie zal ondergaan, ten eerste omdat dat de meeste leden zal overvallen en die "na enkele dagen inactiviteit" helemaal de weg kwijt zijn in het doolhof. Laat Sitemasters maar rustig groeien, en over een paar maanden zulle we nog is klappe 
Offline prass - 27/03/2005 22:47
Avatar van prass Nieuw lid Daar kan ik nix tegen zeggen 
Offline DeafBoy - 30/11/1999 00:00
Avatar van DeafBoy HTML beginner Inderdaad, nemesiskoen, dat getunede wagens vind ik niet bij Sitemasters passen.. Wel is het zo dat Sitemasters enorm gegroeid is naar mijn mening.. Iedereen pakt hier scripts, maar zelf posten ze niet (bijna niet).. Dat vind ik wel erg..rnrnIk zal proberen als ik tijd krijg om wat ASP scripts te posten..rnAlleen wie keurt die goed Dat is me niet helemaal duidelijk..rnrnVerder vind ik ongelofelijk jammer dat bijna niemand wat met de zoek knop doet...
Offline EclipX - 27/03/2005 23:38
Avatar van EclipX Lid tjah, kvind dat eigenlijk ook, maar ik bezoek deze site echt dagelijks hoor 

Ik blijf een trouwe bezoeker 
Offline MechaVore - 30/11/1999 00:00
Avatar van MechaVore Gouden medaille

PHP gevorderde
ik ook, maar iemand zei net vandat er nu nog maar 3-5 scripts werden gepost. dat komt ook omdat de 'normale' scripts er al zijn. nu is het veel moeilijker oom een orgineel script te hebben. want als je nu een contact script ofzo post wordt je meteen afgekraakt
Offline prass - 30/11/1999 00:00
Avatar van prass Nieuw lid Trouwe bezoeker ben ik idd ook ja
Offline EclipX - 30/11/1999 00:00
Avatar van EclipX Lid meestal als ik zie wie eronline is, zijn dat ongeveer 15 leden, nooit meer, vaak minder ( , ik vond dat V1 wel meer volk trekte, nu precies niet meer, er zijn weining forum-onderwerpen, bij showcase, jagen al die fucked-up-car-tuners 't volk weg, echt kvind 't spijtig
Offline Maarten - 30/11/1999 00:00
Avatar van Maarten Erelid Die fucked-up-car-tuners zijn verboden, en als jullie nog voorstellen hebben om hier meer funniveau te hebben zijn die altijd welkom...
Offline nathanael - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van nathanael Gouden medaille

HTML gevorderde
Het niveau van het forum is sterk gedaalt...rn- Er worden nutteloze posts gedaan (NIET DAT DEZE ZINVOL IS)rnrnZeg zou een query als deze niet eens goed zijn...rnrn[code]mysql_query(DELETE FROM forum);[code]rnrn^^ ^^ rnrn@Murfy Van mij mag, het niveau is hier veel te laag! rnrnAls je een keer een vraag hebt, dan wordt het nooit goed in behandeling genomen... je wordt eerst afgezeikt en dan krijg je nutteloze hulp!
Offline Maarten - 30/11/1999 00:00
Avatar van Maarten Erelid [code]mysql_query(DELETE FROM leden WHERE username='nathanael');[code] Dat is dus een idioot voorstel.
Offline DeafBoy - 30/11/1999 00:00
Avatar van DeafBoy HTML beginner Precies.. Maar Sitemasters is ook eigenlijk een site waar PHP centraal staat.. Vind wel jammer, maar hierbij beloof ik plechtig dat er ASP scripts komen.. (wel eerst de eenvoudige, dan de moeilijke)
Offline flAming - 30/11/1999 00:00
Avatar van flAming HTML beginner @nathanael, neej dat zou het niet zijn, aangezien die query alleen een error terug geeft D.rnJe gebruikt gewone quotes om de tabelnaam P
Offline jarro - 30/11/1999 00:00
Avatar van jarro HTML interesse Ik vind het niveau ook sterk gedaalt, en ik denk dat centralisatie wel een goede oplossing is. Dus veel scripting vragen, en niet photoshop vragen. PHP ASP MySql CSS dat moet centraal staan. Ik heb sinds vandaag het forum op phpfreakz uitgevonden, en daar is het niveau erg hoog, zodat je ook wat leert als je gewoon opgeloste topics gaat lezen. Hier is dat egt niet meer zo, omdat het gebied zo breed is.
Offline twopeak - 30/11/1999 00:00
Avatar van twopeak Gouden medaille

PHP ver gevorderde
[quote]We willen wat gaan veranderen aan de crew...[quote] lees dus [i]ik wil wat gaan...[i]rnrn[quote]SiMa loopt leeg[quote]nope, SiMa blijft groeien, maar om te blijven quoten [quote]Je hebt zoiets als groei, en zoiets als ongeremde groei.[quote]rnrnEen klein jaar geleden is er een heftige discussie geweest over een aantal gebruikers. Iemand heeft daarin een standpunt genomen die nu heel duidelijk zijn impact toont er duiken overal niet relevante spullen en de site wordt meer een klucht dan iets anders.rnIk blijf hier vaag over omdat ik niet bedoel om iemand te kwetsen, maar deze zin is wel zeer gericht.rnrn[quote]het wordt een community voor 12 tot 18jarigen en hun interesses.[quote]
Offline Mister - 30/11/1999 00:00
Avatar van Mister HTML interesse Als iedereen nu is vriendelijk zou zijn tegen elkaar hé, zou dit al veel helpen aan het niveau. En sitemasters loopt helemaal niet leeg, toen ik hier 2 jaar geleden aankwam was sitemasters al top, maar in die 2 jaar hé is sitemasters 10 x gegroeid, en dat meen ik.rnrnrespect voor alle vaste sitemasters ledencrew die er nog steeds voor werken om sitemasters te laten groeien, en ja, dit lukt vlotjes tot nu toe.rnrnkeep up the good work
Offline prorsoft - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van prorsoft PHP gevorderde in de Actieve Forumberichten hier rechts zouden alleen de berichten over PHP,ASP, HTML+CSS,ASP, mySQL enzo moeten staan,rnen de overige zoals Ontspanning in een tabelletje d'ronder.rnrnEn de crew zou alles meteen moeten verwijderen dat niet iets met sitemastering te maken heeft. niet alleen posts, maar ook hele topics, zonder ze eerst te sluiten.
Offline CelestialCelebi - 30/11/1999 00:00
Avatar van CelestialCelebi PHP gevorderde in de Actieve Forumberichten hier rechts zouden alleen de berichten over PHP,ASP, HTML+CSS,ASP, mySQL enzo moeten staan,rnen de overige zoals Ontspanning in een tabelletje d'ronder.rnMee eens, maar al die dingen die er niet mee te maken hebben moeten gewoon weg.rnrnnet als die nieuwsberichten van andere sites enzo, heeft helemaal niks met SiteMasters te maken... Ook die $#$%#$&%$#&&#@$&$&%$-auto's in de showcase... WEG ER MEE.rnrnrnHardware forum ook weg, topics in ontspanning niet in die lijst rechts laten zien en ontspanning renamen naar overige. Klaar.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.195s