login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Dennisvb verlaat sitemasters

Offline Dennisvb - 27/03/2005 15:37
Avatar van DennisvbMySQL ver gevorderde Hoi,

Ik ga sitemasters verlaten. De crew, maar ook de rest. Ik blijf wel lid, maar niet actief. Ik heb hier een leuke tijd gehad, maar ik heb geen tijd en vooral zin meer hier (niveau is ontzettend aan het dalen).

GRoeten,
Dennis

31 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Legolas - 27/03/2005 15:37
Avatar van Legolas Onbekend Wie wordt dan Super-Admin???
Offline Dennisvb - 27/03/2005 15:38
Avatar van Dennisvb MySQL ver gevorderde Ehm, niemand 
Offline twopeak - 27/03/2005 15:46
Avatar van twopeak Gouden medaille

PHP ver gevorderde
het zal hier leeg worden...

Ter info... ik ben hetzelfde aan het overwegen, om andere redenen, maar ook diegene je jij vermeld...
Offline Dennisvb - 27/03/2005 15:48
Avatar van Dennisvb MySQL ver gevorderde Ik wilde het nog even aanzien, maar als het helemaal niet goed ging, dan hoeft het niet meer van mij. Ik hou je niet tegen 
Offline MothZone - 27/03/2005 15:55
Avatar van MothZone PHP ver gevorderde spijtig, iedereen gaat hier precies weg
Eerst Wijnand, nu jij,... wie gaat er nog.:s
Offline Mister - 27/03/2005 15:57
Avatar van Mister HTML interesse mjah, vond ik ook al, maar dat is nu eenmaal hun keuze, het is een spijtige zaak, but that's live! :S

alvast bedankt dennis!
Offline Legolas - 27/03/2005 15:58 (laatste wijziging 27/03/2005 17:46)
Avatar van Legolas Onbekend tja, misschien over 10 jaar hebben ze een hele nieuwe crewww
Offline MechaVore - 27/03/2005 16:32
Avatar van MechaVore Gouden medaille

PHP gevorderde
over een half jaar al.. ik vind ook dat het niveau daalt. maar toch.. er moeten gewoon dingen aan gedaan worden om alles aktief te houden. en ik merk gewoon op dat de nieuwsartikels weer worden aangevuld en dat is weer een stapje hoger.
Offline jarro - 27/03/2005 17:26
Avatar van jarro HTML interesse maar het niveau daalt, en ik vind dat we te uitgebreidt zijn, en weer terug moeten naar de onderwerpen van sitemasters V1. Daar was het niveau lkkr, maar hier gaat het egt nergens meer over, klees net een topic over hoe duur je een webcam kunt verkopen van 3 jaar oud. ja kom op he, dat heeft niks met sites maken te maken... Dit is mijn mening maar hor, mischien dat jullie deze niet dele?

DennisVB, tnx voor alles iig, want je hebt me vaak geholpen!^^ maar egt wel jammer dat je weg gaat 
Offline leendertW - 27/03/2005 17:44
Avatar van leendertW PHP beginner DennisVB: bedankt voor je hulp hier op het forum, en zoals de rest zegt is het jammer dat je weg gaat.
En wat betreft het niveau:
Er gaan tegenwoordig veelste veel topics over hardware/overige.
Dit is een webmaster site dus moeten de vragen ook over dit onderwerp gaan (PHP,Mysql,CSS etc.)!!!

Mijn mening is: haal dat hardware forum eruit!
Offline Wim - 27/03/2005 17:50
Avatar van Wim Crew algemeen spijtig maar helaas...
Offline biertie - 27/03/2005 17:57
Avatar van biertie Onbekend eindelijk..

neen, ik vindt het ook spijtig, en mss moeten er meer regels komen + een echt homogene crew komen om sitemasters te besturen.. anders zal het nog slecht aflopen 
Offline nemesiskoen - 27/03/2005 18:07
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
vind het heel spijtig
zeker nadat alles wat je hebt gedaan (en hier gooi ik een enorme knipoog naar de grote script-opruiming wat het niveau zeker heeft bevorderd)

hopelijk kom je snel weer terug:)
Offline SlashDotCom - 27/03/2005 18:40
Avatar van SlashDotCom Lid jammer maar de crew is aan het leeglopen 
Offline Cazey - 27/03/2005 20:16
Avatar van Cazey HTML interesse
Citaat:
Mijn mening is: haal dat hardware forum eruit!

Ben ik ook van mening. Sitemasters moet over websites gaan en alles wat er mee te maken heeft. Jammer dat zulke mensen op deze website niet meer actief zullen zijn:|
Offline MechaVore - 27/03/2005 20:17
Avatar van MechaVore Gouden medaille

PHP gevorderde
het is niet alleen door dat hardware forum gekomen hoor ..,
Offline flAming - 27/03/2005 21:04
Avatar van flAming HTML beginner Goh, het hardware forum is ineens kwijt .

Maargoed, ik ben hier nog niet zo lang, ik ken de crew verder niet, maar toch jammer dat er iemand weggaat..
Offline remy - 27/03/2005 22:18
Avatar van remy PHP ver gevorderde jammer dat je weggaat. ben nu zelf ook niet mee actief met sites bezig, ben nu met een auto bezig en heb computeren op een laag pitje gezet:)
Offline Klopper - 27/03/2005 22:18 (laatste wijziging 27/03/2005 22:19)
Avatar van Klopper HTML interesse 'jammer' dattie weggaat, mahjah, hij heeft vast wel betere dingen te doen...
Wat betreft dat hardware-forum, pleur maar gerust weg, daar zijn andere fora voor... Of zet het anders in een poll hier op de site of hij weg moet of niet...

@remy: toch niet een zoveelste carmod zoals in de showcase eh;-)
Offline flAming - 27/03/2005 22:45
Avatar van flAming HTML beginner Hadware forum is al weg, zie mijn vorige post maar ;)..
En ik denk eig. dat Remy met een echte auto bezig is 
Offline remy - 30/11/1999 00:00
Avatar van remy PHP ver gevorderde idd, die ben ik aan het 'tunen', gaat natuurlijk geld kosten en moet er gewerkt worden. dus zal de komende tijd niet veel meer op sitemasters actief zijn;-)
Offline EclipX - 30/11/1999 00:00
Avatar van EclipX Lid tochwel spijtig vind ik
Offline marco06 - 30/11/1999 00:00
Avatar van marco06 HTML interesse Het is inderdaad jammer dat de crew aan het leeg lopen is.rnWat me ook vaak opvalt en hier iets minder (gelukkig) dat de crew jong is en die dan een site proberen te runnen van een sitemasters. rnrnIk kom hier elke dag wel eens langs om te kijken en ja ik heb er ook vele scripts gehaald. En sommige gebruik ik nog steeds. rnrnHet niveau is inderdaad aan het dalen, maar de zomer dagen komen er ook eraan. Maar de informatie stroom is hier soms ook te breed en ook op vele plaatsen beschikbaar. rnrn@PhPFreakz, kom ik nog soms. Hoe dat je daar te woord wordt verstaan is soms te erg. Maar dat vindt ik persoonlijk wel op meerdere website's en dat in tegenstelling tot deze website. Hier wordt je tenminste op een fantsoenlijke wijze te woord gestaan. En dat blijft me toch wel trekken 
Offline flAming - 30/11/1999 00:00
Avatar van flAming HTML beginner @marco06 Hehe, de zomerdagen komen eraan, wat wil je daarmee zeggenrnDenk niet dat in de zomer iedereen als een gek aan het websites maken gaat, das eerder iets voor in de winter D..rnrnMaargoed, verder heb je wel gelijk ;)
Offline CelestialCelebi - 30/11/1999 00:00
Avatar van CelestialCelebi PHP gevorderde @PhPFreakz, kom ik nog soms. Hoe dat je daar te woord wordt verstaan is soms te erg. Maar dat vindt ik persoonlijk wel op meerdere website's en dat in tegenstelling tot deze website. Hier wordt je tenminste op een fantsoenlijke wijze te woord gestaan. En dat blijft me toch wel trekken rnHoe bedoel je Daar wordt je gewoon geleerd zoals het moet. Zouden ze hier ook moeten doen, maar wie ben ik om dat te zeggen....
Offline prorsoft - 30/11/1999 00:00
Avatar van prorsoft PHP gevorderde jammer zeg...
Offline xSc - 30/03/2005 15:10 (laatste wijziging 30/03/2005 15:19)
Avatar van xSc Onbekend Jammer Dennis, dat je weg bent.

Maar even over het niveau: Sinds wanneer bepaalt de crew het niveau hier? Ik denk dat de leden daar de grootste hand in hebben ...

Daarnaast: Je hebt ook last van het lage niveau wanneer je lid blijft. Of ik moet je verkeerd begrijpen ...
Offline Marly - 30/03/2005 15:40
Avatar van Marly HTML interesse Over het niveau.
Profesionals komen er denk ik niet zo snel op een site voor hulp...
Daar pakken ze meestal hun boeken voor.
Dus ik denk dat er vooral beginners en zo op sites komen voor hulp.
Offline Frederic - 30/03/2005 16:00
Avatar van Frederic PHP ver gevorderde Die mening deel ik ook
Offline Ibrahim - 22/07/2005 10:52
Avatar van Ibrahim PHP expert @phpfreakz daar wordt je pas hard aangepakt. Mss is dat wel goed maar persoonlijk vind ik SiMa toch wel vriendelijker en dat is fijn. Op die site word je langzamerhand weggepest... 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.219s