login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

welke proggies | Pagina 2

62 antwoorden

Gesponsorde links
Offline prorsoft - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van prorsoft PHP gevorderde oh als warez er niet bij hoort vallen er bij mÿ ook een heleboel af prnkep geen zin om €4000,- te betalen...rnrn@nemesiskoen WAAT zei je door amateurs geschreven
Offline Legolas - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van Legolas Onbekend Ja idd als je alle gebruikers zou tellen die het echt hebben gekkocht(photoshop) zou je denk ik ongeveer op een derde of een kwart of nog minder uitkomen. ) rn@prorsoftrn3Dsmax
Offline prorsoft - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van prorsoft PHP gevorderde jaah, wie zou er nou vor zo'n programma betalenrnze kunnen er toch niet achterkomen of die legaal isrnrnOffice 2003 heb ik wel gekocht, ik wist een goedkoop adresje, €18,50rnrnEditAny heb ik ook gekochtp (kep em zelf gemaakt)rnrn@nemesiskoen ik ga em niet bij Downloads zetten, ik ga er geld voor fragenrnhoogstens de trialrnrn@Legolas jup
Offline Legolas - 30/11/1999 00:00
Avatar van Legolas Onbekend @prorsoftrnstel je voor dat CIA hier zit te neuzen. overigens daar heb ik office2003 ook vandaan en is legaal ckr weten. via school pppppppp
Offline prorsoft - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van prorsoft PHP gevorderde @Legolas ik ook via schoolprnrntrouwens, dit is eigenlijk een onzinnige topic, zoals waar we het [url=www.sitemasters.bepagina=forumindex&ond=reply&cat=9&id=5243]hier[url] over hadden!
Offline furax - 30/11/1999 00:00
Avatar van furax HTML beginner @legolasrnLegaal via school, lol^^
Offline prorsoft - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van prorsoft PHP gevorderde @furax jaah, [url=www.driestar-college.nl]onze school[url] staat in verbinding met [url=www.slimdirect.nl]SlimDirect[url], dan kan je via school heel goedkoop sovtware verkrijgen, legaalDrnrnPS, heej, ik krijg er geen punten bij als ik iets post bij Ontspanning (rnrn@Legolas2 mooie avatar
Offline furax - 30/11/1999 00:00
Avatar van furax HTML beginner Bij ons op school kan je ook de software krijgen die we gebruiken in de lessen. Maar helaas niet op een legale wijze '(
Offline nemesiskoen - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
[quote]rn@nemesiskoen WAAT zei je door amateurs geschreven[quote] rnja tuurlijk, ge ga ni zegge da gij programma's als beroep schrijft op 12 jarige leeftijd srnJe bentrn1) onder 18 jaarrn2) nog helemaal niet in de mogelijkheid een professioneel programma te schrijvenrnrnje programma wordt door niemand uitgebracht, en dus daarom ben jij een amateur. Wat niet beledigend is. Al mijn kleine programma's die ik maak zijn ook amateuristisch, ook al heb ik er verdomd handige gemaakt (automatisch compileren etc.). Dus ja...rnrnrnMaar ff serieus, je denkt toch echt niet dat iemand geld gaat geven voor jou programma Ik neem aan dat het een notepad variant is (zo klinkt het toch) en zo heb je er tientallen (wss 100x zo goed) gratis (notepad2, notepad++,crimson editor,...). En nog eens tientallen waar je voor moet betalen, maar die je in 2 seconden kan downloaden (macromedia heeft er zo een aantal)... dus ja, je ziet maarrnrnedit Ben je dan zo'n punte jager p
Offline prorsoft - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van prorsoft PHP gevorderde neej, kben geen punten jager, maar tviel me gwoon oprnik heb m'n programmaatjes al aan een paar bedrijfjes verkocht hoor, en ide waren er zeer tevreden meernrnen waarom kan ik geen professioneel programma schrijvenrnik heb een paar jaar, van m'n 7e cursus gevolgd en ik programmeer ook al een paar jaarrnrnen je kan er, zoals de naam al zegt, alles mee editenrnWORD-documents, textdocumenten, HTML, PHP, allerlei typen plaatjes enz...
Offline Mythic - 28/03/2005 13:24 (laatste wijziging 28/03/2005 13:28)
Avatar van Mythic HTML interesse @CelestialCelebi als je aan iedereen hier op sitemasters vraag wie zijn dreamwaver / flash en photoshop gekocht heeft zul je heel weining mensn vinden. kan best zijn dat je geen warez aanvaard hier. maar wees realistisch der is niemand die jonger is dan 18 jaar die zoveel zou betalen voor een proggie. zeker niet als je het volledig als trial kunt downloaden Moest het niet zijn van warez zouden er velen hier niet eens begon zijn met webdesign.
beetje realistisch zijn plz 
Offline Fenrir - 28/03/2005 13:41 (laatste wijziging 28/03/2005 13:42)
Avatar van Fenrir PHP expert
Citaat:
WORD-documents, textdocumenten, HTML, PHP, allerlei typen plaatjes enz...


Weet je dat zeker?

Word documenten editen wordt toch al erg lastig...
Heeft het ook highlight?

Sorry hoor, maar hier geloof ik niets van, over een programma waarmee je word documenten mee kunt bewerken doet de gemiddelde professionele programmeur een aantal jaren, word documenten hebben gewoonweg TE veel opties.

Het zou dus een soort dreamweaver, photoshop en word in 1 zijn...? 
Offline korby - 28/03/2005 13:42
Avatar van korby HTML interesse kheb macromedia pakket en kheb photoshop + imageready cse
Offline nemesiskoen - 28/03/2005 13:43
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
geloof er ook al ni zo echt veel van.
zou je misschien een print screen kunnen nemen van een word document dat ge edit wordt in jou 'edit-programatje'??
Offline Stijn1 - 28/03/2005 16:48
Avatar van Stijn1 Gouden medaille

PHP ver gevorderde
Ik gebruik altijd Zend (ZDE), werkt heel goed om te coden in php, zeker aanrader voor de meesten (wel zwaar progje en laad traag)
Offline nemesiskoen - 29/03/2005 11:24 (laatste wijziging 29/03/2005 15:32)
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Citaat:
en je kan er, zoals de naam al zegt, alles mee editen
WORD-documents, textdocumenten, HTML, PHP, allerlei typen plaatjes enz...


waar blijf je nu met je fantastisch programma's, print screens kunnen er niet af?

trouwens een word document edditen = onmogelijk
een .doc bestand edditen = mogelijk

want een word document is een .doc bestand, geopend in word, en dat wil jij nog eens gaan editten? maar als jij een programma kan maken dat een .doc bestand kan editten, en daarbij allerlei typen plaatjes (.jpeg, .gif, .png, .bmp neem ik aan?) dan moet jij ff RAP gaan praten met Bill Gates ofzo
Offline TFOL - 29/03/2005 13:12
Avatar van TFOL PHP beginner Ik gebruik:

-Notepad++
-Flash MX 2004 Professional
-Adobe Photoshop

meer niet volgens mij 
Offline ikkedikke - 29/03/2005 15:47
Avatar van ikkedikke PHP expert AceHTML:
aanrader
alleen nog maar een betaalde versie van te krijgen... als het legaal is wil ik die oude versie nog wel met email en serienrr neerzetten?
Offline MothZone - 29/03/2005 18:32
Avatar van MothZone PHP ver gevorderde Dreamweaver, Fireworks, Flash, Notepad2, Zend Studio, Photoshop CS, Paint^^

En dat is het denk ik
Offline prorsoft - 29/03/2005 18:51
Avatar van prorsoft PHP gevorderde
Citaat:
[...quote...]

waar blijf je nu met je fantastisch programma's, print screens kunnen er niet af?

trouwens een word document edditen = onmogelijk
een .doc bestand edditen = mogelijk

want een word document is een .doc bestand, geopend in word, en dat wil jij nog eens gaan editten? maar als jij een programma kan maken dat een .doc bestand kan editten, en daarbij allerlei typen plaatjes (.jpeg, .gif, .png, .bmp neem ik aan?) dan moet jij ff RAP gaan praten met Bill Gates ofzo

nouja, .doc dan, maar dit kan je wel editen MET plaatjes en actieve inhoud enzovoorts, WordArt ben ik nog mee bezig.
Praten met Bill Gates? OK, als jij de reis naar amerika betaalt;-)
Offline Dekin - 30/03/2005 16:21
Avatar van Dekin Nieuw lid - Frontpage
- Macromedia Dreamweaver
- Macromedia Flash MX
- Photoshop cs
- Macromedia Homesite 5
- Crimson editor
- Paint
- NavStudio 2005
- Mijn verstand;-) 
Offline biertie - 30/03/2005 17:50
Avatar van biertie Onbekend @ prorsoft

je snapt het verschill tussen een amateur en iemand die het professioneel doet niet goed zkr?

amateur: iemand die het voor 'zijn plezier' doet, al dan niet om een kleinigheid bij te verdienen
professioneel: iemand die zijn brood verdiend met die software te programeren..

snap je nu het verschil?
en dus jah, de kwaliteit van de programma's hoeven niet te verschillen hoor 
Offline Legolas - 30/03/2005 17:54
Avatar van Legolas Onbekend
Citaat:
Prorsoft: neej, kben geen punten jager, maar tviel me gwoon op
.
O, naar de verhalen die ik te horen krijg in de klas is dat wat anders. Je doet NIETS anders dan het forum opvullen. 
Offline MothZone - 30/03/2005 18:35
Avatar van MothZone PHP ver gevorderde
Citaat:
Je doet NIETS anders dan het forum opvullen.


:s diende daar de zoekfunctie niet voor?^^
Offline vlaatje - 30/03/2005 20:37 (laatste wijziging 30/03/2005 20:38)
Avatar van vlaatje PHP interesse Macromedia Dreamweaver gebruik ik het liefst... Maar omdat de site waaraan ik werk alleen via frontpage geopent kan worden ben ik verplicht om frontpage te gebruiken . Designen doe ik niet echt vaak maar als ik het ooit nodig heb gebruik ik toch wel altijd fotosoep  .
Offline jvs - 30/03/2005 21:02
Avatar van jvs HTML beginner -Dreamweaver
-Fireworks
-Heel soms photoshop
-kladblok
-ws_ftp
-apache/php/mysql

Offline CeReBro - 30/03/2005 21:23
Avatar van CeReBro Lid - Microsoft Office Frontpage 2003
- Adobe Photoshop CS
- Adobe ImageReady
- Kladblok
- Ipswitch WS_FTP Professional
- PHP Designer 2005

Is alles wa ik nu toe nodig heb.
Offline DownForZ - 31/03/2005 19:19
Avatar van DownForZ HTML interesse Dreamwaver
Fireworks
Offline flance - 31/03/2005 20:57
Avatar van flance HTML interesse -Crimson Editor
-CuteFTPpro
-Xampp
-Adobe PhotoShop CS
Offline Dark_force - 31/03/2005 22:54
Avatar van Dark_force Nieuw lid - Crimson Editor
- WS_FTP Pro
- Firefox 
- Paint/Photoshop (kan er niet zo goed mee werken )
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.195s